Vierailija

mitä jos kaatuu, niin huonostihan siinä käy.

Kommentit (11)

hyppelehtien menossa kovaa vauhtia alas, ja max 2v istuu harteilla, ja isä pitää toisella kädellä kiinni jalasta, viimeviikolla Ruoholahdessa nähtyä. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pyöräilin vielä kolme viikkoa ennen laskettua aikaa. Ainoa hankaluus oli päästä pyörän selkään kun minulla on miesten pyörä. Tapa ja vauhti pyöräillä olivat kuitenkin jotain ihan muuta kuin ilman mahaa.

Mun mies nosti 1,5v:n rekan etupenkille, ilman istuinta tai turvavöitä, ja ovi oli auki. Olisi tippunut hurjan matkan jos olisi liikahtanut liikaa sivulle. Mies itse lähti etsimään turvaistuinta, sillä välin kun lapsi yksin jäi sinne korkeuksiin ilman mitään turvaviritelmiä. Minä huutelin järkyttyneenä perään, miehen mielestä hysterisoin turhasta "ei se sieltä tipu".

Toinen paha: Oltiin laivalla ja minä menin käymään hytissä, mies meni sillä välin lasten kanssa kannelle käymään. Oli antanut 1v:n juoksennella kannella vapaasti, vaikka tuuli ja laiva keikkui! Lapsi oli kaatunut ja liukunut hetken kohti kuohuavaa merta, isosisko oli ottanut kädestä kiinni ja nostanut pystyyn. Mies oli sillä välin ihaillut maisemia.

Että sellainen mies mulla...

Tuo rintarepun kannssa rullaluistelu kuulostaa kyullä aika hurjalle, siinä jos kaatuu niin kyllä käy vauvalle huonosti! Vaunujen kanssakkin luistelu on aika riski homa. Sillä jos kaatuu niin missä on vaunut? joko katuvat kovasta vauhdista tai jatkavat yksin matkaa esim. auton alle. Kypärä pitäisi olla mielestäni lapsella jos rattaiden kanssa luistelee, se kaatumistilanteessa ainakni jotian autaisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat