Vierailija

Eli valittaa kun pyydän häntä nukuttamaan pienen iltaisin. Ja naisen pitäisi hoitaa lapsi, taloudenhoito, pihatyöt ja itsensä yksin.

Meillä mies käy töissä, vaan mitään muuta säännöllisesti ei hoida kotona, kuin sängyn petaamisen.

Mielipiteitä!! Kiukuttaa. Voi olla että olen myös kiukkuni sokaisema.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täytyy yrittää kysyä josko tuo vuoroilta nukutus kävisi. ja meillä on jo 2 vuotias jolla ilmeisesti vaihe meneillään johon kuuluu tuo nukutus.

Hieman särähti korvaan tuo lausahdus, Naiset hoitaa iltapuuhat ja nukutuksen..

T.ap

Meillä on kaksi lasta, joista pienempi vielä vauva, joten iltatoimet on vielä lapsilla erikseen. Yleensä toinen vanhemmista hoitaa toisen ja toinen toisen. Tai sitten toinen antaa iltapalat ja toinen hoitaa iltapesut+ nukutuksen.

Eli joskus kun hän ei ole kotona, niin minä tietysti hoidan, se on ehkä 5 prosentissa tapauksia. Loppu viisi tulee siitä, että isä on kotona ollut hoitamassa koko päivän ja minä vaikka töissä, niin sitten minä hoidan iltatoimet.

Isä siis tekee pitempää työpäivää, minä haen lapset päiväkodista, joten nuo iltahommat ovat iskän työvuoroa.

[color=blue]Meillä kumpikin käy päivätöissä ja kumpikin hoitaa kaikki kotiasiat yhdessä, kuka minkin asian ehtii hoitaa. En voisi kuvitella tilannetta, että mies ei koskaan laittaisi lasta nukkumaan - onneksi ei tarvitse.

Sano miehellesi, että " tänään on sinun vuorosi" tehdä tämä asia ja lähdet pois. Se on miehellesikin opettavaista.

Pesee hampaat ja pukee yöpuvut: 90% tai enemmän

lukee iltasadun: 45% (meillä on vuoroillat, paitsi silloin tällöin mies on työmatkalla tms.)

Ei tulisi mieleenkään tehdä kaikkea yksin. (eikä muuten miehellekään mieleen että näin olisi...)

kylvetyksen

kynsien leikkuun

nukuttamisen illalla

suppojen laiton (siis harvoin jos tarvii)

viikonloppuisin AINA aamutoimet, puuron keiton jne...

Päivä tuppaa olemaan pitkä ja iltaisella väsyttää jo paljon. Monesta koti asiasta olen sanonut että olisi kiva jos joskus tiskaisit automaattisesti (eikä niin että pyydän). Tai veisi matot ulos kerran viikossa. Tai aamuisin kantaisi samalla roskiksen töihin mennessä. Tai kävisi joskus kaupassa... Ja nyt varmaan herne kovasti nenässä. Ei vaan jaksa odottaa apua. nalkuttaa en jaksaisi..

Vaan en ole yksin lasta tehnyt ja se toinen puoliskokin asuu vielä saman katon alla, siksi toisen velvollisuus on tehdä myös kotitöitä.

Rauhotuin jo. Kohta aloitan työt ja kotityöt saavat luvan jakaantua, tai muuten otan eron. En todella jaksa 2 lasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat