Vierailija

Täällä minä kolmikymppinen perheen äiti valvon telkkari ja netti auki, kaikki valot päällä, koska pelkään olla yksin kotona. Olen aika naurettava jopa itsenikin mielestä. Mitenhän sitä uskaltais mennä nukkumaan, väsyttää kauheesti.

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Möyhin kompostia päivällä ja siellä kuhisi ties mitä kuvotuksia, ja lihavia valkosia 5 cm toukkia. Ne tuli sitten uniin myös ja en nukkunutkaan sitten koko yönä..

Mutta aikoinaan yks miesporukka vainos päivin-öin ja öisin tulivat koputtelemaan ikkunaan ( siihen liittyy niin paljon muutakin ) mutta kun siitä helvetistä pääsin niin on ihanaa ollut olla yksin ja rauhassa,aina kun siihen on mahdollisuus. Ja asuntokin on niin korkeella ettei kukaan pääse ikkunan taakse : )

[color=blue]Muutin 18v yksin asumaan. Ei pelottanut todella. Nyt asun miehen ja lapsen kanssa, enkä juuri ole yksin. Joskus ollut vain kissojen kanssa, joka oli ihanaa! Joten en tosiaan pelkää yksinoloa, haaveilen siitä...

On ollut tuberkuloosisairaala, en nyt muista minne asti. Jossain vaiheessa joku uusi omistaja oli halunnut repiä paikan alas ja pystyttää tilalle jonkun Jeesus-patsaan(??pikaluin englanninkielisiä sivuja, voi olla että ymmärsin väärin). Ei saanut lupaa, koska katsottiin suojelukohteeksi, oli päästänyt vandaalit hajottaan paikan. Eli näitä peruja rakennus on surkeassa kunnossa ja tietysti tuollaisesta autiotalosta alkaa syntyä kummitusjuttuja. Nyt sitä ilmeisesti kunnostetaan ja samalla jotkut kummistuksenmetsästäjät yrittävät löytää sieltä aaveita ja henkiä... Ihan suoraan sanottuna minä en usko tällasiin juttuihin, varsinkin kun mistään kummittelusta ei ollut kukaan kuullutkaan ennen kuin vandaalit hajottivat talon, vaikka kaiken järjen mukaan tuberkuloosiin kuolleiden henkien ois pitänyt siellä hengailla jo aiemmin... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat