Sivut

Kommentit (34)

ompas ollut ihana päivä, lämmintä ja mukvaa yhdessä pienten lomalaisten kanssa, mamma raataa vielä viikon, mies kaksi.

Täällä oli tänään kaikenlaista tapahtumaa, junaaihe käy kuumana, uhkaavathan lopettaa junan kulkemisen tännepäin. Ois tosi iso isku elinkeinolle ja matkailulle. Tänään siis kävimme vanhalla kunnon Lättähatulla eli kiskobussilla puksuttelemassa vajaan tunnin, käytiin vanhalla asemalla ja lapset sai karkkia ja haitari soi. Sitten menimme papatuspäiville, jossa oli paljon vanhoja koneita, eläimiä,uittomeininkiä, rukaa, juomaa, kelkkamuseo, kaikkea mahdollista ja Nyttysen suosikkina oli mönkijät. Veturiukkelit oli eka kertaa junan kyytissä ja olivathan ne onnessaan. Oli aika nostalgista olla vanhassa junassa kyydissä, kyllä sillä voisi naapurikylään puksutella vaikka tapahtumiin. Ei tarviisi autolla ajaa. Syötiin makkaraa ja jädeä, nam. Sitten vielä mummi tuli ja grillaattiin. On muuten ylihyvää kun grillaa tai paistaa pannulla joku herkkusieniä missä täytteenä sinihomejuustoa ja kietaisee pekonin ympärille! Tänään ei noita ollut vaan sovelsimme ja laitoimme vuohenjuuston ympärille pekonisiivuja. Nam ja nam. Tosi kevyttä taas tää linja :) Kasleripihvitkin oli hyviöä vaikka niissä saakin välillä nieleskellä niitä inhottavia juttuja ;)

Täälleesti täälä. Ensi viikko on kiirettä töissä, vkonloppukin menee varmaan töissä jotta sitten pääsen lomallekin. MUtta käyn sentään lukemassa kuulumisia ja posin aina luen ainakin. Huolena onkin tietyt ihmiset, mitähän heille kuuluu? Sanokaas vaikka böö, jos ei muuta...

Tuttis

Tarkotus ois porukalla lähteä ulos ja kuvailla videokameralla Nekun puistotouhuja. Laitoin kahvin tippumaan, josko miehen sais tuolta kohta ylös. Mä nukuin taas kasiin, mutta illalla valvoin liian kauan. Mies katto jalkapalloa ja jumahdin viereen juttelemaan. Ei ois pitänyt. Unet meni ohi ja vauva piti melskettä, varmaan puoli yhden tienoilla vasta nukahdin. Nea nukkui loistavasti. Pikkukakkonen taisi tosiaan olla syyllinen rauhattomiin öihin!

T@hti, voi harmi, että miehes joutui lähteä! Jaksamisia päivään!

T-P, toivottavasti tänään löytyy SE asunto! Mä oottelen jännittyneenä ens viikkoa, kun laitoin hakemuksen yhteen asuntoon, jossa oma minipiha ja sauna. Ja mikä ihaninta, ihan Jatun vieressä! :) Oon ollut aika ahdistunut nyt täällä Pasilassa, kun ei ketään tässä lähettyvillä ja tiedän, että liikkuminen hankaloituu, kun baby syntyy. Matkat täällä niin ärsyttäviä ja kulkuvälineiden vaihto, että eräänkin ystävän luo matkustan tunnin Itä-Helsinkiin kahdella eri bussilla..

Nyt miestä herättämään, et päästäis ulos..

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 19+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meinasin kirjottaa otsikkoon tussit:)

Me ostettiin kerran juna-bussiyhteys Pyhälle Rovaniemen kautta. Miehen serkku asui siellä ja oli tarkotus jatkaa sieltä eteenpäin tietyllä bussilla. Mies sitten soitti varmistaakseen aikataulun ja saatiin tietää, ettei sellasta bussia mennytkään mihin oli liput myyty. Jouduttiin bussiin joka lähti monta tuntia myöhemmin. Bussissa saatiin sitten tietää, että paluupäivänä Pyhältä Rovikseen ei kulje ollenkaan bussia ja silti meille oli myyty liput. Pari päivää lomasta meni stressatessa paluumatkaa ja lopulta mentiin Kemijärvelle taksilla, sieltä bussilla Rovaniemelle ja junalla kotiin. Saatiin kyllä hyvät korvauksetkin VR:ltä, kun puhelinkuluja myöten reklamoitiin kaikki, mutta luulis tulevan VR:lle kalliiksi.

Tuli mieleen viime syksyn Levin reissusta, että nyt jussina pienempi autointoilija bongasi kaverin lapsen Tomi Traktorin ja omikin sen loppuajaksi itselleen. Suunnilleen kulki se kädessä koko ajan. Taitais olla hyvä 2v-lahja. Jouluna kun ei löydetty sitä Puuha Peten kippiä, vaikka kuinka yritin löytää. Se kun oli niin mieleinen sillon Levillä:)

T: Ynis

Lahoista. Olenkohan jo pudonnut kärryiltä:) Minä mietin sitä tomi traktoria meidän pienelle tytölle 2v-lahjaksi, kun tykkäsi jussina niin kovasti siitä. Legot ei myöskään huono vaihtoehto. Mutta muille ei siis ole ollut tarvetta hankkia lahjoja:)

Mutta jos jollain ois ideoita miehelle matkalle mukaan synttärilahaksi. Mies kun sattuu täyttämään Turkissa vuosia.

Nyt mentävä...

Manteli, kiva kun piipahdit! Toivottavasti taudit helpottaa nopeasti! *hali*

Tänään oli sellainen aamu josta Jatun kanssa puhuttiin perjantaina. Klo oli yli 11, kun päästiin ulos lasten kanssa. Melkeen heti sitten itse palasin kotiin tekemään ruokaa. Mutta nyt täytyy sanoa, että tuli se aamun vätystelykin ihan tarpeeseen. Lapset vaan alkoi olla aika villeinä ja mieskin taisi tajuta, että on helpompaa lähteä heti aamulla ulos:)

Iltapäivällä lähdettiin kyläilemään ja oltiin iltaan saakka. Oli kiva nähdä kavereita, vaikka tytöt roikkui aika paljon mun kimpussa.

Kääk, lapseet kukkuu hereillä. Olivatkin puoli tuntia normaalia myöhemmin sängyissään, mutta oletin olevan väsyneitä ja nukahtavan helposti. Saa nähdä millainen aamu tulee. Huomenna täytyy käydä ottamassa hepatiittirokotukset ja lounaan jälkeen lähdetään mökille. Eli jos ei kuulu, niin siellä ollaan muutama päivä.

Ainakin Piletin loma alkoi, hyvää lomaa!

T@hti, ihana tuo masukuvauksesi! :-) Oletpas ollut maltillinen odottoja tuon painon nostamisen suhteen. Hatunnosto! Itselläni on sama määrä kiloja Rosasta jääneenä. :-/

Täällä Sinillä on melkoisesti " kesäihottomaa" polvissa. tuntuu että neiti on vähän väliä polvillaan pihalla. Luulin että hän oppi jo kävelemään.. ;-)

Onko teillä tiedossa vuoden sisään mitään muita muodollisia juhlia? Mietin, että jos nää häät on ainoat, niin tumma puku voi siinä mielessä olla vähän huono hankinta. Muuten mun mielestä ihan hyvä, kun siitä voi tosiaan käyttää pelkkiä housujakin. Onko pojilla kravatit? *miettii juhla-asuisia pikkukomistuksia* :)

Minä olen muuten viime aikoina laiskasti raaskinut ostaa tytöille oikeita juhlavaatteita. Pienen ristiäisiin hankin esikoiselle kunnon juhlamekon ja sillä oli muutamat muutkin juhlat. Oli hyvä hankinta! Sen jälkeen en ole oikein raaskinut ostaa uutta juhlavaa mekkoa, vaan synttärit ja muut juhlat on vietetty vähän tavallisemmissa mekoissa. Nyt keväällä Lontoosta ostin molemmille vähän hienommat mekot ja esikoiselle vielä hameen ja t-paidan, kun alkoi häiritä toi juhla-asuttomuus. Tulis vaan niitä juhlia joissa käyttää niitä:)

Mä kyllä varmaan ostaisin tumman puvun, niin on sitten taas pitemmäksi aikaa kunnon juhlavaatteet. Mutta kyllä muukin käy eikä edes tarvi välttämättä olla molemmilla samanlaiset.

Me oltiin kesäkuussa häissä ja oli tosi kuuma päivä. Ehdottelin välillä esikoiselle, että voi ottaa puvun takin pois, jos on kovin kuuma, mutta poika tahtoi pitää sen päällään. Eli miehellä oli harmaa puku, esikoisella musta puku, neidillä vihreä hame ja valkoinen paita, Pekalla tummansiniset housut ja valk. paita sekä henkselit ja kravatti. T-sin college-jakku jäi kuumuuden takia laittamatta. Liivi ois toki ollu siinä mielessä parempi. Itellä mulla oli " kirjava" äitiysmekko. Mutta mun mielestä on tärkeintä, että oltiin siististi puettuja kuitenkin. Ei joka juhlaan voi hankkia uutta ja kaikille samantyylistä. Juhlissa myös huomatttiin, että esikoinen oli jo kasvanu sen verran, että puvun hihat ois saanu päästää (ei tullu kokeiltua ennen). Eli talvella ostettiin vähän reilu, ja harsin vain hioja ja lahkeita lyhemmiksi.

Mutta just tuo puvunhousut tai muut suorat housut ja esim lyhythiainen kauluspaita kyllä ihan hyvin käy. Täällä päin ainakin aikuistenkin pukeutuminen on varsin vaihtelevaa ja varsinkin nuorison.

T@hti

Ayapin ja perheen tapasimme Antsan kanssa aamupäivällä. Terveisiä heiltä, hyvin on matka mennyt ja tänään jo jatkoivat reissua :)

Muutenkin vietimme Antsan kanssa päivän lennossa ja illallakin meillä oli yksi äiti kylässä. Päiväunille ei poika malttanut nukahtaa -ei millään. Yritin ensin autoa, sitten vaunuja, sitten omaa sänkyä - vesiperät! Poika vain jaksoi hyöriä iloisena ja olikin sitten hereillä kahdeksaan asti illalla (heräsi aamulla klo 9.00). Silloin nukahtikin sitten tyytyväisenä omaan sänkyynsä pupu kainalossaan.

Mukavaa viikonloppua sisters!

SaaMa♥

ihania uutisia, tea,kerroit kesäkuun päätteeksi:D Onnea paljonpaljon!

Kirjoitin ainakin 3yritystä jo pe, mutta netti katkaisi aina kesken viestin, joten jäi¿ ja nyt kirjoitan turvallisesti wordillä.

Kiitos Ankkis, matkakuvauksesta. Mä tahdon kans legomaahan!

Juhlavaatteista: kannustan myös rentoahkoa linjaa ¿ kangashousut (niin, eiköhän ne yleensä ole, mutta viittaan kevyempään kuin pukuversioon) ja kauluspaidat. On kesä ja ovat lapsia. Toisaalta, mulla on kokemusta pojasta, joka on aina ollut ¿ välillä maanisuuteen asti ¿ tarkka mitä päälleen laittaa ja puku ei ole koskaan päälle eksynyt ehdotuksista huolimatta. Ymmärränkin tämän sillä ne ei taida olla päällä erityisen mukavia, verrattuna tavallisiin arkivaatteisiin. Joten linjani on: kunhan on siisti ja käyttäytyy, ei meitä kutsuta vaatteiden takia (toivon niin??).

Edelliseen liittyen: ennen tätä kuopusta olin ajatellut (aina välillä) toimineeni väärin tämän esikoisen vaateahdistuksen kanssa. siis että olen liikaa myötäillyt lasta enkä vaan pakottanut laittamaan päälleen mun mieleisiä vaatteita. mutta nyt näen hyvin selvästi, miten suuri vaikutus luonteella on ja miten kuitenkin oman lapsen tuntee itse ja kunhan on siisti (no joo, venyvä käsite¿) ja säänmukaisesti pukeutunut, niin olkoon. sehän niillä vaatteilla on, en minä!

Lahja: puuhapeteautot kuulostivat mainioilta. Dublot voisivat olla myös hyvä ¿ niistä on iloa moneksi vuodeksi ja myöhemmin voi rakentaa yhteen myös normaali-legojen kanssa. meillä isompikin vielä innostuu dublorakentamisesta ¿ ainakin silloin kun pienempikin haluaa:))

Eilen oltiin lintsillä. alkuun karseet jonot,mutta päätin olla hermostumatta ¿ heh, se onnistui (viime viikon olinkin aika karjuvainen). kaikki pääsimme riekkumaan, myös pikkuherra, jonka ehdoton suosikki oli rekkaralli (myös esikoisen! on aika rauhallinen noissa laitevalinnoissaan¿) minä pidän noista nopeista radoista, joissa ei tartte tehdä mitään eikä ihmisen päätä vatkata ylösalas. nyt muut nukkuvat.

Jatu, toivottavasti flunssa on kevyesti ohitse! Mullakin kurkku karheana. ja eilinen tuuli oli tosiaan aika kylmä. täällä on harvoin miellyttävän tasaisen kuumaa, toi merituuli pilaa hyvät helteet!

haluan kahvia. ai niin vielä, päiväkotitaipaleen aloittaminen on vanhemmille (tai ainakin äidille) huomattavasti tunnepitoisempi asia kuin lapselle, näin itselleni vakuutan. tämähän pätee myös koulun aloittamiseen, jota poden olan takaa syksyllä, nyt vielä kevyesti:

simam

Tuttiksen päivä kuulosti kyllä nostalgiselta. Liputan kyllä ehdottomasti junayhteyden ylläpitämistä. Miten ihmeessä ne päättäjät kuvittelevat korvaavan sen menetyksen, mikä paikallisille tulee kun juna ei tuokaan enää porukkaa?!? Ei luulis olevan kauhean iso rahareikä tuo junayhteys, muistaaksenihan sieltä Kemijärveltä lähtee yks juna illalla ja aamulla tulee etelästä yöjuna. Näin muistelisin. " Muutaman" kerran Rovaniemen juna-asemalla aikatauluja tuijotellut:)

Hellettä on taas piisannut. Ja tulista sanan vaihtoa miehen kansa:/ Eipä siitä sen enempää.

Nyt tulee tärkeä kysymys, johon toivon paljon vastauksia!!! Vaikka itse olen pian 2-v pojan äiti, en keksi millään veljen pojalle mitään lahjaa tiistain synttäreille!!! Auttakaa, mitä voi pojalle ostaa??? Tytölle olis helpompi.

Voi hitsi että harmittaa kun tuo Englanti hävisi tuon pelinsä Portugalia vastaan. Olisin niin toivonut Enkuille menestystä. Nyt toivon sitten Brassien voittoa.

Meillä on Onni nyt alkanut pihtaileen juomisen kanssa. Ihan vähän aikaa sitten joi ruuallakin monta kupillista maitoa. Nyt ei paljonkaan. Eikä ota vettä väliaikoina paljon kun tarjoan. No, vaipat on kuitenkin kastunu vielä, ettei sinänsä mitään hätää. Ihan siksi en viitsi mehua tarjota, että jois edes jotain, kun hätää ei vielä ole. Iltapuurolla joi kyllä sitten tänään kun oli saunonut papan kanssa.

Poukkoileepas tämä juttu. Pitänee alkaa katsoon tuota peliä. Huomenna olis monta asuntoa katsottavana. Ei olla pitkään aikaan käyty katsomassa, kun ei ole ollut tarjolla. Alkaa olla jo aika tuskaa tämä porukoilla asuminen... Jo parisuhteenkin kannalta.

Hyvät löördaagi illat kaikille!!!

T-P

Tänään ei ole juuri ehtinyt hengähtää. Aamulla olin puistossa Nekun kanssa, kotiin, Nekku nukkumaan, vaatteiden silitystä ja sitten serkkupojan synttäreille. Nea viihtyi hienosti, söi tuhottoman määrän lihapullia ja muutaman keksin, kävi potalla 2kertaa ja vaippa oli kuiva koko vierailun! Just kehuttiin, miten hienosti reissu meni. Ei ois pitäny liikaa hehkuttaa.. Kotona alkoikin sitten taas uhmatuuli...pissasi juuri riisutun juhlamekon päälle potan viereen, kun ei suostunut potalle (ennenkuulumatonta!!!) ja sitten yritti purra mua useamman kerran. Kyllä olin vihainen!! :-O

Eilen oli mukava vapaailta! Kiitos Jatu ja Ynis! :-) Ale-myynnit tosi surkeat kylläkin. Mut ja Jatun saattaa bongata pian ilmestyvästä Vartti-lehden gallupista, vink vink pääkaupunkiseutulaiset! :-D

Ankkis, mietin myös pukuasiaa ja oon samoilla linjoilla muiden kanssa, housut ja kauluspaita! :) Vai kuperkeikka! Voin kuvitella riemun uudesta taidosta!

Jatu, nauratti toi hevosjuttu! :D Mä just tänään miehelle sanoin, et ois kiva mennä jonnekin kotieläintilalle, ku Nekku niin innoissaan kaikista elukoista.

T@hti, tosi hienosti sujuu Pekan vaipaton elo! :)

Tuttis, kivalta kuulosti päivänne!

Nyt on aika väsy olo.. Tänään nukuin jopa kahdeksaan ja tuntui ihanalta! En muista, et milloin oisin niin kauan nukkunut! Huomenna mennään miehen ja Nean kanssa käymään kaupungilla, josko jotain kuitenkin löytyis Nekulle ja miehelle, t-paitoja tarttis molemmat! Kaveriporukassa ois raamis ja grillaamistakin illalla, mut niin myöhään, et ei nyt autottomina jakseta lähteä. Niin aikasin pitäis tulla takas ja busseja kulkee harvemmin, kun sunnuntai.

Mut nyt hiustenharjaamisoperaatio, joka iltainen rasittava tehtävä. Varsinkin tälläset tuuliset ilmat saa kamalaa tuhoa aikaan tässä letissä! Hyviä öitä!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 19+5

Terveisiä sairastuvasta!

Täällä poika ja mies kipeenä. Pojalle nousi eilen illlla kuume 39 astetta, koko pvän oli hyväkuntoinen, oltiin sukulaisten mökillä yksi pvä ja kun lähdettiin kotiin 18 nukahti väkisin autoon. Iötapuurolla huutoa ja annoin panadolia.

No tänään ollut 38.2 ja kokoajan nousuut, nyt illalla oli 39,2. on kyllä jaksanut leikki ja touhuta. mutta kipeä pikkuinen on, tekee pahaa. onneksi söi iltapalan hyvin, koska koko pvänä ei juuri syönyt, olen antanut mehuja jotta jotain joisi.

no mies alkoi tänä aamuna oksentamaan ja ripuloimaan ja koko pvän sitä tehnyt, ihan heikko olo , painoa tippunut jo 2,5 kg vaikka juonut.

nyt toivon että itse säässtyn.

olen ihan väsy, kun olen hoitanut kaksi sairasta tänään ja mikäköhän yö tulossa.... unohdin tänään jopa kaupam kassalle puhdistuaineeni ja pojan saippuan, piti sit palata prismaan ja matkaa " vaan" 15 kilsaa...

me oltiin jussin aikaan viikko mökillä, k' ytiin myös muumimaailmassa ja poika tykkäs hirveesti, ennen muumimaailmaa ei tykännyt yhtäään muumeista nyt katsoo muumiviedota innoissaan. anoppi osti pojalle mörö-pehmolelun ja se on ihan pop, aina unila mukana:)

Mun äiti tulee meille ti , jos ei kipeitä ja vikon päästä lähetään taas viikox mökille, siinä samalla käydään juhlistamassa hääpvää nanntalin kylpylässä yx yö ihan kaksi, sitä odottellessa.

mökilä on kivaa kun mummi hoitaa poikaa, me oltiinkin jussin aikaan neljä yötä miehen kanssa kaksin rantamökissä ja heräsin joka aamu puol kympin aikaan, pientä luksusta eikä yhtään yöherätystä. tuli siinä vietettyä mukavaa laatuaikaa kaikinpuolin :)

eipä tänne muuta, pitää kait mennä ajoissa nukkuun.

ja mitään galluppeja en tietty muista, niin pitkä nettitauko....

T-P oli siis kysellyt lahjaideoita:)

Tuntuu muuten siltä, että pojalle ois helpompi alkaa kerätä jotain, esim. Brion junarataa tms. Tytöille taas joutuu joka kerta miettimään erikseen lahjan. Meillä on 2 kummityttöä ja 1 kummipoika. Ikähaarukka vajaa 2v-vajaa 3v. Ehkä tytöillekin joskus barbit tms. on hyvä keräilykohde sitten myöhemmin.

Meidän pieni tyttö on aivan hullaantunut mopoihin! Kyläpaikan oven edessä oli mopo ja eteisessä kypärä ja niitä sitten piti ihmetellä puoli iltaa. Mopo oli kuitenkin sen verran pelottavakin, ettei uskaltanut istua kyytiin:)

Nyt on sellainen olo, että vois vaikka mennä nukkumaan. Huomenna on kuitenkin taas kiire, vaikkei pitäis...

niinkun Hilma tähän sanois :)

Just heräsin pikkutorkuilta.On niiiiin kuuma.30 näyttää ulkona oleva..

Pitää lähteä rannalle kunha tyttö herää.

Oltiin eilen muumimaailmassa oli kyllä kiva reissu.

Oltas jääty yöks mut kaik Turun hotlat täynnä kuten arvata saattaa.

No ensi kerralla si.Hilma oli ihan wiiliksissä muumeista,Nipsun kans halas pari minuuttia varmaan putkeen ja oli ihan haltioissaan.

:)

Jees mut kunhan kävin kääntymässä

Voikaa hyvin,muistakaa juoda!!!!!!!!!

R

Eilen alko nenä vuotaa kaupungilla.luulin et on allergiaa mut taitaa olla flunssaa..pää ihan tönkkö!!

Ankkista mietin nukkumaa mennessä...Jos toiselle pojalle puku on ni tuntus järkevältä ostaa vain toiselle uusi,mutta tosiaan elokuussa voi olla vielä melkosen lämmin..Minä en etiketeistä tiedä ja lasten kanssa tulee ajateltua rahaa ja rentoa pukeutumista,joten toimisko ne puvun housut mutta sitten vaan kauluspaidat,vaikka lyhythihaset??

Itse yleenä ostan jotain " rentoaparempaa" mitä voi sitten ehkä käyttää muutenki mut häissä ei ole oltu ja sinne kyl tarvis oikeesti parempaa....

RAnnalle lähössä,mut piti vaan tulla yölliset aivoitukset kertomaan...Siis vika ajatus valveilla,mitä Ankkiksen pojille päälle ;-))

Nyt olen laittanu hoitolaukkuun septidinin ja laastarit..typy ollu monte kertaa naarmuilla..

Ja Lila:Voi en tiedä...

Aurinkoista päivää

jatu

Niin on viikonloppu taas vierähtänyt. Ja mitään järkevää ei ole saatu aikaiseksi. Ei edes käyty katsomassa asuntoja yhtä lukuunottamatta. Oli jonkin verran riitaa...

Ankkis, veljen pojalle (siis Onnin serkulle) se lahja tulee, joten ainakin jossain muodossa ollaan aina yhteydessä. Jotain Brion junaratajuttuja niillä näytti jo olevankin. Niiden koko koti on niin hirveässä siivossa aina ja lelutkin siis missä sattuu, ettei koskaan voi olla varma, mitä niillä jo on. Mutta nuo dublot sai mut aika vakuuttuneeksi. Äiti osti jo työkaluja eilen ja antavat sitten rahaa. Kiitos vinkeistä kaikille! Saatanpa etsiä huomenna, jos vaan ehdin kauppoihin, niitä Tomi Traktori juttuja tai jotain muuta vastaavaa. Siksikin on niin vaikea ostaa, kun on ihan erilainen kuin Onni; siis kiinnostunut niin eri asioista. Mutta niinhän ne lapset yleensä on:)

Mantelin juhannus kuulosti ihan luksukselta!!! Oma rauha miehen kanssa! Toivottavasti tauti menee pian ohi teillä.

Silligeehen en ole minäkään vastannut vielä. En syö silliä koskaan muulloin kuin jouluna. Se on äidin tekemää lasimestarin silliä. Mun mielestä silli kuuluu vain jouluun. Olen outo, myönnän.

Ihanaa, meillä on tässä kuussa naapurissa puutarhajuhlat. Tyttö täyttää 10 ja isänsä 50. Ajattelin laittaa viime kesänä miehen veljen häihin ostamani (omasta mielestäni) hienon mekon. Olkaimeton semmonen ihana. Ajattelin, ettei koskaan varmaan tule toista tilaisuutta käyttää sitä mutta tulipahan. No, ei se nyt niin hieno ole, etteikö sitä vois pitää pienemmissäkin juhlissa.

Käytiin tänään kylpylässä. Jep jep. Ei meikäläisen ole meneminen jos Onni on mukana. Stressaan ihan hulluna, ettei se huku sinne. En siis nauttinut ollenkaan. Onneksi Onni nautti täysin rinnoin!

Heh, Yniksen miehen lahjajuttuun en osaa sanoa mitään. Olettekin varmaan jo huomannu, että oon ihan onneton lahja-asioissa. Olipa sitten lahjan saaja oma mies tai kuka vaan:)

Nytpä pitänee valmistautua nukkumaan. On ollut ihan tajuton väsy tänään. Mutta lenkillä sentäs sain käytyä päivällä.

T-P

Vieraat tulevat kohta, kaikki on valmiina, Lilli nukkuu joten minulla on hetki aikaa...

Kiitos ystävät häävaatepohdinnoista! Oikein hymyilytti ajatus Jatusta pyörimässä yöllä sängyssä ja miettimässä meidän poikien juhlavaatetusta :-) Kyllä syysmammat on sitten ihanan toisiinsa sitoutunutta porukkaa!

Niin, nuo poikien puvuthan ostettiin tosiaan miehen veljen häihin jotka oli helmikuussa -04. Häitten jatkoilla kerrottiin sitten miehen vanhemmille tulossa olevasta Lillistä♥

Silloin anoppi osti tummat puvut, ja kyllähän ne talvihäihin olikin ihan kivat, samana talvena oli vielä toisetkin häät... Mutta kesähäihin ne ovat minustakin vähän turhan, sanoisinko, jäykät. Täytyy katsella josko Milolle löytyisi kohtuuhinnalla pukua, sitten sen voisi ostaa ja katsoa sitten sään mukaan että laitetaanko koko puku vai vain housut ja kauluspaita. Vaaleansiniset kauluspaidat pojilla onkin valmiina.

Kiitos myös lettuohjeista, löysin sen vanhan keskustelun haulla. Mies unohti kuitenkin ostaa vissyä joten kokeilen tuota hiivaohjetta. Toivottavasti tulee syötäviä.

Lila, ikävä kyllä en osaa auttaa.

Lilli murunen oppi eilen tekemään kuperkeikan sohvalla! On ennenkin tehnyt vahingossa kuperkeikkoja, mutta nyt teki oikein monta ja oikein suunnitellusti. Ja joka kuperkeikan jälkeen antoi itselleen raikuvat aploodit :-). Motti taisi myös osata kuperkeikan, muistanko oikein? Tule Aavis pian takaisin linjoille!

Lempooooo, huhuuuuu!

Hilunki, taidat olla muuton pyörteissä? Mitkä on fiilikset? Kuulumisia kaipailen...

Oi, nyt vieraat tulee, täytyy mennä.

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Aurinkoista huomenta kaikille :) Toivottavasti olette joko nukkumassa tai nauttimassa ihanasta kesäaamusta ulkona. Itekin taas ajattelin, että tänään en kyllä tee mitään kummempaa, olen vain ja nautin. No, sitten kuulin, että nyt on kovat uv-varoitukset. Eli täytyykin sitten vahtia, ettei lapset polta itteään. Mulla ei oo niin vaaraa, kun en kuitenkaan kovin paljoa pysty auringossa olemaan. Onneksi veranta on varjon puolella ja osittain katettu.

Tänä aamuna Pekalla oli yövaipassakin pissiä, mutta sillä kuitenki aloitettin taas, että poika ite pyysi pissalle :" Äiti! Ty, tä (ja osoittaa pippeliä). Näin meillä kommunikoidaan. Lisäksi sanavarastoon kuuluu esim. ops ja uppista. Ja pa = pallo. Mutta Tean Vennan ja monen muun jutuista tulee kyllä neiti keskimmäinen mieleen. Hänen juttujaan oli kyllä uskomatonta aikanaan kuunnella ja kyllä hänellä vieläkin juttua piisaa ja sanavarasto on laaja. Monesti hän tietää melkein enemmän kuin isoveljensä. No, ymmärrys ei toki oo samalla tasolla.

Oma napa on varsin kaukana selkärangasta ja pullottaa vaatteidenkin läpi. Sen sijaan takaa päin ei taida paljon navasta eikä massusta olla tietoa. No, kyllä peppuakin on, mutta silti. N. 11kg on tullu painoa. Nyt kun vain saisi ittensä pidettyä kurissa. Ihan vauvan koon takia.

Annanpa tilaa muillekin, kun ei kerran asiaa oo. Jään odottelemaan kuulumsia.

T@hti rv 38

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat