Seuraa 

Kesäkuun viimeinen pino http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7685658&p=&mpage=3&tmode=1...

Ja nyt on meidän kuukausi, jeeeeeeeeeeeee!!!! Lupauksistani huolimatta en päässytkään koneelle kertomaan synnäriuutisia, mutta tässä ollaan. Minä saan laskea nyt aamuja siihen, kun nyytti on sylissä. On jotenkin oudon jännää tietää etukäteen vauvan syntymäaika!

Kesähelinä (meniköhän oikein) olemme samalla viikolla synnyttämässä. Meidän Tiitiäinen näkee päivänvalon 13.7. Vauvan painoarvio oli nyt 2 800 g, joten veikkaan hänen olevan n. 3200 syntyessään. Aika pieni, mutta sitäkin pippurisempi. Kaikki oli loistavasti hänellä, istukka täysin priima edelleen. Itsellä olo myös ihan ok. Nyt vaan koetan saada ajan kulumaan.....

Joku kyseli tuosta istukan tutkimuksesta ja meillä esikoiselta otettiin virtauksia tämän tästä, koska istukka oli yliviikoilla jo todella kalkkinen, ja se tapahtui ihan ultraamalla. Lääkärit puhuivat flowsta, kun mittailivat niitä virtauksia.

Joku kyseli aromaattisista hoidoista. Itse kyselin samaa keväällä omalta terkkarilta ja sanoi, että ihan huoletta voi mennä kaikkiin hoitoihin, mukaan luettuna vyöhyketarapia. Että ei kun vaan hemmottelemaan, jos yhtään siltä tuntuu. Kohta sitä ei niin vaan enää lähdetäkään kauneussalonkeihin tuntikaupalla nauttimaan, kun on oma pieni, tuhiseva nyytti, joka tarvitsee kaiken huomion.

Nyt lähden nukkumaan ja palaan asiaan sunnuntaina, kun lähdemme pienelle viikonloppulomalla koko perheen voimin (jälleen kerran:) )

Carelia ja Tiitiäinen kohta 37

Sivut

Kommentit (38)

Onnea kovasti uusille äideille :)

Oltiin eilen stadikalla uimassa lasten kanssa ja oli tosi kivaa vaikka ihan mega helle ei ollut kun välillä tuuli, mutta ihanteelinen paikka lasten uida kun vesi on kuitenkin lämmitettyä. Minusta kun nuo luonnonvedet viellä aika kylmiä, mutta olenkin mega vilukissa...

Siinä lapset ovat kyllä tuleet minuun kanssa.

Millaisia turvakaukaloita muuten olette hankkineet autoon eli varsinkin ne joilla jo muita lapsia ? Olen nyt vakaasti ruvennut ajattelemaan, että pitäisikö sittenkin hankkia se kaukalo joka laitetaan jalustalle kiinni autoon niin ei tarttis niiden vöiden kanssa pelata...Meilläkin kun tulee taakse sitten 3 lasta vaikka eihän vanhin käytä turvaistuinta (kun täytti toissapäivänä jo 12-vuotta !!) ja tytölläkin on HTS:n koroketuoli, mutta kuitenkin kun olen ajatellut että vauva olisi siinä keskellä...

Kuulemma on vain käytössä todella käteva...

Kesähelinää ja masuasukki, joka kovin rauhallinen asukki...eli sikäli ihanne vuokralainen, mutta silti kovasti jo malttamattomana odotan että näkisin hänet :)

tuli tuossa mieleen kun oltiin mieheni kanssa aika pitkällä pyörälenkillä että herran jestas saiko sitä loppuvaiheessa sillä pyörällä ajaa ???

Oliko jotain vaaroja vai oliko jotain legendaa kuten napanuora voi mennä kaulan ympäri ???

kesähelinäää

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pitkästä aikaa. Taustalla olen seuraillut tapahtumia joka päivä.

ONNEA kaikille vauvan lunastaneille ja JAKSAMISIA meille muille!

Täällä sitä kanssa kärvistellään ja odotellaan kunnon supistusten alkamista ja vesien menoja. Maanantaina ja tiistaina irtosi limatulppa ja sen jälkeenkin limaa ja valkovuotoa on tullut ihan kiitettävästi. Mutta siinäpä se sitten on... Jalkapöydät on todella turvonneet, sandaalit saan jalkoihin hampaita kiristellen. Puristaminen ja kosketuskin tekee niin s....nan kipeetä! Turvotusta on muutenkin tullut, kahdella viimeisellä neuvolakäynnillä viikkopaino nousi n. 1200g/krt.

Joten poju voisi jo tulla ulos, että äidin olo paranisi...

Turvaistuimista: meillä on 5-vuotiaalla HTS:n turvavyö-istuin, 3-vuotiaalla Britaxin Two-way Elite (jota myös pidetää turvavyö-istuimena) ja vauvalle ostettiin Graco-Autobaby jalustalla. Autobabyn voi asentaa myös ilman jalustaa tai hankkia erikseen toisen jalustan (jos esim. kaksi autoa). Meille kyseinen istuin hankittiin juuri siksi, ettei tarvitsisi turvavöiden kanssa kokoajan pelehtiä. Edellisiä varten meillä oli juuri sellainen kaukalo että aina sai turvavyön kanssa sählätä.

Jaahas ja nyt suihkurumbaan pojan ja tytön kanssa, jos vaikka saisi niitä suppareita aikaiseksi.

Jaksamisia kaikille!

t: Äityli_3 ja rv 39

Sillä pitäähän tasan 40rv jotenkin juhlia! Täällä sitä kokonaisena odotellaan ihmettä, jonka ei tosin tarvitsisi tapahtua ennenkuin mun flunssa on ohi ja esikoiselle hoitaja:))) Pikkasen supistellut, mutta se on niin tavanomaista, ettei jaksa edes innostua.

Taidan oikeasti tehdä vohveleita. Ekaksi käyn kaupasta mansikoita:) Harmi kun on tämä flunssa niin mikään ei oikein maistu. Joutuu koko ajan muistuttamaan itseään syömisistä, kun tulee huono olo muuten.

Ai niin - PALJON ONNEA Maryanne ja 2Jenni2!!! Onneksi et synnyttänyt sinne mökille Maryanne. Ettekö olleet aikas tipoille siellä? Mites arki on nyt lähtenyt rullaamaan pienten kans? Odotan jännittyneenä miten esikoinen suhtautuu vauvaan...

Aurinkoa kaikille!

t.mm tasan 40rv

juu muistit Carelia oikein minulla on sektiopäivä 13.7. kanssa :)

Oletko sinäkin tulossa naistenklinikalle ?

Meillä neiti arvioitu aika pineksi eli voi jäädä hiukan alle 3kg tai vähän yli eli viikolla 36+2 kun olin naistenklinikalla niin painoarvio oli silloin 2459g, mutta ainahan voi olla heittoja noissa mittauksissa hiukan.

Minullakin katsottiin silloin istukka ja napanuoravirtaus ja hyvältä näyttivät. Kohdunsuukin on viellä kiinni, mutta hiukan lyhentynyt ja pehmentynyt.

Yöt menee hiukka kehnosti eli illalla ei nukuta millään, yöllä nukkuminen katkonaista ja sitten herään kukonlaulun aikaan jo.

Minä kyselin myös niistä aromaattisista hoidoista kun joku tuttavani vain sanoi että ei suositella, mutta eipä ole sitten huolta ja minulla jalkahoito 6.7. eli jos vaikka käynistäisi niin eihän kai siinä suurta varaa ole enään...

kesähelinää rv 37+4

ONNITTELUT VAUVAN SAANEILLE !

Nythän noita uutisia putkahtaakin harva se päivä ja samallekin päivälle useampia. Saapä nähdä, kenen vuoro on seuraavaksi. Ei mun ainakaan. Toivottavasti Suviande tai muu yliaikainen tai muuten odotukseen väsynyt pääsee toimiin.

Kiva, kun Kukkuukin yhtenä välillä piipahti :) Ja onhan tänne tainnu tulla vielä uusiakin loppumetreillä. Taitaa odottavan aika olla pitkä ja mietteitä täynnä, vaikka olisi paljonkin muuta puuhaa.

Mulla on keskiviikkona aika äitipolille vauvan kokoarvioon, kun kolmas oli niin iso ja ite oon niin pieni. Saapa nähdä, mitä siellä tuumaavat.

Nyt täytyy mennä puuron syöntiin. Saatan palailla myöhemmin. Miehelle tuli hälytys(ilmeisesti ensivaste-) ja äitini soitti tuossa välissä, joten teksti rupes takkuamaan.

Kottakaa nauttia kesäpäivästä kuitenkin!

T@hti ja kolmikko sekä rv 38+1

Ja aurinko sen kun jaksaa paistaa, hyvä!

Eilen posti toi sen vaavi-sängyn...olipa kyllä nätti ja pieni! Harmi kun kerkesin jo tilata (tulee ensi viikolla) toiseen kerrokseen sen riippukehdon, tämä on niin ihana että oisin halunnut toisenkin samanlaisen!

(oon jo maksanutkin sen riippusängyn).

Eilen tuli vielä kakkutilauksia...16.7 on jollakin rippijuhlat, kerroin kyllä että olen raskaana viimeisilläni ja jos olen sairaalassa, niin kakut (6kpl) jäävät tekemättä. (L.A siis 27.7)

Silti soittaja sanoi haluavansa, että ei voi sitten mitään jos näin käy...50 vierasta tulossa!

Nykyään kun liikun asioilla ja näen tuttujani, ensimmäiset sanat ovat " Ei, etkö sä vieläkään ole synnyttänyt???"

No, mullahan on melkein 4 viikkoa vielä laskettuun aikaan, mikä kiire tässä on?

Ainiin, siitä rokotteesta vielä: Luin eilen netistä kaiken siitä calmetesta, kiitos muuten linkittäjälle!

Ja mietinkin seuraavaa: Eli jos me EI OTETA sitä rokotetta, ja mun sisko tulee lastensa kanssa Dubaista (asuvat siellä) tänne meille juuri kun vauva syntynyt, niin voiko vauva sairastua eli voivatko he kantaa sitä pöpöä vaikka itse eivät olisikaan sairastuneet?

Aika sekavasti kirjoitin mut toivottavasti ymmärsitte!

Ras-mam ja poitsu 36+2

Heipsan nettipimennosta!

Täällä tosiaankin ollaan vielä mahakkaana. Uskomatonta!! Mies ja poika lähti alkuviikosta mökille, mutta itse en uskaltanut jäädä yksin kotiin, joten olin siskon luona sitten nettipimennossa. Lueskelin vähän vanhoja juttuja ja niin me ' suviandet sun muut' aikaisin avautuneet vieläkin ollaan kasassa ja sitten taas moni muu onkin yllättäen saanut jo pienokaisena:). hassua!

Torstaina olin vauvan painoarviossa- tilanne oli edelleen alakerrassa ns. valmis eli 2cm auki ja kanava hävinnyt. Lääkäri koitti venytellä kohdunsuuta, pyöritteli siellä oikein olan takaa ja meinasin huutaa kivusta...lupasi, että jos ei nyt lähde synnytys käyntiin, niin....

No, ei se lähtenyt, vaikka sitä isoa S.ääkin tuli vielä harrastettua illalla:). Pari hassua supistusta ja that' s it! Vauva painoi tällä hetkellä n. 3kg-3,1kg ja lääkäri lupasi syödä hattunsa, jos synnytän yli 3,5-kiloisen tytön. Helpotti kyllä tuo tieto, sillä esikoisen (3,4kg) synnytys oli jo tarpeeksi iso koettelemus. Sanoihan toki lääkäri, että virhemarginaali on n. 500g puoleen tai toiseen, mutta myös käsikopelolla sanoi vauvan olevan vain vähän yli 3kg. uskon sitä nyt sitten.

Eilen illalla alkoi supistella 21 aikaan, kovia ja kipeitä tuli n. 5 tunnissa ja sitten lopahti, TAAS. Seksillä koitettiin taas käynnistellä miehen kanssa, mutta ei vaikutusta. Alkaa usko pian mennä!

Huomenna jo rv 39!!!

onnea kaikille synnyttäneille heiniksille...perässä tullaan!

Olo on norsumainen ja inhottava, joka paikkaan vihloo ja jomottaa eikä kävellä enää pysty kun 50m kerralla. Kyllä se vaan on odottavan aika pitkä kuin nälkävuosi.....huoh...

sitruska 38+6

Kokeilin tuossa äsken piilotella tuota omaa osoiteriviäni ja kun sen laittaa pois näkyviltä ja sitten taas näkyville, niin mulla hävisi tuo missä on edellinen ym. painikkeet.

Sitten sen sai tuolta takaisin, kun veti hiirellä alaspäin..

Eli ota kiinni hiirellä tuosta harmaasta palkista (sulla ilm. noiden edellinen ym. painikkeiden alapuolelta) niin, että tulee ylös-alas-nuoli. Ja sitten hiiri pohjaan ja vedät alaspäin. Näin mulle tuli takaisin näkyville.. Eli mulla oli ne vakiopainikkeet menneet sinne osoiterivin " alle" piiloon

Olikohan tarpeeksi hyvin selitetty..?

Vaikeaa selittää näin äkkiseltään, mutta toivottavasti ymmärsit ;)

Kakkoselle ostettiin uutena Akta (Graco) peruskaukalo. Autobaby oli niin kallis, ettei auttanu asiaa miettiä sen enempää. Ja toisaaltahan se " varaa" sitte yhden paikan ja mites onnistuu esim vaihto toiseen autoon??? NO, ei siis oo kokemusta. Meillä esikoisella 6v on koroke, kakkosella 4v turvavyöistuin ja kolmosella 1v9kk selkä menosuuntaan- istuin. (kaikki Akta)Esikoinen saa laitettua vyöt itelleen ja tarvittaessa muillekin, mutta onhan siinä rumbaa. Meillä on kuitenki tila-auto, että eiköhän pärjätä ihan hyvin. Aikansahan tuota vain kestää.

-itseään tsemppaa- T@hti

ONNEA!!

Taidettiin olla samaan aikaan osastolla 2A, näin sun nimen yhdessä ruokakärryn tarjottimessa! :D

Meillä poika syntyi 26.6., synnytys käynnistyi itsestään ja napanuorassa olevan solmun takia syntyi pieni 2670g, 46cm poika, ja napanuora tiukasti 2 kertaa kaulan ympärillä. Apgarpisteet 1/2 minuutin iässä 1, eli syntyi huonokuntoisena, mutta saatiin siitä virvoiteltua, eli rankka alku oli pojalla. Matalia verensokereita ja kalkkiarvoja seurailtiin ja torstaina kotiuduimme. Itse toivuin synnytyksestä tosi hyvin.

Onnea vielä kerran teille pienestä tytöstä ja jos joskus ehdit ja jaksat niin laitahan sähköpostia! :)

t. " myy" ja poika 6vrk

ja edelleen yhtenä kappaleena :( Kyllä minä vielä joskus poksahdan, tuskin se tuonne masuun jää vaikka kovasti siltä nyt tuntuukin! Ei vaan millään jaksaisi enää odotella!

Eilen anoppi kävi taas murjomassa vitsejään täällä, ARGH! Se vaan ensin kyseli, että eikö muka vieläkään mitään tuntemuksia ja sitten mahaan viitaten sanoi, että sä kyllä teet vähintään kaksoset! Tuumasin vaan, että ei siellä kyllä ole kuin yksi, johon se sitten että ei sitä koskaan tiedä!!! Mun teki mieli alkaa huutamaan sille, että enää ei eletä 60-lukua!!!! Vedin herneen nenään, mutta olin hiljaa enkä puhunut enää mitään :( Mua sitten ottaa päähän!!!!

Kammottavan kuuma ilma! Tuvassakin on aika tuskaisen kuuma :( Saapi nähdä josko vaikka ukkonen paukahtaisi illalla, en ihmettelisi yhtään..Ulos en ole vielä nenääni pahemmin pistänyt, kun siellä ei ole tekemistä enkä jaksa lähteä tytön kanssa rannallekaan. Paarmoja on ihan hirveästi eikä kiinnosta istuskella siellä ja katsoa kun toinen nauttii. Jospa vaikka tuo appiukko veisi sen uimaan ja menisi sinne itsekin sen kanssa. Mua ei nyt kertakaikkiaan kiinnosta!

Kohta pitäisi lähteä hoitamaan nuo eläimet, mutta onneksi se näyttäisi menevän hiukan pilveen :)

Huomenna taidan käydä ostamassa mansikoita :) Kun toiselta tilalta saa huomenna ja toiselta sitten loppuviikosta..Saisi edes osan pakastimeen ennen vauvan syntymistä.

Pipsaliinu: Me saatetaan mennä sinne äippäpolille keskiviikkona jopa yhtä aikaa..Onko sulla joku tietty aika? Mä menen puoli 2 neuvolaan ja mikäli passittavat heti sinne, niin silloin olisin siellä joskus 3-4 aikaan..Tai sitten menen torstaina. En tiedä vielä miten käy. Ellei tämä sitten päätä tulla ennemmin pois ;)

Mutta nyt eläinten luokse..

~suviande ja öttiäinen 40+2~

vaikka huomenna vasta la. viime yönä heräsin hirveeseen mahatuskaan. maha oli löysällä, istuin vessassa pitkään ja supisteli. mutta mahatyhjennykseni johtuikin illallisesta roskaruuasta, söin pitsaa, sipsejä ja lakuja. eipä tässä vielä varmaan lähtöä tuu kun ei oo limatulppa irronnut ja esikko syntyi 41+0. toisaalta kyllä 15 yön päästä viimeistään aloittavat käynnistämään, taidan ruveta laskemaan öitä sinne.

onnea nyyttinsä jo saaneille!

pelottaa kyllä osaako ajoissa lähteä sairaalaan kun kumminkin suppareita tulee joka päivä ja meiltä on sairaalaan 1.5h matka.

aamusta yritin pihalla juosta tytön perässä helteessä. olipa todella tukalaa. äsken vetäsin puolen tunnin päikkärit kun olin niin väsynyt ulkona olosta enkä viime yönäkään nukkunut kunnolla.

turvakaukalosta. me ei sijoitettu paljon rahaa kaukaloon, tilasin anttilasta 54e maksavan hts baby safe kaukalon. eihän se ole niin laadukas kuin kalliimmat kaukalot. esikoinen istuu samanmerkkisessä turvaistuimessa takapenkillä. en tiiä sijoitanko vauvan taakse vai eteen. meillä voi sijoittaa myös eteen kun ei oo autossa turvatyynyjä.

sassa 39+6

Huh, tänään on sitten juostu pää kolmentena jalkana. Tänään on mun omat synttärit ja nimpparit, ja kakkua on syöty niin omalla äidillä kuin anopinkin toimesta. Ollaan siis täällä meidän kotipaikkakunnalla lomailemassa, niin ei ole " tarvinnut" meillä kotona ketään kestittää.

Mutta aivan ihana ilma! Käytiin myös mökillä, ja siellä vasta olikin ihanaa järven rannalla grillatessa. Muuten olisi ollut ihana jäädä sinne yöksi ( koira varsinkin olisi tykännyt!), mutta tiedän nukkuvani siellä huonosti, joten kaupunkimaisemat silti voitti.

Vauva on nyt pari peräkkäistä yötä vaihtanut asentoaan ( pää onneksi kokoajan alaspäin), joten on ollut mielenkiintoisia öitä. Onneksi tuohon kuumuuteen tuntuu tottuvan, niin ei niin pahalta enää tunnu.

Jeps, jos huomenna tarinoisi enemmän.. Nyt ihan puhki, ja äiskän sohva kutsuu :)

elle06 rv 36+6

RAPULIINI: Oliko sinulla osoiterivi hukassa?

Kokeileppa sellaista, että menet sinne ylös missä sen osoiterivin pitäisi olla ja painat hiiren oikean puoleista nappia, sit sieltä valitset osoiterivin.

Tuleeko takaisin?

Kokeilin omalla koneella ja sain tuolla lailla sen pois näkyvistä ja takaisin. Toivottavasti on apua.

Viime yö oli taas yhtä tunnin/kahden välein ylös rumbaa..huoh..hieman väsyttää, mutta oisin kuvitellut olevani väsyneempikin.

Esikoinen on tullut sairaaksi, valittaa kurkkuaan ja kuumettakin oli nyt aamusta yli 39, joten taisi olla aiheellista käydä sairaalassa eilen otattamassa nieluviljely.

Toivotaan, että ei tuohon pikku kakkoseen tartu tuo tauti...sit siihen vielä vauva syntyis niin jopas olisi rumbaa.

Aamulla menin vessaan ja huomasin, että ilmeisesti oli osa limatulpasta irronnut, kun sellaista limaa jossa oli hieman verta seassa oli pöksyissä...vai onko se tuollaista???

En ole koskaan sitä ennen nähnyt, täältä vaan lukenut.

Turvaistumista sen verran, että meillä on vauvalle aktan kaukalo ja tytölle pitää ostaa nyt uusi turvaistuin, mutta en vielä tiedä millainen ostetaan ja riippuu hieman siitäkin mitä se vakuutusyhtiö sanoo.

Esikoinen istuu välillä korokepallilla (on 8v) ja välillä ei.

Meilläkin lapset tulee kaikki taakse ja varmaan vauva sijoitetaan keskelle. Saa vaan nähdä antaako tyttö vauvan olla rauhassa, jos ei niin sit esikko keskeen hoitamaan pienempien " riitatilanteet" .

ONNEA NIILLE JOTKA JO VAUVAN OVAT SAANEET!!!!

Me muutkin tullaan perässä jahka keritään.

Aivan pakko mennä ulos, ku on noin kaunis/lämmin ilma, joten palaillaan!!

mutsi 39+1

27.6 syntyi tyttömme, aivan kuten pitikin. (siis se suunniteltu sektio) :)

Verta vuosin 3,2litraa mutta hyvin olen siitä toipunut ja tänään pääsimme kotiin kunvielä varmistettiin ettei vauvan keltaisuus ole hälyyttävää ja tikitkin poistettiin :)

Tyttö syntyi klo 11.10 ja mitat olivat 3630g, 50cm ja pipa 36cm. Suloinen kuin mikä ja tempperamenttinen! Hiuksia on niin paljon että KAIKKI sairaalassa sitä ihastelivat, kätilötkin näyttivät muille *hih*

Sellaista näin alkuun, tulen myöhemmin kuulostelemaan muiden kuulumiset :)

Jenni ja Jytky 5vrk

Aika menee todella nopeasti..

Meikä on täällä hiukan laiskalla päällä. En ole saanut vieläkään imuroitua eikä lattiata pestyä, mutta kyllähän sitä kerkeää. Masu on kipeä, sellaista jatkuvaa menkkamaista jomotusta ja alaselkää särkee. Miksi mitään radikaalimpaa ei voi tapahtua?! Päätäkin särkee taas, mutta se tuli jo yöllä kipeäksi ja otin siihen särkylääkettä, mutta ei mennyt ohi ollenkaan. Ei paha, mutta sellaista jomotusta tuolla vasemmalla puolella.

Käytiin aamulla vielä tuolla naapuripitäjässäkin markkinoilla, mutta oli täysin turha reissu. Myyjiä oli ehkä jopa 10! Mutta monella paikkakunnalla onkin nyt yhtä aikaa markkinat..

Kohta lähden käyttämään tyttöä tuolla rannassa uimassa. Josko tämä jomotus muuttuisi selvemmiksi supistuksiksi ja pääsis lähtemään ;) Kun tullaan rannasta niin sitten on pakko siivota loppuun.. Onneksi joka paikka on kuitenkin raivattu valmiiksi :)

Mutta nyt lähden laittamaan jotain ruokaa..

~suviande ja öttiäinen 40+1~

Olen alkanut nukkua toosi pitkään,tänäänkin vasta kymmenen maissa heräsin kun vasta vähän aikaa sitten saatoin ponkaista aamuyöstä hereille :)

Viime yö oli kumma muutenkin.Nukkumaan mentäessä supisteli muutamia kertoja ja ensimmäistä kertaa tuli tuntuvia niin että piti puhaltaa..ja yöllä en käynyt vessassa kuin yhden kerran.Tähän mennessä ehkäpä n.tunnin välein saanut nousta pissille.

On nää loppuajat kyllä,vaikka tiedän että vauvalla on l.a niin silti lasken päiviä ja mietin että tuleekohan tänään lähtö.Stressikynnys nousee ja pian synnytän kiukkuisen muukelon :)

Toisaalta olisi aivan ihanaa lähteä ensiviikolla mökille ja sinnehän me mennäänkin.Hurjat sotasuunnitelmat mitä pitää siellä tehdä jos synnytys alkaa :) Kertakäyttöastiat ettei tarvii jättää likaisia astioita yms. On tää jännää tää ihmisen ja odottavan elo.

Ras-mam taisi yksi päivä sanoa että tutut kaupungilla jaksaa kysyä että vieläkäänkö ei ole vauvaa maailmassa vaikka hyvin tietävät että l.a on vasta heinäkuun lopussa.Ihan sama minulla.Ja jokaiselle saat selitellä samat asiat ja melko henk.koht asioita ihmiset haluavat tietää.

Ei minua ainakaan kiinnosta kuinka monta kertaa päivässä/yössä joku ystävistäni käy esim.vessassa mutta kait se sitten raskaus on kaikkien asia.

Mutta arrivederssi ja koitetaanpa jaksella tämäkin päivä!!!

Oumai ja Gore rv 36+3

...ja PALJON ONNEA pienokaisista Maryannelle ja Jennille!

Oma olotila alkaa olla jo malttamaton, vaikka la siintääkin harmaana ja kaukaisena vielä. Voi itku, toisaalta nämä kesäpäivät ovat niin ihania, ettei toivoisi ajan menevän eteen päin ja toisaalta taas...kumpa tämä loppuraskauden aika olisi äkkiä ohitse ja nyytti sylissä! :D

Eilen heräsin klo 3 aamuyöstä, enkä saanut nukutuksi ennen kuin päiväunilla vasta. Yritys oli kova klo 5 saakka ja sitten päätin nousta ylös. Siivoilin tytön huonetta ja klo 7 jälkeen lähdin aamulenkille, jonka voimasta muutamia pikku supistuksia tulikin, mutta ei mitään kummempaa. Päiväunet oli sitten pakko nukkua :D Eilen illasta uuvahdin jo sitten kymmenen maissa, kun olin niin väsynyt ja tänäänkin nukuin tytön kanssa päiväunet. Yöllä heräsin kertaalleen vessaan ripulille, mutta kävimme isomummon luona kylässä ja nuo rasvaiset karjalanpiirakat yms. herkut ei oikein sovi minun herkälle masulle, joten saattaa johtua siitäkin...

Tänään kävimme kirpparilla ja kaupungilla jätskillä ja nyt illasta olisi tarkoitus suunnistaa koko perheen voimin rannalle...itse en kyllä enää uimaan uskaltaudu, mutta tyttö nauttii rannalla ja uimassa käymisestä niin paljon, ex-vauvauimarikin kun on.

Vointi on vaihteleva, tänään erinomainen joten nautin olostani vielä kun pystyn. :D

Carelia ja kesähelinää: Saanko udella, miksi olette menossa sektioon?

Itsellänikin saattaa olla edessä, mutta se selviää keskiviikkona. Toivottavasti istukkani on kunnossa, kun kerran niitä virtauksia ei kummemmin tutkittu, vaikka hieman kalkkeutumaa todettiinkin..

t.jännityksellä keskiviikkoa odottava Saraida + pikkuruinen rv 36+4

Mä en kyllä yhtään tiedä saako siellä olla kännykät päällä :( Edellisestä kerrasta on kuitenkin jo aikaa se 5 v. ja silloin oli ainakin se korttisysteemi..Hmm..En nyt yhtään muista paljonko se maksoi, mutta viimeksi se jäi kyllä osaksi käyttämättä. Eipä tullut paljon soiteltua kun siinä oli kuitenkin toinen äiti samassa huoneessa ja sillä oli melkein kaiken aikaa joku käymässä..

Todennäköisesti en osta sitä korttia, kun en ajatellut siellä kovin kauaa olla. Ja jos kunto sallii piankin, niin käyn ulkosalla laittamassa ne " tärkeät viestit" :D jos ei siis saa olla kännykät päällä..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat