Vierailija

Pakko HEHKUTTAA, sillä R-kiskalla myyjäpoika kysyi PAPEREITA kun ostin tupakkaa.....no naurahti sitten itsekin, että pakko panna jotain tsoukkii kun on niin kuuma !!!!

OLEN 35 V. .....kiva tsoukki, mut olin kyllä ensin pikkisen huuli pyöreenä !!!!!

Kommentit (5)

Tervehtivät aina lastanikin ja juttelevat tämän kanssa. Minulle äitinä tulee tästä tosi hyvä mieli.

Eräässä kahviossa asioidessani kysyin tuotetta, jota heiltä ei löytynyt ja myyjätyttö neuvoi kilpailijan kahvioon. Turha kai sanoa, että näin ystävällisen palvelun vuoksi kävimme tässä alkuperäisessä kahviossa jatkossa aina kun ohi kävelimme.

Vierailija:

Lainaus:

Pakko HEHKUTTAA, sillä R-kiskalla myyjäpoika kysyi PAPEREITA kun ostin tupakkaa.....no naurahti sitten itsekin, että pakko panna jotain tsoukkii kun on niin kuuma !!!!

OLEN 35 V. .....kiva tsoukki, mut olin kyllä ensin pikkisen huuli pyöreenä !!!!!

Kävin nimittäin itiksen h&m:ssä ja koko sen ketjun myyjät on mun mielestä töykeitä ja ylimielisiä. Mutta eilen kassalla oli tosi kiva, asiallinen ja mukava myyjä (joka oli vielä ihan tavallisen ihmisen kokoinen)! Jäi tosi hyvä mieli, kun vielä löysin kivat juhlavaatteet edullisesti. H&m:ään meno on aina ollut vastenmielistä, mutta seuraavalla kerralla ehkä vähän mukavampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat