Vierailija

Kysymys tulikin jo otsikossa...

Kommentit (17)

Kutittelut, kiusoittelut ja sellaiset meillä kanssa. Samoin väännellään sanoja ja meillä on kaikkia ihan omia sanoja, ilmaisuja ja sisäpiirivitsejä, joita keskenään käytetään. Joskus käydään ihan " vakavia" keskusteluja mitä kummallisimmista asioista, ihan huvin vuoksi, siis vakavalla naamalla puhutaan jostakin mitä älyttömimmästä jutusta, kunnes ei voi enää olla nauramatta. Aika paljon sellaista tilannekomiikkaa myös. Mun miehellä on tapana joskus vaikka heittää joku kommentti johonkin ihan kummalliseen asiayhteyteen taikka vaikka telkkaria katsoessa, joka saa mut nauramaan ihan hulvattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Painimme, halailemme, matkimme hassuja puhetyylejä, saatan yhtäkkiä puraista (en kovaa) miestäni vatsasta (kyljessä on hyvin herkkä kohta, josta kutiaa), mieheni saattaa nostaa minut yhtäkkiä ilmaan jne jne. Puremme toisiamme leikillämme korvasta, leuasta, kaulasta (ei jää jälkiä eikä satu).

Kaikkea mahdollista joka pitää suhteen läheisenä ja mielen hyvänä :)

Lainaus:

hengissä vuosienkin jälkeen? Oman suhteen alkuaikoja kun muistelen, meilläkin oli hassutteluja ja omia juttuja, mutta nyt 10 vuoden jälkeen kaikki sellanen on lopahtanu.. Oon ihan kade! Täytyy ehkä alkaa elvyttelemään niitä vanhoja hyviä aikoja..

Eihän sitä suhteen alussa edes tunnettu samalla tavalla, saati sitten että olisi ehtinyt muodostua niin oma, kahdenkeskinen tapa hullutella ja ymmärtää toista. Ollaan oltu nyt yhdessä seitsemän vuotta.

11/13

naureskellaan hassuille sukulaisille ja joskus tuttavienkin sanomisille... Toinen sanoo jotain ja toinen hoksaa heti, että nyt matkittiin/imitoitiin sitä ja sitä... joudumme kyllä siistimään juttujamme rajusti, kun vauva tuosta kasvaa.

Painotan, että hassuttelemme läheisistämme hyväntahtoisesti, emme pilkallisesti. Mutta lapsemme ei varmaan sitä erottaisi, joten nää jutut saa jäädä meidän kahdenkeskisiksi.

esim. parhaillaan mies jutustelee tuolla keittiössä kissallemme samalla nuotilla kuin millä yksi paikallinen pappi puhui hautajaisissa, joissa kävimme vuosi sitten. Todella shuhishevalla äshshällä... tiedän heti, että mieheni imitoi pappia, koska tuo puhetyyli on jäänyt meidän keskeiseksi vitsiksi, heh.

Lainaus:

Ihan kummallisissa yhteyksissä tulee mieleen joku hauska juttu, jonka toinen tajuaa heti toisen pikku vihjeestä ja taas hauskaa riittää.

Ja tuli myös mieleen, että usein me myös tanssitaan hullunlailla ympäri olkkaria jotakin ihan hullua musiikkia kuunnellen.

Olen ollut aiemmin suhteessa, jossa mikään tällainen hassuttelu ja hulluttelu ei tullut kysymykseenkään. Koskaan ei ollut oikeasti hauskaa. Huh. Onneksi ei tullut jäätyä sen ihmisen kanssa elämään. Ei hänkään varmaan mikään tosikko ollut, mutta eihän se mitään hyvää kerro parisuhteesta, jos

Lainaus:

yhdessä

ei ole kahdenkeskistä kivaa...

11

hengissä vuosienkin jälkeen? Oman suhteen alkuaikoja kun muistelen, meilläkin oli hassutteluja ja omia juttuja, mutta nyt 10 vuoden jälkeen kaikki sellanen on lopahtanu.. Oon ihan kade! Täytyy ehkä alkaa elvyttelemään niitä vanhoja hyviä aikoja..

Kaikkea sanomaamme vääntelemme sopivalla tuulella. Hän myös kutittaa minua, minä en häntä, sillä se tuntuu hänestä pahalta. Saatamme lukea ääneen mukavia kohtia hesarista, netistä tms. Kerromme vitsejä. Kasaamme ystäviä yhteen ja puhumme pitkään. Sängyssäkin me osaamme nauraa ja joskus keskustelemme kesken yhdynnän jatkaen touhuja. Oi, minä rakastan häntä <3 <3 <3

että hassuttelut ja muut on vähentyneet suhteen alkuajoista. Yksi, meidän rakkain juttumme, on aina ollut Viivi ja Wagner; toinen saattaa alkaa keskustella jostain asiasta, joka onkin ollut jossain kohtaa Viivissä ja Wagnerissa ja toinen heittääkin vastaukseksi kommentin sarjakuvasta ja toinen jatkaa. Varsinaiseen aiheeseen palataan sitten, kun on naurut naurettu ja olemme taas omat itsemme, emmekä enää Viivi ja Wagner. :D

löydän kassista esim. puuhaarukoita tms huushollimme esineitä, joita mieheni on salaa laittanut kassiin. Sitten naurua pidätellen jätän kirjat tiskille ja muut romut pidän kassissa. Mies virnuilee jonkun hyllyn takana.

Kaikenlainen tilannekomiikka saa meidät nauramaan. Meille aina sattuu ja tapahtuu, eikä haittaa vaikka joku luulee meitä hulluiksi. Nytkin hänelle kävi tosi paha kämmi, jota nauretaan varmaan pari vuotta, ainakin.

Ihan kummallisissa yhteyksissä tulee mieleen joku hauska juttu, jonka toinen tajuaa heti toisen pikku vihjeestä ja taas hauskaa riittää.

Vierailija:

Lainaus:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat