Vierailija

Minä osaan ladella ulkoa Bangkokin virallisen nimen ja maailman pisimmän henkilönimen. Osaan myös viheltää ja laulaa yhtä aikaa. Terkkuja tutuille, BTW. :-)

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

osaan taittaa kaikki sormeni kynnestä katsoen ensimmäisestä nivelestä niin että koko muu sormi eli toinen nivel pysyy suorana. kaikki sormet yhdessä tai erikseen.

Osaan ulkoa usan osavaltiot (näyttäs olevan harvinaista nykyään).

Saan kielen myös kääntymään vähän miten sattuu.

Saan huulet ristiin sillain kun esim. Martti Syrjä tekee.

Kirjotan, poltan ja pyyhin perseeni vasemmalla mutta kaiken muun teen oikeella kädellä, tai suurimman osan molemmilla.

niin ettei muut luomet liiku.

Osaan levittää sieraimia " sierainlihaksilla" . Siis sieraimet auki suurelle ja takaisin normaalitilaan ja muut kasvon lihakset ei liiku.

Sorminivelhomman osaan kans.

Ja liikuttaa jalan etuvarvasta niin ettei muut varpaat liiku.

Vierailija:

Lainaus:

Eli niin että teksti on oikeinpäin vastapäätä istuvaa päin.

Se on helpompaakin kuin tikkukirjainten vääntäminen.

ap

Saan käänneltyä kieltäni miten sattuu.

Olen molempi kätinen. Kirjoitan oikealla, mutta esim. syön ja teen melkein kaikki muut asiat vasemmalla tai vasenkätisen tyylillä.

Osaan ulkoa kaikki USA:n osavaltiot + niiden pääkaupungit + osaan sijoittaa ne oikeille paikoille kartassa.

Osaan luetella kaikki maailman valtiot, osaan sijoittaa ne oikeille paikoille kartassa, osaan lähes kaikkien maiden pääkaupungit. Tunnistan kaikki maailman liput.

Tunnistan kaikki Suomen kansallispuvut.

Pystyn toistamaan laulun melodian, kun olen kerran sen kuullut. Pystyn myöskin toistamaan sen sanat.

Pystyn muistamaan paikkoja sekä kasvoja, yleensä en muista ihmisten nimiä, pelkästään kasvot.

Mulla on nimittäin valokuvamuisti.

Pystyn " ennustamaan" toisten raskaudet, tiedän että nainen on raskaana, vaikka hän ei ole kertonut asiasta kenellekkään vielä. Olen pystynyt arvaamaan naisten raskauden jo pikkulapsesta asti. En tiedä mistä tuo johtuu, ennusta kait.

Näen enneunia, jotka myös toteutuu. Olen nähnyt mm. Estonian uppoamisen, isäni kuoleman jne.

Toisin päin onnistuu myös, mutta on vaikeempaa.

Tykkään piirtää mutta en tiedä mistä tämä juttu johtunee.

Olen kysynyt sitä lääkäriltäkin mutta ei hänkään tiennyt. Tietääkö joku mistä se johtuu?

mm. osaan myös heiluttaa sieraimia ja myös korviani. Voin heiluttaa vain toista korvaa tai sitten molempia. Olen erittäin nopea lukija ja jos näen parin sekunnin ajan tekstiä, saan sieltä paljon tietoa. Esim. työterveysasemalla lojuu aina putkiloita ja papereita pöydillä ja näen kertasilmäyksellä nimet, henkilötunnukset, koetulokset. Tai työkaverin sähköpostista näen yhdellä silmäyksellä otsikot ja lähettäjät. Kaikki.

Vaistoan myös valehtelemisen.

- koskettaa kielelläni nenänpäätäni, iso nenäinen kun olen :-DDD

- taivuttaa sormen ekaa niveltä, mutta vaan oikean käden nimettömällä se onnistuu

- käteni ja sormeni saan taivutettua pöytää vasten 90 asteen kulmaan

- osaan liikuttaa nenääni sieraimia alaspäin

- saan molemmat jalkani samaan aikaan niskan taakse

- spagaatitkin onnistuu kaikkiin suuntiin ja ihan alas saakka

- saan käteni kyynärpäitä myöten maahan kun polvet ovat ihan suorat (tätäkään moni ei osaa, hyvä jos edes kädet ulottuvat maahan)

- osaan kans melkein kaikki maailman liput

- osaan matkia ihmisten puhetapaa sisältäen heidän kasvonsa tyypillisiä liikkeitä puhuessa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat