Seuraa 

Tuolla alempana keskusteluissa on niin kovasti kehua reposteltu Ticketin light- rainsettiä, etten minäkään enää taida tulla sitä ilman toimeen..;)

Joku (anteeksi, etten muista nimiä!!) vielä tiesi kertoa, että Petite-Pomme.com -sivuilla on näitä alessa, joten asiahan kävi entistä sietämättömämmäksi, heh!:-)

Osaisiko joku kertoa, miten tilaaminen Suomeen sieltä onnistuu? Ruotsiin ja Norjaan oli toimitusehdot sivuilla mainittu, mutta lähettävätkö siis myös Suomeen ja mitä suunnilleen tulee lähetyskulut olemaan tällaiselle sadeasulle - entä toimitusaika?

...Olisin myös erittäin kiitollinen, jos joku voisi kertoa lisäksi, mikä niistä kaikista kivannäköisistä sadeseteistä on se " light" -versio...KIITOS jo etukäteen!!!

T. Äitiysdementikko L-F

Kommentit (6)

Pienemmissä malleissa on henkselihousut ja isommissa vyötärömalliset. En vaan tiedä missä koossa housumalli vaihtuu...

Ison Omenan Pikkukipparissa oli vaal.punaisia (ja muutama poikien väri) rain settejä vielä muutama jäljellä, alennus oli -40% ja hintaa jäi 27 euroa.

Ja tanskasta tilaaminen onnistuu hyvin, toimitus ollut nopeaa, yleensä viikon sisällä tilauksesta on tavarat olleet perillä =)

Eli meillä se sadeasu on kokoa 98cm ja housut on henkselimallia.Olen tykännyt asusta etenkin lämpimillä kesäsateilla kun esim. Reimatecin haalari on aivan liian paksu asuste mutta kuitenkin jotain sadeasua on pakko käyttää.Perinteiset sadetakit taas tuntuvat liian kumimaisilta...Sen vuoksi siis suosittelen...tosin lasten vaatteisiin olen hurahtanut muutenkin ja niistä voisin keskustella ja pohtia loputtomiin:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei!

Minua myös tuo puku kiinnostaisi kovasti, mut josko vielä joku kertoisi, et onko tässä mallissa housut henkseli- vaiko vyötärömalliset? Eli tässä vielä linkki pukuun, jonka minä haluaisin, mahtaako olla sama, mikä petiten sivuilla maksaa sen reilut 209DKK?

http://www.ticket2heaven.dk/pige/udend%C3%B8rs/produkter.aspx?usage=Uden...{3D7700C1-2E09-4882-927A-73E9196EFF68}|{6E3C471B-7776-4214-9BB1-81DD6AC71BCF}|{7D897826-5937-42AC-8365-D6ABFFB96DF4}|

Ja toki olen myös käytetystä vaal.punaisesta tai pinkistä kiinnostunut kokona joko 86 tai 92...

Kiitos!

Pikkupäästäinen -- Kiva juttu! Juuri tuota mainitsemaasi asua eritoten kuvankin perusteella himoitsin!!

Eipä kai sitten muuta kuin tilaamaan!=)

Lähettävät kyllä Suomeen ja jos tilaa yli 500 tanskan kruunun edestä niin ei mene postimaksuja (on n. 60e).Itse olen aina tilannut tuon rajan yli joten en tiedä mitä postimaksut muuten.Muistelisin että 50dkk mutta korjatkaa jos olen väärässä...

Itse olen maksanut joko luottokortilla tai tilisiirtona eu-maksuna.Molemmat ovat onnistuneet hyvin.Puvuista sen verran että se light rainset on se puku jonka hinta on 209,30dkk ja n. 20. rivi ylhäältä katsoen merkin Ticket to Heaven alla:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat