Vierailija

Ostaisitteko asunnon, jos tietäisitte jo jonkun ihmisen kuolleen sinne asuntoon, ja olleen jonkin aikaa siellä kuolleena? Vaikuttaisiko tieto jollain lailla ostamispäätökseen, vai olisiko ihan sama? Entä jos asiasta ei kerrottaisi myyntitilanteessa, vaan saisitte jostain kuulla myöhemmin? Miltä tuntuisi silloin? Kokisitko jotenkin tulleesi huijatuksi? Miehen kanssa meillä on ihan eri näkökulmat asiaan. Kertoisitko minulle mielipiteesi?

Kommentit (8)

Tiedän, missä kohtaa äitini isoisä on kuollut. Jos uudessa asunnossa joku olisi juuri vähän aiemmin kuollut, haluaisin tietää sen ja ehkä vähän joutuisin sitä tuumailemaan, mutta en todellakaan jättäisi asuntoa ostamatta sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elämässä synnytään ja kuollaan. Iso osa ihmsistä kuolee kotiinsa. Arvatkaa vaan, montako kuollutta on maannut vaikka Helsingin keskustan vanhoissa kivitaloissa.

Ei kuolemassa ole mitään mystistä.

Ja kyllä kokisin tulleeni huijatuksi jos saisin myöhemmin tietää asiasta. Mutta mä nyt muutenkin pelkään kaikkea, ja uskon kummituksiin :)

itse en haluaisi ostaa sellaista taloa/asuntoa, johon joku on kuollut, ja ehdottomasti haluisin tietää, jos joku on kuollut asunnossa ennen ostopäätöstä. Tiedän toki, että jossain tapauksissa sillä ei ole väliä. Mieheni mielestä sillä ei todellakaan ole väliä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat