Seuraa 

Kommentit (4)

Eilen en ehtinytkään pinoon, kun touhuilin täällä koko aamupäivän enkä avannut konetta ollenkaan ennen töihin lähtöä...Mieskin ihmetteli, että " Oletkos mitään kuumetta mitannut??" Mun rutiineihin kuuluu siis tulla koneelle syömään aamupalaa.. :)

Tosiaan itsekin täytyy ihmetellä (ja käyttää hyväksi) tätä olotilaa, kun energiaa piisaa ja tekee mieli tehdä kaikkea sellaista mitä en ennen ole niin mieluusti tehnyt. Luultavimmin jotain pesänrakennusviettiä tää on, kun siivota tarvii koko aika ja laitella kotia ja pihaa yms. Eilen sitten laitoin isännälle tallin eteen tuolit ja pöydän ja pöydälle kukkasen :) Ajattelin, että voi hänkin välillä huilia eikä vaan touhuta koko aika. Oli mieluisa ylläri kuulemma:) Ja meijän etuterassin myöskin siivosin ja laitoin oikein maton ja pöytään aurinkovarjon ja kukkia yms. Tuli oikein nättiä. Vielä tarvis saada portti siihen, jotta koirat voisivat viettää enempi aikaansa siinä. Ovat ne siellä tälläkin hetkellä, mutta siinä on sellanen " väliaikainen ratkaisu" :)

Edellisiltana sain sellasen siivouspuuskan, että vein pitkästä aikaa oikein matotkin pihalle ja harjasin niistä kaikki tuhatbiljoonaa koirankarvaa veks, huh mikä homma. Yli kymmeneen illalla rehkin ja että oli hyvä mieli, kun sain valmiiks :)

Kyllä mä tänäänkin imuroin ja pesen lattiat vielä ennen töihin menoa. Isäntä on lähtenyt jo puol ysiltä autokisoihin kaverinsa kanssa.

No joo mutta se siitä..

(.) Hyvää kuuluu masuun, siellä oltiin eilenkin koko päivä kovin ahkeria:) Pitkästä aikaa on ollut välillä viiltävää kipua masussa, sellasta jotain kasvukivun tapaista kait. Eivät suppareita muistuta....

Jotenkin tuntuu, että masu ei niin kovasti nyt kasva mitä alussa TAI sitten vaan sitä ei itse huomaa :) Sf mitta oli kuitenkin yläkäyrillä, että kyllä se massu jossain välissä kasvanutkin ON. Mulla seuraava neuvola VASTA rv 32!! Olen vähän pettynyt siinä mielessä, että multa jää KAKSI neuvolakäyntiä väliin sen takia, ettei ollut mitään vaivoja...?!!!:( Kyllähän mä ihan mielenkiinnostakin haluaisin siellä käydä pissakokeella, Hb:n mittauksessa...puntarilla ja totta kai kuuntelemassa niitä sydänääniä. Mulle tulee nyt SEITSEMÄN viikkoa neuvolakäyntien välille, pöh:(

Rv 29 on ensimmäinen lääkärineuvola, jossa katsastetaan sitten sisäkautta miltä paikat näyttää. Sitä odottelen tässä :)

TEKSTIILEISTÄ: Ensinnä noista vauvan sängyn tekstiileistä niin mun siskoni oli niin kiltti, että neuloo mulle parhaillaan pinnikseen reunasuojusta ja lupasi neuloa katosverhonkin :) Olen itse _niin_ surkimus noissa jutuissa, että on parempi delegoida osaaviin käsiin ;) Vauva saapi kovasti vihreetä ja keltaista pinnasänkyynsä. Se sänky on edelleen ostamatta, mutta just muistin, että viime yönä unessa sitä kovasti osteltiin ja Brion pähkinänväriseen (onkohan sellasta ees) päädyttiin :D

VAATTEISTA: Mä tykkään pitää sellasia vaatteita, että masu NÄKYY sillä mä todellakin rakastan tätä vauvamasua <3. On niin ihana pallo, että tykkään näytellä sitä kyllä. Tosin en ole ikinä tykännyt pukeutua telttatyyliin vaan vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Lantiomallisia farkkuja on kaapit pullollaan, samoin erilaisia vöitä....ne olivat mun heikko kohta:) Aikas vähän on nyt niillekin käyttöä ollut ja normaaleja farkkuja en oo saanut jalkaan enää rv 10 lähtien. Mulla on onneks iso kasa mammahousuja; farkkuja, reisitaskucapreja, haalareita sun muita. Sitte ostin syötävän värisen pinkin salsahameen, jota olen kans pitänyt kovasti. On ihan normaalia mallia, että pitää joko vetää masun yli taikka sitte jättää tonne alas(näin olen sitä pitäny). Paitoja on kans monenlaisia ja noi mammatopit on ihana keksintö, kun niitten kanssa voi pitää ihan normaaleja paitoja :)

VAKUUTUKSESTA: Meillä vakuutus on otettu muutama viikko sitten jo valmiiksi :) Oli itsestäänselvää, että se otetaan!! Totta kai pitää toivoa, ettei sitä koskaan juurikaan tarvitse, mutta jos sitä ei ottaisi niin....riskejä ei oteta sillä saralla :)

LUPICAIA: Ihanaa, ettei se ollutkaan lapsivettä!!! Mä sun tilannetta tilittelin isännällekin itku kurkussa...Jotenkin se kosketti niin kovasti, kun mennään ihan samoilla viikoilla ja päivillä :) Toivotaan, että supistuksia ei tuu ja pääset nopeasti kotio!! Vauva saa vielä kasvaa masussa pitkän tovin:)

MIANNI: En oo ihan tarkkaan nyt lukenut noita teijän parisuhdeviestejä, kun silleen nopeesti kahlasin kaikki viestit läpi pikavauhtia...Mutta kuulostit silloin aika toivottomalta ja sait kyllä kaikki sympatiat täältäkin:) Välillä oli jo niin hienoa lukea miten miehesi oli muuttanut tapojaan ja olit itsekin tyytyväinen ja sitten taas tilanne karkasi käsistä....:( Ja nyt on taas kaikki hyvin, hienoa kuulla!! Toivottavasti tämä nyt on JATKUVAA eikä miehesi taas vähän ajan päästä unohda koko juttua ja palaa taas tuohon " itsekeskeiseen" elämäntyyliin, niin kovasti toivon, että teillä kaikki menisi hienosti tästä eteenpäinkin :) Tuolla joku ehdotteli ratsastusta harrastukseksi...ehkei sitä nyt kuitenkaan näillä viikoilla enää aloitella :D Synnytyksen jälkeen on sitten eri asia.....Koirasta on hurjasti iloa, mutta vastaavasti myös hurjasti vaivaakin, jos sikseen on. Eihän se ulkona käyminen niin iso juttu sitten enää ole, kun pentu on isoksi kasvanut, mutta siinä kohtaa kun hän on vielä pieni niin pitää kiikutella ulos AINA kun on herännyt ja AINA kun on syönyt. Se on yhtä ulkona hyppäämistä ensimmäiset viikot :D Mikäli et joutuisi koirasta yksin huolehtimaan niin sitten on tietty eri asia... Meillä on toisella koiralla nyt niiiin helvetinmoinen karvanlähtö, että meinaa itelläkin tukka lähtee sen takia :( KOKO aika on KAIKKI paikat täynnä karvoja ja se rassaa hermoja ihan riittävästi!!!

Mä olen henkeen ja vereen koiraihminen ja voisin koiranpentuja ottaa vaikka kymmenen, mutta kun ne kaikki kasvaa kuitenkin isoiksi ja tuovat sitten tullessaan kaikenlaista :) Äsh, osasin kyllä kirjottaa siten kuin mulle koirat olisivat vain riesana täällä...se ei _todellakaan_ pidä paikkansa, ne ovat meijän lapsia ja mulle todella tärkeitä!!!! Niiden hyvinvointi on etusijalla :) Eli onhan niistä loppupeleissä kuitenkin NIIIIIN paljon iloa, että nuo negatiiviset puolet(mm. karvanlähtö) eivät merkitse juurikaan mitään:) Rotu kannattaa miettiä tarkkaan ja kysellä kokemuksia sellaisilta, joilla ko. rotuinen koira on.

Mitäs vielä....Täällä on NIIIIN LÄMMINTÄ ja AURINKO paistaa :) Huomenna onkin vapaapäivä ja arvatkaas mitä??! ENSI VIIKON TORSTAI ON MEIKÄLÄISEN VIIMEINEN TYÖPÄIVÄ :)) Sitten alkaa KESÄLOMA, joka jatkuu suoraan ÄIPPÄLOMANA :)

MUTTA: Mä laskin niitä äippärahajuttuja ja mun tarvis tehdä 35 tuntia töitä vielä heinäkuussa niin saisin äippärahan vikan puolen vuoden tulojen mukaan JA ehdotin tätä sitten työnantajalle, joka sanoi auttavansa ilman muuta :)) ELI: Meitsi menee lomalla vielä tekemään sen 35 tuntia niin saan ees jonkin verran paremman äippärahan, IHANAAA :)) On mulla vaan ihana työnantaja, eikös??

Nyt toivottelen kaikille OIKEIN IHANAA LAUANTAITA :) VOIKAA HYVIN!

Haliterkuin: Je_Ni & Pikku-Isäntä rv 26+6 (huomenna TAAS pam!!)

P.s Vielä vähän surullista kerrottavaa, jonka kuulin eilen ;( Eräs pariskunta odotti esikoistaan syntyväksi ensi kuussa (laskettuun aikaan noin kuukausi) ja heidän vauvansa oli kuollut pari päivää sitten ;( Oli sitten joutunut synnyttämään kuolleen vauvan!!! Ihan kauheeta ;( Tuli kyllä todella paha mieli!!!! Kaikkea sitä ihminen joutuukin kokemaan!!

Sitä en tiedä miksi vauva oli kuollut, kerron kun tiedän...

Tulin pikaisesti vain hehkuttamaan, että me ostettiin eilen uudet lastenvaunut! Siis meidänhän piti ostaa käytetyt, ja vasta joskus syksyllä... Mentiin vauvanvaatteita katselemaan yhdelle lastentarvikekirppikselle jossa sivubisneksenä on myyty myös uusia Haberkornin vaunuja. Kirppis sattui oleen viimeistä päivää auki ja siellä oli vielä kolmet uuden uutukaiset vaunut myymättä. Niinpä me saatiin tosi nätit vaunut kaikkine tarvikkeineen 180 eurolla! Ei oikein voinut vastustaa tuota hintaa joten mukaan lähtivät. Nyt saankin törsätä kestovaippoihin ja muuhun sitten enemmän, kun oltiin aateltu joku 300 e sijoittaa käytettyihin vaunuihin. Tykkään noista ihan älyttömästi, kun ovat pienet ja sirot mutta silti vankan oloiset. Noiden ovh on joku 270 e ja kuulemma liikkeessä on myyty niitä käytettynäkin 190 eurolla, joten olimme tosi tyytyväisiä tuohon hintaan.

Nyt kokkaamaan!

Minea rv 23+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli tosi kiva ilta ja teki erittäin hyvää meidän parisuhteelle, kun saatiin olla ihan kaksin, jutella ja tanssia yms. Pitäs vaan lähtee useemmin, mutta mulla on nykyisin tosi iso kynnys pyytää mummeja ottamaan lapsia hoitoon..

Niin ja se oli kaikkein suurin yllätys, että vaikka mies otti kaljaa niin huomoi kuitenki minut koko ajan ja nyt aamulla heräsi tytön kanssa jo aikaisin. Ei oo tapahtunu varmaan koskaan ennen, että ois juhlaillan jälkeen heränny ennen yhtätoista.

(.) Vauva oli AIVAN villinä koko Zero Ninen esityksen ajan. Siis tuntu että tulee nahasta läpi :) Liekö tykännyt vai protestoinut ;)

Muuta ei nyt ennätä, pitää lähtee aamupalan laittoon.

Mianni 24+0 (juhuu!)

Joten kiitos kaikille hyvistä ajatuksista ja tsempeistä joita lähetitte, ne auttoivat!

Sain vaan kotiin ohjeeksi ottaa iisisti, ja kahden viikon päästä on sitten tarkastus siellä äitipolilla. Ihanaa olla kotona! :)

Olen nyt sitten taas vähän ulkona jutuista kun en jaksa rueta lukemaan kaikkia pinkkoja läpi! Kuitenkin taisi olla gallup että mitä tykkää käyttää, myötäistuvia vai väljiä vaatteita.

Minä pidän siltä väliltä! En pidä teltoista, enkä liian istuvista vaatteista. Ennemmin hiukan liian isoa ja peittävää kuin liian pientä.

Rakastan pukeutua hyvin ja asiallisesti, yleensä pidän suoria housuja ja kauluspaitoja. Sellainen printtipaita- ja farkut-tyyli ei ole minun juttu! Muita koruja en pidä kuin vihkisormusta ja hiukset on kiinni, meikkiä hillitysti. Pukeudun siis kuin keski-ikäinen toimistotäti :)

-lupicaia 26+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat