Seuraa 

tilanteeni on nyt tämä, menkat reilun viikon myöhässä eli tänään 36/28, normaalisti alkaa kellolleen.. eilen testasin viimeks negan. rinnat meni eilen ihan törkeen kipeeks, tuntuu kun painasivat tonnin. nuha on ollut reilun viikon (eikä ole heinäallergiaa...), eilen teatterissa rupesin itkemään ensi-iltakukituksen yhteydessä (ei kuulu tapoihini.. :) oli NIIN " liikuttava" tilanne.. ja vielä se " kiusallinen" oire, koko ajan tekee mieli seksiä! :) no, tai kiusallinen ja kiusallinen (kun tässä lomalla ollaan...)

mutta negoja vaan tulee, joten onko vielä toivoa plussasta jos tässä viikonlopun yli odotettais testausta? kokemusta? ahdistaa nimittäin kun tänään pitäisi lähteä mökkibileisiin ja ei huvittaisi istua kuivin suin ellei olis varmaa...

ps. ostin jonkun digimittarin, jossa ei ole mahdollista tehdä haamuviivaakaan...

Kommentit (9)

pääsin vasta nyt käymään täällä, juups tuota just tarkotin. mutta nou hätä, ne (siis menkat)sitten tulikin heti viime maanantaina... joten eikun uutta putkeen ja toivottavasti palaa pohjaan tällä kertaa... mutta ne aconin testit? mistä niitä saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli sama tilanne. Menkat n. viikon myöhässä ja testasin negan. Oireita oli kyllä ollut...väsymystä, jatkuvaa vessahätää, huimausta yms... Olin yllättynyt negasta kun olin niin varma että olen raskaana. Tyydyin kuitenkin siihen negaan kun menkat oli kuitenkin jo reilun viikon myöhässä. Nyt sitten jostain syystä tuli eilen testattua toisen kerran...ja selvä plussa tuli! Tässä välissä oltiin miehen kanssa viikonloppulomalla ja tuli otettua viiniä ja siideriä! HARMITTAA!!! En varmasti olis ottanut tippaakaan jos olisin tiennyt... Toivottavasti masuasukilla nyt kaikki hyvin. Menkkojen mukaan jo rv 9.

Oireesi kyllä kuulostavat lupaavilta :)

Voihan toki olla, että kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin ja siksi testi ei vielä näytä plussaa?! Tuo digihommeli on mulle ihan tuntematon eli en tiiä paljonko tuo vaatii hcg:tä näyttääkseen plussaa...?? Odottele rauhassa muutama päivä ja testaile uudelleen:) Voihan se plussa hyvinkin vielä ilmestyä.

Toivoa ei kannata menettää vielä tässä vaiheessa!!

Peukutellen: Je_Ni rv26+6

Mulla menossa kp31 ja su tein negan mut testi ei tainnu olla ihan ookoo koska testin vaakaviiva oli tosi hailakka ja kontrolliviiva oli suttuinen. Oireita on mut en viiti vielä testata uudestaan. Silti olo on kuin menkat alkais koska vaan. Jännääminen jatkuu... Kyllähän ne menkat sieltä tulee testaamattakin jos ovat tullakseen, katellaan nyt vielä viikko!

näistä testeistä, kun tuolla olin lukevinani joistain herkkyyksistä, niin mistä sen näkee?!? pyörittelin tämän clearblue digital-testin joka tekstin, missään ei mainittu onko 10 vai 25. mikäs se on se acon vai mikä? onko ihan " lähäriapteekki" kamaa vai?

kiertopäivistä ei ole mitään havaintoa, kun syön minipillereitä (eli raskaus ei ole ollut suunnitelmissa), edelliset menkat olleet joskus huhti-toukokuun vaihteessa...

Olo on ihan niinkuin olisin raskaana (rinnat on tosi arat, runsasta valkovuotoa on tullut ainakin viikon, ravaan vessassa, huimaa ja alamaha tuntuu jotenkin omituiselta...), mut kaksi negatiivista testiä olen tehnyt... Jos sitä taas torstaina testailis, kun tulee viikko edellisestä testistä... Niin joo ja noihin oireisiin voi myös mulla lisätä sen, että oon TOSI herkkä, eilenkin itkee pillitin vähän väliä, ilman mitään kunnon syytä.

Kisu + pojat 7/04 ja 10/05

heips! mulla on ihan samanlaista, kuukautiset tulleet nyt säännöllisesti kp 29. Nyt menossa jo 33/29, ja negaa myös testailen. Mulla on etovaa oloa ja rintojen arkuutta. Eli yhtä paljon jännitellään. Ilmoitathan kuinka kävi. Plussasäteitä sinnekin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat