Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meidän 2v4kk ei katso ollenkaan. En ole ostanut mitään lasten elokuvia ym. En ole asian kanssa mitenkään fanaattinen, mutta tyytyväinen olen silti, että hän ei tv:tä katso.

Kommentit (5)

Hän tykkää hirmuisesti ja haluaa joka päivä katsoa aika paljon.Hän istuu onneksi tarpeeksi kaukana telkasta.Minusta maailmassa tapahtuu niin paljon pahoja juttuja että en katso telkan katsomisen olevan aivan hirveetä.Ihan aika pienestä halunnut katsoa omia videoitaan ja dvd:tään jotka on pääasiassa muumia,teletappeja,puuhapeteä yms.En anna mitään väkivaltaisia katsoa. Monesti täällä kaikki aina juttelee että eivät anna lasten katsoa. Ehkä se ei silmille tee järin hyvää ja onhan päiväkodissakin rajoituksia mutta itse olen antanut kun en ole huomannut siitä mitään haittaa ja kun meidän poika saisi ihan mahdottoman uhman jos ei saisi loppuun esim jotain elokuvaa katsoa.En tietenkään anna hänelle aina kaikkea mitä haluaa.Rajansa kaikella mutta itse kun saa kaikkia kotihommia siinä tehtyä niin se on mukavaa.Ja kyllä ulkoillaankin hyvin vaikka poika eloikuvia katsookin joten kenenkään ei tarvitse ajatella että se olisi siitä pois.Kaikki eivät tykkää elokuvia katsella ja se on ihan ok heille.

Tyttö (2v 9kk) on nyt katsonut joskus viikonloppuaamuisin lastenohjelmia ja arkisin Pikku kakkosta, jos vanhemmilla on kiire ruoanlaitossa tms. Mielestäni telkku ei ole absoluuttisesti paha, mutten myöskään näe mitään ihmeellistä siinä, ettei lapsi katso telkkaa. Meillä ei vain ole ollut tarvetta enempään tuijotteluun. Ja helppoahan tämä on, kun lapsia on vain yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja aika vähän katsoo. Ei jaksa kauaa olla kiinnostunut esim. Pikku-kakkosesta tai muista lastenohjelmista, vaikka olisikin tv taustalla auki. Joskus harvoin, kun väsyttää niin saattaa katsella vähän pitemmän aikaa sohvalla köllien esim. Tomi Traktoria, kuten tänä aamuna. Huvitutti katsotaan aina sunnuntai-aamuisin yhdessä silloin, kun muistetaan, koska poika tykkää musiikista ja tanssii mukana :o)

Ei oo telkkua katsellut, kun mekään vanhemmat ei juuri katsota. Iltaisin telkkari kiinni, avataan kun tyttö menee nukkumaan, jos joskus jotain katsotaan. Nyt kahtena iltana katsoi Pikkukakkosta ja yöt nukkui tosi rauhattomasti.. Eilen ei katsonut ja nukkui paremmin. Voi toki olla sattumaa, mutta tähän yhdistettiin. Kai sitä pieneen mieleen jäi liikaa ajatuksia pyörimään. Nyt sitten saa telkkari taas odottaa. Tyttö on vielä niin pieni, että ei oikeasti väliksikään, ettei telkkua katso usein. Kyllä sitä vielä ehtii myöhemminkin. Ja toisaalta kiva, että siitä asiasta ei tarvitse sitten vielä tapella. Ulkoilu ja kirjojen lukeminen mukavampaa! :)

Pikkukakkonen ja lastenohjelmat kiinnostaa ja kattoo niitä leikin lomassa. JOskus laitetaan joku ohjelma boxilta tulemaan jos pitää joku homma tehä et muksu viihtys itekseen. Välillä tuntuu et kiukuttaa ja väsyttää, silloin saattaa kattoa telkkaria lattialla tyynyllä pötkötellen ja sit taas jaksaa. Minun mielestä telkku ei oo pahasta mut ei meillä sitä liikaa katota. Leikit ja lelut kiinnostavat enemmän!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat