Vierailija

Tapasin vähän yli kuukausi sitten erään miehen. Hän vaikutti todella ihanalta ja meillä synkkasi heti. Ollaan nyt siis treffailtu noin kuukauden, ja tämä niin ihanalta vaikuttanut mies on alkanut vaikuttaa hirvittävän omistushaluiselta ja määräilevältä.

Olen ollut sinkkuna kauan, ja oppinut elämään itsenäistä elämää, ja tottunut sihen ettei minun tarvitse selittää kenellekään tulemisia ja menemisiä. Nyt vain tuntuu että saan koko ajan olla selittämässä kaikkea. Suurin ongelma on tälle miehelle se, että minulla on paljon miespuolisia ystäviä, hänestä se on outoa.

Hän päättää asioita puolestani (sanon kyllä aina painavan mielipiteeni), olettaa että saa yöpyä luonani jatkuvasti ja jos kieltäydyn, hän loukkaantuu ja syyllistää minua.

Hänen mielestään en " saisi" mennä ulos miespuolisten kavereideni kanssa jne jne jne

Näitä asioita lukuunottamatta hän on todella ihana, kertoo tunteistaan ja on koko ajan halimassa ym.

En vain tiedä haluanko olla tällaisen ihmisen kanssa joka ilmiselvästi yrittää koko ajan painaa minua tossunsa alle. Olen vahva ihminen, enkä usko että alistun helposti kenellekään, mutta entä jos niin käy?

Nyt en vain tiedä mitä tekisin. Toisaalta tuntuisi helpommalta lempata koko mies, mutta toisaalta pidän hänestä kovasti..

Sivut

Kommentit (30)

Mä tuhlasin 2,5 vuotta elämästäni samanlaiseen mieheen. Mies oli ihan hullun mustasukkainen, mihinkään en olisi saanut kavereideni kanssa lähteä, haukkui monta kertaa minut sekä kaverini huoraksi.... Petti minua, vaikka itse syytti minua aina pettämisestä. Loppujen lopuksi alkoi uhkailemaan itsemurhalla jos jätän hänet. Ja alkoholiakin kului reippaasti. Kaikista pahin oli että tän miehen äiti alkoi syyttää minua miehen mielenterveyden horjuttamisesta!!

Viimein uskalsin lähteä ja nyt minulla on maailman ihanin mies ja poika :)

Pakoon ja kiireenvilkkaa ennen kuin huomaat olevasi pienen vauvan yh, kuten minä!!!

Mun lapsen isä oli juuri tuollainen. Ensin oltiin niin ihanaa niin ihanaa: lahjoja, kehuja, palveluksia, palvontaa. Mustasukkaisuutta, jonka pistin välittämisen piikkiin. Kun tulin raskaaksi alkoi kontrollointi ja sairaalloinen mustasukkaisuus, henkinen väkivalta ja alistaminen. Otin jalat alleni, kun olin noin 6. kuulla raskaana. Nyt pelkään ihan hysteerisesti, millaiset geenit poikani sai.

Mutta ihanaa kuulla, että te naiset olette vielä löytäneet ihanankin miehen tuollaisten kokemusten jälkeen. Antaa toivoa näinkin kyynistyneelle ihmiselle ;)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä mies sanoi eilen puhelimessa, että poistaa numeroni puhelimen muistista heti puhelun jälkeen, ja sovittiin että tämä on nyt sitten tässä.

Juu. Onpa nyt sitten lähetellyt viestejä taas tänään, kuinka jätettiin kesken jotain suurta ja ihanaa ja hän on niin surullinen jne jne.

En itsekään onnesta hypi, enkä jaksaisi tuollaista. Tulen vain katumapäälle ja alan itsekin miettimään tuliko tehtyä nyt oikea päätös.

En haluaisi vastata hänelle mitään, mutta tuntuu niin kamalan julmalta olla vastaamattakaan...

Mitä ihmettä tässä nyt tekisi...

Ap

Osaavat ovelasti alkaa hyödyntämään tilannetta jossa aletaan seurustelun jälkeen kavereiksi. Siitä on lyhyt tie taas seurustelemaan.

Eli älä vastaile kaikkiin puheluihin ja älä kerro kaikkea elämääsi liittyvää. Rajaa hänet elämäsi ulkopuolelle. Ystäväni tutustui psykopaattiin johon rakastui päätä pahkaa hienojen ominaisuuksien vuoksi. Ihmeteltiin sitä kaikki lähipiirissä kuinka hieno mies on.

Muutama kuukausi ja ongelmat alkoivat. Loppujen lopuksi puoli vuotta meni pakoillessa häntä, jouduin itse sivusta katsomaan kun kaverini lähti pakoon omasta asunnostaan takapihan kautta(muka kävi vain tupakalla) ja juoksi autolleni ilman kenkiä, lompakkoa.

Poliisit kävivät kerran. Sen jälkeen mies hävisi.

Usko. Jos et entuudestaan tunne miestä, älä jätä häntä ystäväpiiriisi. olimme monta kuukautta kavereiden kanssa miehen pauloissa. Valehteli minkä ehti. Pikku hiljaa totuus paljastui, ja olen onnellinen että kaikki käänsimme selkämme hänelle.

Näin saatiin rauha.

Vierailija:

Lainaus:

Minä tulin pahasti hakatuksi tuollaisen miehen toimesta!!

varoitteli juuri tuosta samasta asiasta tänään kun puhuttiin. Hän on elänyt väkivaltaisessa suhteessa ja sanoi että mies käyttäytyi juuri tällä tavalla suhteen alkuaikoina.

On vaan niin kamalan vaikea uskoa että hän vahingoittaisi kärpästäkään. Sanoi juuri tänään, ettei tykkää kun menen miespuolisten kavereideni kanssa baariin, koska pelkää, etteivät he pidä huolta minusta baarissa ja että he tekevät minulle jotain pahaa ja että he " vievät häneltä jotain" ???

Mitähän tuokin tarkoittaa...

Joo, ja kommentoi asuntoani tyyliin: " Jaa, jollain on jääny sänky petaamatta" ja " Ootko sä polttanu täällä?"

Hmm..

Ap

Seurustelin aikanaan samalla lailla käyttäytyvän miehen kanssa ja siitä suhteesta ei jäänyt yhtään hyvää muistoa. Mies oli sairaalloisen mustasukkainen, oletti että käyn naimassa kaikkia miehiä, joita satun tapaamaan kun hän ei ole paikalla. Kostoksi vuoksi hän petti minua monen naisen kanssa, koska minähän petin muka häntä.

Syyttelyn ja pettämisen lisäksi pakettiin kuului itsetunnon murskaaminen. Sain kuulla päivittäin olevani ruma, pieni tissinen hirviö, joka ei saa ikinä ketään muuta miestä. Arvatkaas oliko pienoinen yllätys, kun suhteen päätyttyä huomasin monen miehen olevan kiinnostunut itsestäni.

Väkivaltaa esiintyi myös, kun yritin peitellä yhteyden pito naispuolisiin kavereihin. Naisten kanssa ei saanut kaveerata, koska hehän vaan houkuttelivat minua pettämään.

Vaikka tämä mies osaa olla hellä, mukava tms. älä jätä noteeraamatta noita varoittavia merkkejä. Siitä ei todellakaan seuraa mitään hyvää.

Se on todellakin ihan peestä, kun luulee että löytää jonku kivan tyypin, ja sit siitä tulee tuollaisia vähän pelottaviakin piirteitä esille..

Ja kuukausi on tosiaan lyhyt aika alkaa " määräilemään" toista. Mut sitten taas, onhan se hyvä et nämä asiat tulee esille jo nyt, eikä sitten ku olisit täysillä rakastunut!

Eli se lemppaaminen taitaa olla oikea ratkaisu!

Mut kaikkea hyvää sulle, löydät varmasti paremmanki miehen!=)

myöhemmin voi tulla isoja ja vakavia ongelmia.

Psykopaatin tunnistaa juuri noista merkeistä. Osaa olla todella ihana ja mielyttävä, mutta samalla haluaa alistaa " uhrinsa"

jos kuukauden deittailun jälkeen on tollasta niin oikeassa suhteessa toi on mustasukkanen kontrollifriikki. ei kivaa semmosen kanssa eläminen ei.

Onneksi en ole " antanut" itseni rakastua tuohon tyyppin ihan täysillä. Ja nyt kun mietin, olen monta kertaa sanonut hänelle asioista, esim yhdessä nukkumisesta, etten ole tottunut sellaiseen ja että haluan edetä hitaasti, mutta hän ei ota kuuleviin korviinsakaan. Sanoo ymmärtävänsä, muttei kuitenkaan tee asialle mitään.

Hän on aika itsekeskeinen, ei auta esim korjaamaan ruokia pois pöydiltä tms (pikku juttu, mutta ei siis ole avulias ollenkaan)

Puhuu itsestään aika kehuskelevaan tyyliin. Kehuu kyllä minuakin paljon, mutta tuntuu välillä että vähän liikaakin..

Pää ihan sekaisin... Miten tuollaisesta pääsee edes eroon, kun hän sanoo ettei koskaan päästä minusta irti...??

Ap

silloinen mieheni..

Pelottavaa!

Hän oli älykäs ja ja koko ajan kehumassa itseään miten hyvä on kaikessa. Kehui easim. lauluääntään joka ei ollut kummoinenkaan. Siis ihan kaikessa oli olevinaan parempi kuin muut. Eikä hän ilmaissut sitä sellaisella tavalla että olisi tajunnut sitä heti...

Hän kehui myös minua. Liioitteli kaikessa, oli olevinaan joku ritari valkoisen hevosen selässä, tuntui että ylinäytteli jatkuvasti.

Käyttäyti muiden ihmisten ilmoilla eri tavalla kuin kotona. Halusi 3 viikon seurustelun jälkeen muuttaa luokseni.

Osasi ola niin hurmaava että minä kun oli olut huonossa suhteessa niin sellainen huomiointimäärä oli ihanaa ja en tajunnut mihin suohon olin uppoamassa.

Mies joi, hakkasi ja petti.

Jos sinusta tuntuu noin lyhyen seurustelun jälkeen ettei kaikki ole kohdallaa, jätä se mies!

Ja googleta narsisti ja psykopaatti... voi löytyä yllättävän paljon yhtäläisyyksiä!

Nim. se jolta mies vei melkein hengen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat