Vierailija

Kerro myös kauanko olette olleet yhdessä ja onko lapsia, ja mitä mieltä nyt olet siitä ominaisuudesta johon miehessäsi ihastuit.

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kerro myös kauanko olette olleet yhdessä ja onko lapsia, ja mitä mieltä nyt olet siitä ominaisuudesta johon miehessäsi ihastuit.

Olemme olleet 4 vuotta ja yksi vauva on talossa. Hän on ja oli lämmin, ulospäin suuntautunut, hauska ja toimelias. Ihania ominaisuuksia. Vain tuo toimeliasuus kuuluu vapaa-ajan harrastuksiin. Kotiin asti se ei yllä =(

Juttu alkoi heti luistaa - on niin tärkeää, että onko ihmisen kanssa jotain juteltavaa. Näin, että hän on erittäin älykäs ja kuulin, että hyvässä duunissakin. Elämäntilanteemme olivat ihan samanlaiset. Sitten löytyi vielä sopivasti äijyyttä ja oli ihan lumoutunut minusta. Mut kyllä se oli se yleinen juttujen yhteensopivuus mikä varmasti ensimmäiseksi, oli paljon puhuttavaa ja sama aaltopituus.

Harrasti politiikkaa yms minulle vieraita juttuja, jotka herättivät mielenkiintni. Ei lainkaan renttu (jollaisia suurin osa eksistäni oli ollut), vaan kunnollinen, ja tiesin heti että hän olisi loistava mies ja isä!

Niinkuin hän on! Meillä nyt 1 yhteinen lapsi ja hän on aivan omistautunut perheelleen. Ei enää ihan niin salaperäinen ja mielenkiintoinen, mtuta ei se mitään.

Monet sanovat minulle että onpas sinulla komea mies. Mutta ulkonäkö on mielestäni aivan sivuseikka elämän pitkässä juoksussa, jos sen elämän aikoo jakaakin jonkun kanssa, ja mieluiten yhden ja saman kanssa.

..mie taisin ihan ensimmäiseksi bongata ne kivat, ruskeat silmät ja iloisen hymyn. Nykyään arvostan paljon perheestä välittämistä, ahkeruutta ja rauhallisuutta. Vaikka kyllä sitä hymy on vieläkin kiva kattella..

Kaikki hänen ystäväpiirissäänkin selvästi arvostivat hänen harvinaisen laaja-alaista ajattelukykyään. Kyseinen ominaisuus kiehtoo hänessä minua edelleen, todellinen älyllisyys kun ei himmene koskaan. Olemme molemmat lukutoukkia ja olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja meillä on 2-vuotias lapsi.

joten ihastuin ensin hämärään huumorintajuunsa ja Oikeisiin Mielipiteisiinsä (tm), sitten kuvan nähtyäni myös ulkonäköönsä ja kun pääsin käsiksi, niin tukkaan. Tukka on vieläkin ihana, mutta hiukan tärkeämpiäkin ominaisuuksia olen hänestä löytänyt. Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja vauveli täyttää tänään neljä viikkoa.

10 vuotta yhdessä ja 2 lasta. Söpöstä tuli mies ja blondi kasvoi pois. Silmät on edelleen siniset ja huumorintajua löytyy samassa määrin kuin ennenkin.

yhdessä 16 vuotta, kaksi lasta. Mitä mieltä hymystä nyt... no, onhan se viehättävä vieläkin, silloin harvoin, kun se vielä yhtä aidosti tulee. Siitä tulee itsekin hyvälle päälle. Mutta vakavammaksihan tuo mies on tuosta muuttunut.

Keskustelu on suhteemme kulmakiviä edelleenkin. Yhdessä olemme olleet yli 15v. joista pian 12v. naimisissa. 3 lasta on perheeseen siunaantuneet ja hekin ovat keskustelukykyisiä veijareita.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat