Vierailija

Kuinka vanha olit ja entäs hän?

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

21-vuotiaana harrastin seksiä 18v kanssa

25-vuotiaana harrastin seksiä yhden 20v ja kahden 22v kanssa

26v harrastin seksiä 22v kanssa

eikä tossa taida olla edes kaikki tapaukset...

Oli vielä duunikaverin (nainen) poika...

Meillä oli sama kotikaupunki ja aina viikonloppuvisiitillä vanhempien luokse palasimme samaa matkaa ja vietimme su-ma yön jommankumman kämpillä. Jatkui puolisen vuotta... Mainio ipana!!!

olin 22 ja " mies" 18v. Aamulla miehen veli soitti, että äitinsä on ihan hermona, kun luonani yöpynyt veljensä ei ollut ilmoittanut että ei tule yöksi kotiin... Siihen loppui se suhde, vaikka kovasti olisi kaver halunnut jatkaa! ;)

mutta 20v:nä touhusin monet kerrat yhden 15v pojan kaa, se oli aivan ihana, kokeulun haluinen ja niin namu, ei voinut vastustaa, en tosin poikuutta häneltä vienyt (harmi)

Nuoremmat eivät ole niin puhkikuluneita ja menneisyys ei paina hartioita.

Olne itse entinen Suomen mestaruustason urheilija ja timmissä kunnossa vieläkin ja ainakin 10v. ikääni nuoremman näköinen, en ole ikinä hakenut nuorempia ne vaan ovat osuneet kohdalleni. Mutta tietty ottasin itseni ikäisen ja vanhemmankin jos vaan sopiva löytys, jolla ei siis ois lauma kakaroita eri naisten kanssa ja sun muuta menneisyyden painolastia.

minä tunnet jo ainakin näin äkkiä muistaen 4 paria joissa mies on yli 10v. nuorempi, vaikka tuttavapiirini on laajahko niin ei se voi olla pelkkäää sattumaa. Kaikistatahan ei ikä näy niin helposti päällepäin...

Nämäkin parit ovat jo olleet vuosia yhdessä, yhdellä parilla on 3 lasta.

Ikä on vaan numeroita ja niinkauan kuin ovat onnellisia niin mikä siinä..mieheltä se kyllä vaatii itsetuntoa.

18v, 19v, 20v, 21v (heh) ja sitten yhden 29v kanssa. Yleensä tulee oltua nuorempien kanssa, koska niillä on parempi kroppa ja ne on söpömpiä. Itse olen 24v. Olen sekstannut n. 20 miehen kanssa ja muistaakseni vain viisi miestä on ollut mua vanhempi.

Eka jäppinen oli minua vuoden nuorempi, oltiin 17 (minä melkein 18) ja 17, ja sitten nykyisen kanssa kun alettiin seukkailemaan ja seksielämä niin oltiin minä 18 ja " mies" 16 ja kimpassa siis edelleen kuljetaan.

Oon kyllä miettiny että jos joskus erotaan miehen kanssa niin semmoinen joku 15-18vee toyboy olisi ihan kiva ;), vois kouluttaa just omien tarpeidensa mukaiseksi.

Itsetunnon kohentamiseksi olin tietysti avoin kokemaan uutta. Kuinka ollakaan, seksikumppanit olivat ikäluokkaa 25-27v. Eräskin todella symppis kaveri oli 27v. 4 lapsen isä, ja ammatiltaan poliisi. Ja huom. en ollut mikään maksullinen nainen. Nykyinen mieheni on mua vain 3v. nuorempi.

Vierailija:

Lainaus:

mutta 20v:nä touhusin monet kerrat yhden 15v pojan kaa, se oli aivan ihana, kokeulun haluinen ja niin namu, ei voinut vastustaa, en tosin poikuutta häneltä vienyt (harmi)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat