Vierailija

kun joku vieras äijänketale on ruikkinut spermansa aukkoonne?

Hirveää miten surkea moraali niin monilla äiti-ihmisillä :(

Sivut

Kommentit (36)

mä en tosin ole hullu pettäjäakka (enkä tervejärkinenkään, en petä miestäni), mutta jotenkin mä en osaa ajatella että mun lapselle kuuluisi tai pitäisi kuulua kuka ja mitä mihinkin ruiskii, jos mun seksielämästä on kyse. jotenkin hullu ajatus että aikuisen seksielämä ois semmoinen juttu josta ollaan tilivelvollisia lapsille. luojan kiitos mun ei oo ikinä tarvinnut tietää mitään omien vanhempieni " aukoista" tai niihin ruikkimisista.

btw: toivottavasti ap käytät noin roisia kieltä vain täällä, on sääli jos lapsesi saavat seksistä likaisen ja inhottavan kuvan kun äidin kielenkäyttö on tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä tajusin siis, että olin turhaan syyllistänyt vain naisen, vaikka naapurin mies yhtä syyllinen. Jotenkin vaan siis ajattelin niin. En kai odota ulkomaalaiselta samaa kuin suomalaiselta. Hassua sinänsä.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Tuo on totta. Ajattelen kai näin siksi, että tuon nainen on lastensa kautta minulle paljon tutumpi ja mies taas on ulkomaalainen, jolta näköjään voi tuollasita käytöstä odottaakin. Eli ajattelin väärin. Myönnän.

Kuitenkin, ei kai ne välitä ollenkaan lapsistaankaan. Viime vuonna naapurustossa yksi seitsenlapsisen perheen äiti hylkäsi miehensä ja nappasi naapuristaan viisilapsisen perheen isän. Näin jäi monta ihmistä harmittelemaan.

Mikä ap sun ongelmasi on? Onko sun miehesi ollut jonkun parisuhteessa elävän naisen kanssa? Mitäs jos miettisit, miksi miehesi pettää...? Kyllä näitä pettämistarinoita on nähty ja miltei kaikissa saa myös toinen osapuoli katsoa peiliin ja pitkään!

Kyllä parisuhteessa on silloin jotain pielessä, jos pettää täytyy. Kumppania pitää kunnioittaa ja kaikista asioista täytyy uskaltaa puhua. Joillakin käy mielessä seksin harrastaminen vieraan kanssa ja siitä pitää mainita kumppanille, näin voidaan yhdessä tuumin selvittää mistä moinen johtuu ja mitä asialle voi tehdä.

siis joo tottakai lapset vaistoaa yhtä ja toista. minäkin vaistosin kun mun vanhemmat petti toisiaan ja lopulta erosivat. mutta en oo ajatellut heistä kummankaan olevan _mulle_ tilivelvollinen tekemisistään, ainakaan intiimielämänsä osalta. eihän ne mua pettäneet vaan todellakin toisiaan.

9

Vierailija:

Lainaus:

Kuitenkin, ei kai ne välitä ollenkaan lapsistaankaan. Viime vuonna naapurustossa yksi seitsenlapsisen perheen äiti hylkäsi miehensä ja nappasi naapuristaan viisilapsisen perheen isän. Näin jäi monta ihmistä harmittelemaan.

Vierailija:

Lainaus:

Tuo on totta. Ajattelen kai näin siksi, että tuon nainen on lastensa kautta minulle paljon tutumpi ja mies taas on ulkomaalainen, jolta näköjään voi tuollasita käytöstä odottaakin. Eli ajattelin väärin. Myönnän.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat