Vierailija

Olen parikymppinen, nätti ja hoikka nainen, joka on pikkuhijaa menettämässä kaiken elämänilonsa. Meillä on miehen kanssa seksiä ehkä pari kertaa vuodessa ja sekin minun aloitteestani - mies vetoaa aina stresiin ja työkiireisiin. Toisaalta hän ei ole ikinä ollut niin paljon kiinnostunut seksistä, mutta kertoo kyllä rakastavansa minua hyvin paljon. Välillä olen epäillyt, että mies pettää, koska työpäivät venyvät ja venyvät.

Mutta. Nyt on käynyt niin, että olen itse ihastunut työkaveriini. Hän on ilmaissut hyvin selkeästi, että haluaisi aloitta suhteen kanssani. Itse torjuin aluksi hänen lähentelynsä, mutta viime aikoina on tuntunut siltä, että en enää pysty siihen. Hän on erittäin komea ja karismaattinen mies. Kaikin puolin ihana ihminen.

Nyt olen päättänyt ottaa ensimmäisen askeleen. Kuinka moni teistä ajattelee, että teen väärin?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Varmaan on syytä nyt tosiaan nostaa kissa pöydälle ja sanoa suoraan miehellesi, mitä kaipaat. Totuus on se, että suhteenne ei voi olla onnellinen, jos joudut pettymään kerta toisensa jälkeen erotiikan puuttumiseen.

Helppo sanoa sivusta, että älä ny hyvä nainen mene pettämään, mutta tiedän itse, kuinka helposti se käy.. tai kävisi, jos antaisi mennä. Parempi kuitenkin tehdä yksi suhde selväksi, ennen toiseen sukeltamista, näin on.

Ensin sinun kyllä pitäisi erota miehestäsi.

Parisuhteessa ei ole mikään pakko elää mikäli ei halua. Seksin puuttella on suhdetta turha selitellä; asioista pitää osata puhua ja jos ei molempia tyydyttävään ratkaisuun päädytä kannattaa erota.

miten kauan tota on jatkunut?

mulle tuli mieleen sekin että voisko miehelläs olla testosteronin puute. se kun aiheuttaa halujen vähäisyyden ja voidaan testata ihan yksinkertaisesti verikokeella.

Miten ihmeessä saan mieheni lääkäriin ilman, että hän loukkaantuu? Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja tilanne on aina ollut sama. Muuten (paitsi seksin osalta) mieheni on aina ollut unelmieni mies.

ap

että jos asiat eivät muutu, niin meidän on pakko erota. Mies vetoaa aina rakkauteen ja sihen, ettei selviäisi ilman minua. En oikein ymmärrä, miksei selviäisi, kun meillä ei ole piktään aikaan ollut mitään yhteistä.

Olet silti oikeassa. Pitäisi kai erota, ennenkuin pettää.

ap

älä petä.

sano miehellesi että nyt ollaan siinä pisteessä että olet niin sekaisin seksin pouutteesta että harkitset jo tosissasi rakastajaa ja asioiden on muututtava.

jos ei muutu niin eroa jos et kestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat