Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heipat!Homman nimi onpi tämä: Nyt kp 11/24-29 ja jo kp 6 lähtien olen tuntenut nipistyksiä.Aloitin tikuttamaan ovista ja nega oli kp 6 ja 8.Eilen kp 10 näytti tosi haaleaa viivaa ja tänään sit selvä viiva,muttei niin tumma kuin kontrolli. Mitäs mun pitäs nyt oikeen päätellä/todeta näistä asioista? Eilen kun ovistesti oli hailakka oli tosi järkkyjä nippailuja ja vielä vähän tänä aamuna.Lämmöt on kummiski nousseet jo yli 37??Miten tää nyt menee?Irtookohan mulla munis jo ennen kun Lh-hormoni on huipussaan vai eikö ne mun tikut oikeen pelitä?Advance-merkkisiä netistä tilattuja..Kokemuksia??Rintoja vihloi ja pisteli aika kovasti tänään.Ovislimoja mulla ei ole..Ja nyt kun nännejä hipaisin niin arat ovat ja ne mulla kipeytyy aina oviksesta ja sitten alkaa koko rinnat menemään kipeiksi.Pitäskö nyt vaan sitten toivoo että eilinen pupttelu tuottaa toivotun tuloksen??Heitän kyllä mäkeen ne testit..Taitaavat puhua P**KAA!!? :/

Kommentit (4)

Terv. hoitaja sanoi mulle, että jos tikuttaa vaan kerran vuorokaudessa, niin ovis saattaa " mennä testiltä ohi" , eli näet vaan lähes yhtä tumman viivan muttet yhtä tummia viivoja. Mulla oli nimittäin just noin. Testailin sit aamuin illoin mutten itse asiassa silloinkaan saanut koskaan tulosta (Aconin ammattilaiskäyttöön -tikuilla), mutta raskaana olen nyt kuitenkin! ELi mun tapauksessa hukkaan meni ovistikkurahat, ja suotta stressasin itseäni niillä. Eli, veikkaisin että sulla oli se ovis jo!

ompas omituista, sen verran voin kertoo että mulla on oviskipuja ennen, aikana ja jälkeen oviksen ja gyne kertoi että ennen ovista olevat kivut ovat munasolun kasvukipuja, sit irtoomiskipu jne.. eli tuo vahva viiva tai yhtä vahvuinen testiviiva pitäisi olla lh nousun merkki, olen kyllä joskus kuullut että testit voivat tulla jäljessä mutta en kuollaksenikaan muista mistä tuon kuulin ja itse olen miettinyt samaa että näyttääköhän sittenkään oikein vai liian myöhään? eli jos sulla on vielä lämmötkin puoliastetta koholla niin viittaisi oviksen tapahtuneen ellet ole flunssassa. Minulle gyne suositteli että jos välttämättä haluu testailla (ei suositellut) niin toimii reilusti ennen vahvoja viivoja myös koska laatukama kestää ja jää ootteleen irtoavaa munista. Pupuilua nyt kuitenkin varmuuden varalta? Niin ja irrottuaan munis vielä saattaa seikkailla 24 H!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

KotKot kyselit kuinka usein oo tikuttanu.Kp 6 tikutin kun niin nippaili ja joo,tulin itsekin siihen tulokseen että ne on niitä kasvukipuja..sit kp 8 ja hailakan hailakka viiva.Sit eilen sain näkyviin jotain ja tänään sitten ihan näkyvä viiva n. klo 10 aamulla ja nyt siis tikutin 12h myöhemmin ja nyt viiva ehkä hitusen vahvempi tai yhtä vahva kuin aamulla testattu..Mutta nännit kyllä on kipeytyneet ja juu taitaa olla ovis nyt päällä..

Lämpöjä mittailin aiemmin päivällä vaikkei niihin pitäis luottaa ja sillon näytti 36.8 ja joku aika sitten uudestaan joka siis oli 37.1..Tuntuikin vähän viluiselta olo..No,reilut pari viikkoo eteenpäin ni sit tiedän!

Kiitos teille! :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat