Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kosketteleeko ohimennen, hiplaako pyllylle, siveleekö hiuksia, halaa, ihan mitä vaan, mutta mitä ja miten usein?? Päivittäin? Kerran viikossa? Kerran kuussa (kun haluaa seksiä)? Ei koskaan?

Kommentit (20)

Itse en niin välittäisi koko touhusta. Kädestä pidämme usein illalla sängyssä toisiamme, varsinkin rakastelun jälkeen. Mulla on ollut onneksi tuuri löytää Elämäni Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt raskaana ollessa itse ne ole niin hellimistuulella, mutta kyllä itsekin halailen ja hiplailen päivittäin:)

Mies usein hieroo mun selkää tai jalkoja, laittaa jalkakylvyn jne.

Mitenkäs itse pidätte miestä hyvänä tai osoitatte välittävänne?

vaikka huono päivä ois niin aina jaksaa ja muistaa taputella pyllylle ja pusutella ja muutenkin sellasta¨koskettamista. :)))

ollaan oltu yhdessä 3 vuotta, mutta hän on luonteeltaan sellainen että varmastikin jatkossa muistaa pitää hyvänä :))))))

minulla on ihana mies. kiitos siitä :)

Mutta tätäkin tärkeämpänä pidän sitä, että mies auttaa kotihommissa ja helpottaa siten minun elämääni. Mies esimerkiksi laittaa minulle joka aamu aamupalan ja eväät valmiiksi (minä hoidan sillä aikaa lapsen aamutoimet sekä omani), imuroi oma-aloitteisesti, laittaa ruokaa aina silloin tällöin ja hoitaa tiskit. Hän myös nukuttaa lapsen iltaisin. Minusta teot kertovat enemmän kuin pelkät sanat ja halimiset. Vaikka kieltämättä lapsen myötä fyysiset hellyydenosoitukset ovat vähentyneet. Pitäisi varmaan itsekin vähän skarpata sillä osa-alueella...

Vierailija:

Lainaus:

Kosketteleeko ohimennen, hiplaako pyllylle, siveleekö hiuksia, halaa, ihan mitä vaan, mutta mitä ja miten usein?? Päivittäin? Kerran viikossa? Kerran kuussa (kun haluaa seksiä)? Ei koskaan?

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Nyt olen lapsen kanssa lähdössä yöksi pois, on kun takiainen kimpussa, kun nyt jo niin ikävä =)

[color=blue]Tavattiin 1998, naimisiin 2001. Joskus halittiin, nykyään ei, kaikki läheisyys ohi. Lapsi yli 2v, meiltä läheisyys kokonaan ohi.

Mies kai välittää kun tekee kaikkea talomme eteen (nurmikon perustus ja teko, kivetysten perustus ja teko, puuterassin teko, nurmikon leikkuu, kasvien istutus ym.)

Hyvä mies sinänsä...

Joka päivä hän sanoo rakastavansa minua, pussaa, halaa, pitää hyvänä, kysyy miten voin :) Ihana mies! 7 vuotta yhteistä eloa takana ja monta vielä edessä! :)))

Hän on kyllä antaa hellyyttä ja rakkautta niin paljon että välillä saa sanoa et menes nyt siitä :) Tosin minun kanssa elämä ei käy tylsäksi, en osaa olla yksinkertaisesti tylsä ja arkinen ihminen, rakastan miestäni ja hulluttelua. Ja tietysti lapsiani ja koiraani ja muita läheisiäni...no, nyt jo lipes :D

...melkein joka päiväistä pienet kosketukset silloin tällöin. Halaukset, suukot, " pikkupuristukset" ohikävellessä, jne. Ihan joka päivä ei rakkauttamme sanoin kerrota mutta sitä paremmalle se sitten tuntuu kun mies illalla rutistaa syliin ja sanoo että rakastaa valtavan paljon. Kolme vuotta yhdessä ja lapsiakin on..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat