Seuraa 

Lähtisittekö lapsenne kanssa festareille? Siis vaikka noin 10v. ja sitä vanhemman? Siis siltä pohjalta, että lapsi fanittaa ja haluaa nähdä tiettyjä bändejä/artisteja ja te olette mukana vain vanhemman ominaisuudessa (tokihan on bonusta jos itsekin tykkää ko. musiikista).

Pohdin usein, miksi niin moni vanhempi lähtee lapsen jalkapallo-otteluun, jääkiekko-otteluun ym. mutta jos sama lapsi haluaa nähdä vaikka Iron Maidenin niin " sitä kauheaa heviä minä en kyllä kuuntele ja yksin et keikalle mene jäkäjäkäjäkä" .

Olen kohdannut tasan yhdet vanhemmat, jotka tukivat edes jollakin tapaa lapsen festarointia. Kyseessä oli Tuska. 16v. tyttö sai mennä yksin festarialueelle, mutta viimeisen keikan loputtua vanhemmat olivat portilla vastassa ja he menivät hotelliin (ko. perhe oli muualta Suomesta) yhdessä yöksi.

Kommentit (6)

Mutta lähtisin. Tykkään itse monentyyppisestä musiikista ja kiertänyt festareita niin hyvin kuin työn merkeissäkin pitkin elämääni, joten ihan varmasti vielä n. 7 vuoden päästä voisin kuvitella lähteväni jonnekin nuorisofestareille.

En nyt varmaan telttamajoitukseen ja mäyräkoira kainalossa, mutta esim. just majoittuen hotelliin festarialueen lähelle ja olemalla kuitenkin festarialueella koko päivän jne.

En usko, että lapseni kuuntelisi sellaista musiikkia mistä en pidä (itselläni menee kaikki suomi-iskelmistä heviin). Meillä tällä hetkellä lapsen suosikki on mm. Lordi, mutta myös Titi-nalle ja kumpikin iskee myös äitiin =) Ainoastaan klassista en jaksa, mutta sillä alalla tuskin on paljon festareita =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos olette lähdössä niin kannattaa käydä ostamassa vaikka k-raudasta peltorin kuulosuojaimet. Mua hirvittää aina automessuilla kun on pieniä lapsia ilman suojaimia.

mutta ehdottomasti sitten vanhemmat SELVINPÄIN!

Ja lapsille kuulosuojaimet!

Kunhan saan aikaiseksi omia lapsia, niin otan heidät kyllä mukaan tapahtumiin, joissa tykkään itse käydä. Nytkin kummityttö kulkee kivasti mukana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat