Vierailija

Kommentit (6)

Jos joku sanoo " joskus tuntuu, että vihaan lapsiani" tarkoittaa: " olen NIIIIIN hirveän väsynyt ja kaipaan hengistystilaa, en jaksa" .

Itse olen kokenut nuo vihan tunteet ja ne tulivat sellaisessa tilanteessa, jossa olin aivan äärimmäisen väsynyt ja loppuun palanut. Kun tilanne alkoi helpottamaan, vihan tunteet katosivat.

Eikö sekään ole sallittua? Samanlaisesti mulla menee hermot välillä mieheen.

Ja varsinkin nyt menee hermot vanhempaan lapseen kun sillä on nyt kausi että mikään ei ole hyvin, joka asiasta pitää valittaa ja vinkua... Ja nuorempi karjuu ja karjuu ja karjuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kuvittelee jaksavansa elämää yhden lapsen kanssa, muttei sitten jaksakaan, miten voi etukäteen varmistaa ettei tule tehtyä virhettä? Entä jos kaikki sujuukin hienosti yhden lapsen kanssa ja ajattelee pärjäävänsä kahdenkin kanssa erinomaisesti. Kakkonen onkin hankalampi tapaus, ykkönenkin muuttuu hankalammaksi, mies päättääkin olla hoitamatta omaa osaansa jostain kummasta syystä. Miten tämän voi tietää etukäteen?

Jokainen tietää, että lasten kanssa on rankkaa. Kukaan ei kuitenkaan tiedä varmasti mitä elämä heittää eteen ja kuinka kaukana omat rajat ovat, ennen kuin ne todellisuudessa tulevatkin vastaan.

Et oo tainnu sit kovin paljon maailmaa nähdä. Koitas alkaa katselemaan muitakin värejä kuin niitä kuuluisia mustaa ja valkoista. Sais sunkin pääs edes vähän täytettä. Onko tullut mieleesi, että et vaan kerta kaikkiaan voi tajuta ihan kaikkia maailman asioita. Vai onko automaattisesti niin, että jos sun pikku aivot ei jotain käsitä, niin sen täytyy olla tuomittava juttu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat