Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Elikkä aihehan on varmasti kaikille tuttu, seksi! :)

Mieheni kanssa ollaan oltu vakavassa suhteessa 2 vuotta, odotan esikoista rv. 19. Meillä ei varsinaisesti ole mitään ongelmaa mutta olisi kiva kuulla muidenkin seksi elämästä, eli meillä näin :

Normaalisti seksiä harrastetaan 2 kertaa viikossa joskus useammin ja joskus harvammin, mutta se menee näin : mieheni kysyy " tehäänkö seksiä?" ja minä aina vastaan et okei, me mennään sänkyyn otetaan vaatteet pois ja samantien itse hommaan joka kestää n. 5-10 min ja jatketaan sitä mitä oltiin tekemässä tai mennään nukkumaan.

Ollaan todella paljon puhuttu tästä mieheni kanssa. Hän ei pidä minkään laisista esileikeistä.. hän ei tahdo että häneen kosketaan mutta minä haluaisin että minuun kosketaan ja haluisin itse koskettaa häntä, mutta hän ei pidä siitä. olen monta kertaa yrittänyt hellällä koskettelulla viesti hänelle että tahtoisin rakastella ym. mutta hän ei ymmärrä/ EI halua ymmärtää, sitten ihan suoraan kysyn että miten olis niin aina tulee kielteinen vastaus. Vaikka hän haluaisi, niin vastaus on kielteinen ja joskus hän sitten itse hetken päästä kysyy ja minä suostun.

En tietenkään voi pakottaa miestäni esileikkeihin ym. jos hän ei sitä tahdo, mutta miten saisin hänet syttymään ilman sitä tavallista KYSYMYSTÄ?

Alkuaikoina kokeilimme paljon kaikkea mutta vuoden aikana seksi on ollut ihan sitä samaa. Voisko tämä johtua siitä että olen vaan niin huono esim. suuseksissä että hän ei sitä halua? Vai enkö vain kiihota häntä tarpeeksi?

aiheesta tosiaan puhutaan paljon mutta hän kuitenkin vain uskottavasti sanoo että esileikit sun muut ei häntä kiihota.

Kertokaa omia kokemuksinne, ehkä saisin jotain vinkkejä niistä.

Hyvää kesää kaikille! :)

Kommentit (3)

..että meillä hänellä olisi jokin ongelma, kun kuitenkin avoimesti siitä puhutaan ja muuten rakkauselämä sujuu täydellisesti. Hänen mielestään seksi ei ole tärkeä asia parisuhteessa, mutta minun mielestä on. tähän mennessä olen pystynyt elämäänb asian kanssa, mutta välillä se vaivaa ja pahasti. Ehkä tästä kuitenkin selvitään.

Kiitos vastauksista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis se jo, että esileikit ei kiinnosta ja ei tahdo, että kosketetaan, mutta varsinkin se, että sillä ei ole hänelle mitään väliä (?), että ne kiinnostaisivat ja kiihottaisivat sinua. Olishan se seksi miehellekin parempaa, kun nainenkin on kiihottunut! Minusta kyllä kuulostaa siltä, että teillä kyllä on joku ongelma, ainakin siis miehelläsi...

Meillä seksi alkaa harvoin suoralla kysymyksellä, yleisimmin teoin. Satutaan pussaamaan ohimennen, ja se venyykin suudelmaksi, ja kädet alkavat vaellella jne. Taikka kun toisen tekee mieli, tulee suutelemaan niskaa tms. ja sitten pikkuhiljaa ehdottelemaan. Seksi on erilaista sen mukaan, millä päällä satutaan olemaan. Esileikit ovat kivoja, eikä niiden tarvitse aina johtaa edes siihen yhdyntään - joskus on mukavampaa tyydyttää toista muunlaisin keinoin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat