Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

elämäsi loma. Vain viikon mittainen, mutta koskaan aikaisemmin eivät lomasi ole onnistuneet niin täydellisesti kuin tämä viikon rupeama.

Kerro missä vietit sen, mitä lomaan kuului, mitä teit ja kenen kanssa.

Kommentit (11)

Lähdimme reppuselkämatkailijoina maailmalle, ilman tarkkaa suunnitelmaa. Yövyimme paikallisten ihmisten kodeissa pientä maksua/työtä vastaan. Käveleskelimme, tutustuimme ihmisiin ja kulttuureihin.

Viikko oli liian lyhyt aika, tarvitsisimme kuukauden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vettä lähellä, grillasimme, paistoimme muurin pohjalettuja, nukuimme teltassa.

Illalla satoi hiukan ja menimme mökkiin jossa takka ritisi ja käperryimme katselemaan tulen rätinää koko perhe, hiilloksella lämmitimme kunnon kahvit. Aitoa pannukahvia! Ihana kahvin tuoksu valtasi mökin.

Sade lakkasi ja lämmitimme saunan, saunoimme uimme, saunoimme taas uimme.

Illalla laset nukahtavat suloisesti telttaan ja me miehen kanssa sytytetään nuotio uudelleen. Päätetään ottaa YHDET iltajuomat samalla mies soittaa minulle kitaraansa. Koetamme milta SE tuntuu tässä iltahämärässä luonnon helmassa.

AAAAAh... täydellistä, kuiskaan miehelleni =P

Olen tarjonnut kaikille minun miehen ystäville ja hyville kavereille viikon loman kaukana lämpimässä meren rannalla. Koko porukalla on oma hieno hotelli käytössä kaikille hienouksilla. Bailataan joka yö, mutta mahdollisuus on myös vetäytyä rauhassa omiin hotellihuoneisiin.

Päivisin kiertelemme museoita ja muita nähtävyyksiä, ja öisin... ;) Loman puolessa välissä saapui paikalle yhteinen ystävämme, joka on myös erittäin kiinnostunut egyptologiasta. Hän on muutenkin hilpeää seuraa ja viihdymme kolmisin loistavasti. Silloin meno on vauhdikkaampaa.

Puolet kaupungissa ja toinen puoli luonnon helmassa.

Kaupunkiosion aikana shoppailin ystävieni kanssa, kävin mieheni kanssa kesäteatterissa ja terassillakin vietimme yhden illan. Onneksi sisareni oli tullut hoitamaan lapsia, joten pääsin useampana päivänä liikenteeseen =)

Toinen puoli lomasta kuului saaressa mökillä ystävien ja lasten kanssa. Mieheni taisi olla kalareissulla pohjoisessa. Grillasimme, saunoimme, uimme, pelasimme pihapelejä ja illalla lasten mentyä nukkumaan mentyä paransimme maailmaa terassilla istuen ja jokea katsellen.

Tehtiin pieniä päivävaelluksia tunturiin. Vauva oli minulla mukana liinassa ja isompi iskän selässä rinkassa. Evästä ei kovin paljon mukaan mahtunutkaan, joten siksi ei pitkälle päästy.

Mutta se hiljaisuus ja tuuli olivat aivan ihania. Ja silmä lepäsi maisemissa. Saatiin viettää rauhallista aikaa perheen kesken. Ei odottaneet kotityöt eikä pirissyt miehen kännykkä. Mukana me kaikki tärkeät vaan ja ihana luonto!

Näin nopeasti on vaikea päättää missä, maailma on täynnä upeita paikkoja vaeltaa. Mutta ehkä Uudessa Seelannissa tai Pohjois-Norjassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat