Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millainen riehunta on vielä normaalin rajoissa - ja kuinka kauan sitä oikein kestää? Kyseleepi eronneen miehen kanssa hengailun aloittanut.

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

soitti miehelle yöllä joku viikko uutisten jälkeen. vatsahuuhtelussa kuulemma oli ja halusi kuolla. että semmosta.

on se nyt jo rauhottunut, kun sillä on uusi mies.

Niinhän se munkin exän ottanut luuli saavansa kultakimpaleen, jolla hullu ja ymmärtämätön muija. No, huomasi sitten ajan kanssa, että vika ei välttämättä ollutkaan minussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Raukka-parka, se nyxä. Ei tiennyt mihin paskaan kätensä iski ja syvälle. On hän sen nyt jo huomannut, mutta minkäs teet kun on pikkusen päälle parikymppinen tyttö, raskaana, vanhemmat kuolleet eikä mitään tukiverkostoa. Huokasuttaa enimmäkseen. ikinä en ole riehunut asiasta.

joo, no tää tapaus oli kyllä mielenterveyshäiriöinen.

6 vuotta olen nyt tuon miehen kanssa elänyt eikä ole vielä hulluuden partaalle minua tai meidän lapsia ajanut..Vierailija:

Lainaus:

Niinhän se munkin exän ottanut luuli saavansa kultakimpaleen, jolla hullu ja ymmärtämätön muija. No, huomasi sitten ajan kanssa, että vika ei välttämättä ollutkaan minussa...

Jos on yhteisiä lapsia niin ex ottaa yhteyttä vedoten lasten sairauksiin, harrastuksiin, rahantarpeisiin, synttäreihin, kummien yhteydenpitoon... loputon suo. Älä ota miestä joka on toisella kierroksella. Saati sitten kolmannella...

vaan siksi, että ex jakeli itseään vähän turhan paljon mutta kotona ei sitten lainkaan.

Jos exä olisi järkevä, niin ei kai se nyt alkaisi riehua?!? Vain siksi, että entisellä miehellä on uusi eukko? Kyllä mä sen tajuan, että vituttaa, mutta pakkoko sitä on omien lasten edessä huoritella ja haistatella ilman mitään rajoja?

ap

soitti miehelle yöllä joku viikko uutisten jälkeen. vatsahuuhtelussa kuulemma oli ja halusi kuolla. että semmosta.

on se nyt jo rauhottunut, kun sillä on uusi mies.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat