Seuraa 

Onko kukaan töissä ravintolassa, miten raskausaikana työskentely onnistuu vai onko jäätävä pois töistä? Ei siellä kovin isovatsaisia työntekijöitä yleensä näy...

Olen itse vielä koeajalla, joten en välttämättä ole innostunut pomolle vauvauutisia kertomaan - vielä. Ajatus on kertoa vasta eka ultran jälkeen, kun varmistuu ettei kyseessä ole esim. tuulimuna ja muutenkin, että itsellekin varmistuu asia.

Kommentit (2)

Täältä löytyypi yksi ravintolassa työskentelevä. Esikoisesta jäin tupakansavun vuoksi erityisäitiyslomalle, mutta nyt olemme savuton ravintola. Ei kyllä kroppa enää kestä sitä juoksemista edestakasin ja pitkiä aikoja kävellen/seisten. Olen pari viikkoa jo ollut sairaslomalla (RV nyt 25+5). Pari viikkoa olisi vielä töitä ja sitten kesälomalle ja siitä varhennetulle äippälamalle (50pv ennen LA). Mutta luulenpa, että kun taas menen töitä kokeilemaan, niin sairaslomaa saan hakea. Enpä ole itsekkään nähnyt kovin isomahasia tarjoilijoita, mutta tässä on yksi joka kerää katseita raskaassa työssä. Teet sen minkä pystyt ja jaksat, täytyy aina muistaa se, mikä menee työn edelle(vauvan ja äidin hyvinvointi). Onnellista odotusta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat