Seuraa 

Kommentit (5)

Meillä odotellaan taas lounaan jälkeistä päiväkakkaa, sitten lähdetään ulos. Herätys oli tänään 5.15, jonka jälkeen typy nukkui vellipullon avulla vielä about seiskaan. Mä en vaan saanu enää kunnolla unta, joten pikkusen tässä haukotuttaa..

Romilta piti kysymäni, että minkälainen leikkaus teidän pojulla sitten on edessä? Ymmärrän jos et viitsi täällä sitä selventää, anteeksi uteliaisuuteni.

Ja napiaisilta on pitänyt monesti kysyä, että miten sun raskaus meni kun teidän vauvelit oli syntyessään niin mukavan kokoisia ja melkeen täydet viikot ehdit odottaa? Mahdoit olla iso (sorry sanavalintani!) itsekin, kuinka pitkä olet? Ja taas pahoittelen uteliaisuuttani..

Keneltäs muulta tässä vielä urkkisi henkilökohtaisuuksia.. hmmm. No, antaa nyt olla tällä kertaa. ;)

Mä muuten nyt sitten sovin töissä, että alan elokuusta tekemään paria iltaa viikossa. Ihan semmoset 3-4 tuntia illassa, mutta kuitenkin. Vähän ukkoa varmaan jännittää kun se joutuu sit hoitelemaan pennut unten maille YKSIN! Oon nimittäin kotona aikasintaan puol ysiltä, ja sitten kun koulu ja eskari alkaa, niin lastenkin on oltava siihen aikaan jo sängyssä. Siis eihän toi teräsmies tietenkään tunnusta mitään pelkäävänsä.. heh. Taitaa muakin kyllä vähän jänskättää..

No mut nyt haisee jo, eli meen ennenku alkaa kitinä. Meille tulee tänään vieraita, tai siis tuttuja ystäviä ;) joten mua ei ehkä täällä näy. Ens viikkokin menee varmaan aika lailla niiden kanssa touhutessa, viipyvät mahdollisesti koko viikon. Mutta voinhan mä jossain välissä yrittää piipahtaa, katsotaan..

Oikein leppoisaa lauantaita, suloista sunnuntaita ja mahtavaa maanantaita jne jo valmiiksi etukäteen, jos en ehdi käymään!

Pähkis :)

Megasyklille, mei tytyn mitat 8kk neuvolassa oli miltei samat ku tei pojulla, 7600g ja 68,5cm. Paino hivenen käppyrällä laski, mutta pituus hivenen nousi. Nukkatäti ei ollut huolestunut eikä lääkäri. Dont vorry...

Vaikka tiedän tunteen, kun alkaa huolestua, näinhän minulle itelle kävi keväällä, kun mitat ei lähteny nousuun... Lippu korkeelle, kyllä poju siitä kasvaa..

Housuvaipoista, on toiminu meillä, ja tosiaan pois otan " repimällä" sivut auki, näin kaki ei pääse valloilleen..

Meillä tuo 10kk neuvola pitää itse tilata jos haluaa mennä. Ja kyllä mennään, jotta näkee miten pituus on lähteny kasvamaan.

Meillä nukutaan suht hyvin nykyää, yöunta 12-13h, aamupäivällä noin tunti (jos nukkuu) ja päivemmällä 2-2½tuntii, joka on uutta meille.

Muutaman tunnin välein suunnilleen tyty syö. Eilen ekaa kertaa upposi tuo 8kk:ten ruoka, haarukalla ekana liiskaten..jeeee..

Vauvakuumetta..hmmmm.. onhan tuota vähäsen, mutta kyllä aikomus on töihin palata vuoden alussa..

Tyty liikkuu nykyää tosi kovaa, ryömii ihan urakalla, paikoillaan ei malta olla.. Jaa nyt on jääny jumii, täytyy mennä pelastaa..

Aurinkoista lauantaita...

-eekkis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen niiiiin väsynyt! Yöt olleet todella levottomia varmaan kuukauden päivät...loppuuko tämä koskaan...

Eilen käytiin Korkeasaaressa, eihän tuo meidän poju hommasta hirveästi vielä ymmärtänyt mutta ystäväperheellä puoli vuotta vanhempi poika joka jotain jo ymmärsikin. Mutta mukava päivä ulkosalla ja jatkettiin sitä grillaamisella samaisella perheellä ex tempore.

Tänään olisi tarkoitus mennä vanhempieni luokse lounaalle ja viettämään isän synttäreitä. Huomenna alkaa taas arki kun mies menee töihin.

Huomenna täytyy myös lähettää päivähoitopaikkahakemus, täälläpäin vaikea tilanne joten ajoissa täytyy olla liikkeellä. Oletteko muut jo hakeneet saatikka saaneet jotain tietoa paikoista? Lähinnä siis te jotka palaatte töihin nyt kesän jälkeen.

Kait se on se Hesari haettava ja aloitettava päivä, eihän tuo herra enään meinaa nukahtaa.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

odotus puolella pinoiltiin,näinköhän tämä on oikea pino edes.

Mutta meidän lokavauvamme täyttää nyt viikon päästä jo vuoden!!!

kotona mennyt meillä oikein kivasti,elias kotiutui sairaalasta tammikuussa 2006 happirikastimen ja saturaatiomittarin kanssa,keväällä happihoito loppui ja elias voi mainiosti,

osaa istua,horjakkaa on vielä,ryömiikin(kun vaan viitsii),tavallinen maito aloitettu ja pikkuhiljaa samaan ruokaa kun itse siirrymme.

kokoa herralla on n.70 cm ja 8,7 kiloa,eli kasvua on ollut :Druokahalutkin on sen mukaiset,

keskosuudesta ei pitäisi jäädä mitään(mitä nyt muutama iso leikkaushaava) jälkiä.kardiologikin sanoi että elias toipuu sydänsairaudestaan hyvin ja voi elää normalia elämää.

tällä hetkellä ei mene mitään lääkkeitäkään,rauta ja d-vitamiini mutta niitä ei lasketa :D

sellasia kuulumisia meiltä

T:Anna ja Elias( la 9.10.2005 )s.8.7.2005

siitä 10 kk neuvolasta, mä varasin paino/pituus-käynnin siihen 10 kk kieppeille. Kirjoitinkin siitä aiemmin että, kun soitin ja sanoin että ' haluaisin varata 10-kk neuvolan' ...vastaus tuli tylysti ' ai onks sellaisia olemassa' . Selitin että ' joo niin teidän lääkärinne kertoi ja meidän tapauksessa on tärkeää seurata kasvua' ...ääni kellossa muuttui.

Enivei, me ollaan siis menossa elokuussa neuvolaan, ja sitten sen jälkeen seuraavan kerran 1v.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat