Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli siis, ollaan miehen kanssa suunniteltu naimisiin menoa ihan hissukseen ilman mitään juhlia/ hälyä. Miten se siis onnistuu, mitä täytyy tehdä ennenkuin astelee tuomarin pakeille?

Kommentit (5)

Esteettömyystodistukset pitää tilata, siihen menee noin viikon verran. Ja itse toimitushan on, ainakin minun mielestäni tosi töpö. Ja en suosittele " salaa" vihille, jos sitten ei halua suututtaa sukua ja ystäviä perinpohjin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sitten lakimies teki kaikki paperihommat joten en oikein tiedä mitä tarvitsi tehdä... Siksi otimme lakimiehen koska samalla teimme avioehdon molempien tulevaan perittävään omaisuuteen. Maistraatissa ei tarvinnut sormuksia, ei todistajia (meille tuli kaksi todistajaa talon puolesta...) Korutonta, mutta sopi meille. Meillä alkoi sitten vieläkin kestävä kuherruskausi... Ja vihkimisestä on ... hups...4 vuotta.

mun vanhemmat siis tiesi etukäteen. vaikka rakastan keskipisteenä oloa, niin jotenkin olen aina kammoksunut suureellisia häitä, joiden valmisteluun menee yhden jos toisenkin ihmisen sukset ristiin..järjetöntä stressaamista yhden päivän takia. mieheni kanssa oltu jo useampi vuosi kuitenkin yhdessä ja lapsiakin on jo kaksi, joten meille naimisiinmenolla ei ollut niin suurta " merkitystä" , jos sen nyt noin voisi sanoa. joo, aiheen vierestä, mutta siis hain maistratista lomakkeet, jotka täytettiin etukäteen. ja sit varattiin vihkimisaika ja ostettiin sormukset ja talon puolesta tuli kaksi todistajaa ja sieltä sit lähettiin honeymoonille ilman huolenhäivää...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat