Vierailija

Oletteko bonganneet viime aikoina jostain liikkeistä juhlavahkoa mekkoa (ei siis mikään helle/rantamekko), joka ois nätti legginsien kanssa?

Kiitän jo avusta etukäteen!

Kommentit (13)

Kävin eilen Aleksi 13:sta. Ostin sieltä parikin ihastuttavaa Sister's Point merkin syksyn uutuusmekkoa ja niiden kanssa legginsit. Materiaali oli kyllä puuvilla-elastaania. Mutta upeita ihania kuoseja oli tarjolla! Shoppasin Kuopiossa, mutta tietääkseni Aleksi 13 on suuremmissa kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ilmeisesti täällä pitää rautalangasta vääntää kaikki. itse miellän kaikenlaiset värikkäät kuviot ja kukkamekot hellemekoiksi, joissa ei viitsi tulla töihin jne.

No ihan perus musta mekkohan toimii.

Sellaisen ostin (tai on itse asiassa iso toppi) Gina tricoosta, leggareiden kaveriksi.

Siellä on muutenkin paljon yksivärisiä, basic tuotteita (yläosia, mekkoja), jotka varmasti toimii leggingsien kanssa.

Vastaa viestiin | Ilmoita asiaton viesti | Kerro kaverille Arvostele viesti: 0 0

Minusta juhlava ja juhlavahko ovat eri asia.

Vähän kuin lihava ja lihavahko. :P

Lainaus:

Aika luonnollista, että ihmiset otaksuvat sinun etsivän juhlamekkoa. Eikä siihen tyyliin kyllä sovi legginsit todellakaan.

mekkoja pullollaan. Itse vaan miellän niin, että mekko on juhlavampi ilman niitä legginsejä ja sit arkisempi legginseillä... Olen käyttänyt mm. pellavamekkoa häissä sellaisenaan ja esim. terassilla käydessä legginsien kanssa... Kaupoille vaan pyörimään, niin kyllä sieltä sopiva mekko löytyy!

Ois ollu vaan kiva, jos jollain ois ollu täsmäehdotuksia kaupoista :) Juuri jotain tollaista pellavamekkoa mietiskelinkin. En nyt ymmärrä, miksi kaikki tarrautui tuohon, ettei juhlissa pidetä legginsejä- juhliin en edes väittänyt mekkoa etsiväni, mutta kun eilen kiertelin parissa liikkeessä bongasin ainoastaan juhlamekkoja tai sitten niitä värikkäitä rantamekkoja- eli jotain arkista mutta hellemekkoa juhlavampaa etsiskelisin.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat