Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miks vitussa ne saa pitää ne mukulansa?Jotakin sossun tukitoimia vaan tarjotaan.

Kommentit (18)

Yksi läheiseni on oma-alotteisesti tehnyt asioileen jotain ja hoitanut itsensä kuntoon. On hyvä vanhempi lapsilleen. Sitten on kyllä valitettavan paljon näitä ääripäitä,joille ei lapset kuulu ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Varsinkin mies (ei lasten isä, mutta ollut kuvioissa vuosia) on aika toimintakyvytön normaalissa elämässä mun mielestä, lojuu leppoisana ja on kiva ihminen kyllä, mutta ei kanna mitään vastuuta. Pojan äiti sitten kyllä kai parhaansa yrittää, mutta hänellä on myös mielenterveysongelmia. Ei kai heiltä koskaan ole kukaan yrittänytkään ottaa lapsia. Lapset on paljon isovanhempien luona ja kyllä heitä oikeasti rakastetaan ja ruokitaan ja hoidetaankin, vaikka luulenkin, että ongelmia tulee olemaan... :-/

Varmasti jokainen tietää jonkun, joka on riippuvainen rauhoittavista tai muusta paskasta. Onko pilveä pari kertaa vuodessa polttava narkkari? Vai vasta joku heroinisti?

Tunnen paljonkin pilveä polttaneita/polttavia ihmisiä, eikä kenelläkään miedot huumeet ole johtaneet vanhempiin. Tosin sitten itse olen sitä mieltä, että kyllä miedoista huumeista ja alkoholista saa ihan tarpeeksi murhetta aikaan perhe-elämässä jo itsessään... :(

15

Olen nähnyt myös " äidin" , joka huomasi tai lääkäri siis huomasi hänen olevan 8 kk raskaana ja synnytyksen alkavan, kun kärsi kovista kivuista. Nainen luuli mahan turvotuksen johtuneen siityä kun kärsii nälästä.

Lapsen hän sai pitää, joten kun lapsi kasvoi hän leikki huumeneuloilla kotonaan....

ONNEKSI sossuntädit ja poliisi älysi edes siinä vaiheessa tehdä jotain.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat