Vierailija

Meillä on miehen kanssa takana uskottomuuskriisi, jonka yli emme näytä pääsevän. Riitaa, huutoa ja jopa kiinnikäymistä on lähes päivittäin, pienet lapsemme kärsivät. Olemme käyneet pariterapiassa ja yrittäneet kaikkemme, mutta huonolta näyttää...

Nyt haluaisin tietää käytännön asioista, jos eroamme. Eli: Meillä on 1v. ja 3v. -lapset, ja yhteinen asunto jossa olemme asuneet pian 2 vuotta. Mies sanoo, etten saa viedä lapsia. Vetoaa kuulemma mielenterveysongelmiini (joista ei ole ollut haittaa lapsille, oireet pysyvät hyvin kurissa lääkityksellä, sairaalajaksoja ei ole jne.). En haluaisi yksinhuoltajuutta, toki lapset saavat olla isänsä kanssa, mutta haluaisin että lapset asuisivat minun luonani. Ihan jo senkin takia, että minä olen hoitovapaalla (ei työpaikkaa odottamassa) ja mies tekee pitkää työpäivää. Mitkähän ovat mahdollisuuteni "saada lapset" jos kiista tulee?

Entä raha-asiat, tulenko pärjäämään yksin rahallisesti pelkkien tukien varassa?

Kommentit (3)

Jos miehesi on väkivaltainen niin mene lääkärille todentamaan jäljet ja ilmoita että oli parisuhdeväkivaltaa.

Älä suostu muuttamaan ilman lapsia.

Jos mies tekee pitkää päivää niin missä lapset olisivat? Ei hoitopaikassa niin pitkään voi olla. Se puoltaa sinua.

Järkkäävät varmasti sulle pian asunnon ja tuista yms muista saat varmaan sossusta tietoa. Minä en sinuna enää tuollaista katsoisi eikä kyllä ole todellakaan lapsille terveellistä! Onko miehesi edes siinä kunnossa, että jaksaisi lapsia hoitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat