Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pomo senkun vaan luettelee koska olis ylitöitä ja mies kiltisti vaan et " joojoo, kyl mä tuun ylitöihin"

No, palkaksi mies saa kohta sitten avioeron.

Kommentit (25)

Vierailija:

Lainaus:

Olisit kiitollinen että mies tuo elantoa perheelle.

Mutta ehkä on parempi erota, niin miehesi saisi sellaisen naisen joka osaa ajatella joskus aivoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos mies mielessään valitsee: Ylitöitä töissä vai kotitöitä ja lapsenhoitoa yms. kotona, niin ottaa mieluummin ylityöt töissä. Saahan niistä sentään palkkaa

Koska se lasta ehtis hoitamaan? Olen nyt joutunut siirtämään lapsen nukkumaanmenoaikaakin yhteentoista että näkis edes vikahdukselta isäänsä. Ja mies ei tietenkään tykkää että lapsen nukkumaanmenoaika on niin myöhään...huoh

ap

Olisit kiitollinen että mies tuo elantoa perheelle.

Mutta ehkä on parempi erota, niin miehesi saisi sellaisen naisen joka osaa ajatella joskus aivoillaan.

Kai se nyt rahaa saa vaikkei ylitöitä tekisikään ja jos ilman ylitöitäkin on taloudellinen tilanne ok, niin miksi pitäisi uhrata perheen yhteistä aikaa? Töissä kuluu ihan tarpeeksi aikaa ilman niitä ylitöitäkin.

Tylsä mies sinulla. Kyllä sitä pitäis ottaa myös vaimo huomioon, eikä vaan työtä. yritä jaksaa ja levätä aina ko esikoinen antaa siihen mahdollisuuden. Ja pidä sille miehelle kunnon puhuttelu, ei niitä aina tarvi päähän silitellä.

t: minä joka tiukkasin mikset ole töissä...

Monet miehet (ja jotkut naisetkin, ainakin minä...) ajattelee että kyllä se aina kotiolot voittaa. Tunnut olevan sellainen päsmättävä pirttihirmun alku että kai sitä duunia tekee vaikka ilman palkkaakin jos vain kotoa pois pääsee...

Ylitöistäkään en naputtaisi silloin jos raha juoksee! Meillä kun mies työttömänä(musiikkialan koulutus)ja minä kotona lasten kanssa ilman koulutusta. Mies ei oikeastaan ole totaalityötön kun tekee keikkoja bändinsä kanssa ja koko ajan pois kotoa musahommien takia, vaikkei ne tuota varsinaisesti mitään. Jotakin pientä satunnaisesti, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Musiikki kun miehen intohimo niin minkäs sille mahtaa. perheen yhteiset tulot on jotakin vähän päälle 1000e joten kyllä välillä menee kituutuksen puolelle, mutta pärjätty silti. Eip ylityöt haittaisi..

Ne on ne miehen rahat. Valitettavaa mutta totta.

Olisin todella iloinen jos edes kerran mies antaisi mulle rahaa ja sanoisi että mene hemmottelemaan itseäsi vaikka kosmetologille, mutta ei, eikä mitään muutakaan. Ruokaa joutuu ostamaan välillä kun mun kotihoidontuet ei riitä vaatteisiin, ruokaan ja muuhun...

ap

Ei oo tullu mieleen, että kun akka onkotona naama norsunv****lla koko ajan, niin ei paljon ukkoa huvita tulla kotiin!

Eikä sen joka on vaan kotona auta paljon valittaa sille joka tuo rahan kotiin!

Te tarvitsette kyllä ylimääräistä rahaa kun lapskin tulee, ja miehet yleensä koittavat silloin turvata talouden, tosin olisin minäkin koko ajan töissä, jos kotona olisi tuollainen valittava pirttihirmu, eli älä yhtään ihmettele, miksi miehesi ei viihdy luonasi.

Itseasiassa säälittää koko lapsi. Alussa toivoin keskenmenoa :' (

Nyt olen jo yrittänyt ajatella että kai se siitä...

Äh, mun pää on ihan tyhjä, en tiedä mitä ajatella tai tehdä. Mutta parhaani olen tehnyt , jos se ei miehelle riitä, niin en voi mitään :' (

ap

Ja siitäs vaan, etsikööt itselleen sellainen nainen joka vie joka päivä ruokaa töihin ja hoitaa kaikki kotiaskareet yms.

Ihan vapaasti sais vaikka heti hommata toisen naisen itselleen, olis mullakin helpompaa!

Ja tiedän kyllä että on ylitöissä ei " ylitöissä"

ap

pitäiskö mun vaan kiltisti niellä kaikki paska mikä sieltä niskaan tulee?

MÄ olen lapsen kans päivät pitkät kotona ja joudun kuuntelemaan sitä kiukuttelua ja kaikkea. Mutta kun herra saapuu kotiin, niin eipä viitti kuunnella sitä kitinää tai muutakaan. Ei vastaa lapsen juttuihin mitään yms. Yritä siinä sitten vaan kiltisti hymyillä ja leikkiä että kaikki on hyvin.

Ja olen minäkin raatanut niska limassa töissä, hoitanut kotia, lasta yms.

Tällä hetkellä on sellainen tilanne että minä olen kotona jäämässä äitiyslomalle ja sille asialle ei voi mitään, koska on eräs syy miksi en ole tällä hetkellä töissä. Arvatkaa vaan haluaisinko olla töissä? Haluaisin, koska silloin jaksaisi kaikkea muutakin paremmin kun olis jotain muutakin ku nämä 4 seinää täällä kotona.

Ja heti kyllä lähden takaisin työelämään kun tilaisuus tulee.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat