Seuraa 

laitanpa tähän eka eilisiltaisen sepustukseni ja jatkan siitä...

kiitos kun ootte jaksanu...

...nimittäin kertoa miten teillä ukkojenne kanssa menee tää arkielämä. en varmasti oo ainoa kellä on juuri tää ongelma, mut kovin usein sitä jää oikeesti miettimään kun toinen vaan jaksaa urputtaa omista menoistaa et vaadinko mä oikeesti jotenkin liikaa...???

ja nenn, oot siinä ihan oikeessa et tosi kypsymätöntähän toi mun ukon touhu on, mut oon siitä ite ollu tietonen jo tosi kauan aikaa, oikeestaan sen jälkeen kun eka muksu syntyi niin puoli vuotta siitä meillä oli eka kunnon riita koskien justiisa näitä omia menemisiä ja harrastuksia. ongelman ydin tällä hetkellä on se, että mun mies ei ite ois ees hirveästi halunnu kolmatta vauvaa mut se oli meillä sellainen kompromissi kun mä oisin halunnu vielä enemmän muksuja ja kolmesta oltiin puhuttu ihan ennen ekankaan syntymää. sit meillä ilmeni 25%riski periytyvään sairauteen (joka siis pikku-ukollamme on) ja mies halusi lopettaa muksujen teon kokonaan... kyllä mekin yritetään et molemmat pääsee harrastamaan, mit sit kun aika on vähillä niin mies aina ajattelee et se on hänen etuoikeus kun mä oon vaan kuitenkin ollu koko päivän kotona lasten kanssa...

ja tulisittäkin mieleen kun laitoit nenn et laittais ukon muutamaks päiväks yksinään hoitamaan lapsia niin ois eri ääni kellossa. no kyllähän mun mies sitäkin tekee, mut sit se lähtee äitinsä sukulaisten luo sukuloimaan, niin ei sen tartte ite oikeesti olla koko aikaa kyysämäs niitä muksuja, kyllä siellä mummut ja isotädithoitaa hommat herran puolesta...

nooh, kyllä tää varmaan tästä, pitäis saada enemmän ittellekin töitä niin ei tarttis olla vaan mökkihöperönä lasten kanssa.

tuli muuten eilem sit vuodatettua verta itteltäni ja kunnolla, nimittäin ensin höyläsin itteeni pikkurilliin (ja kunnolla) kuorimaveitsellä ja just äsken astuin sit lasinsiruun silleen et verta tuli oikein juoksemalla... no huomenna on siivottava joka tapaukses kun lattia näytti oikeesti siltä kun ois sikaa teurastettu...:O)

nyt pitää lähtee pesulle ja kauppaaan vielä viimeiset ostokset kakkuja varten kun tänään on se tytön suuri päivä;)

sapa

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat