Vierailija

Miehellä tänään viikon ainoa vapaapäivä ja meidän piti tehdä jotain kivaa eilen illalla ja tänään. No eikö se mennyt nukkumaan eilen aikaisin, siis todella aikaisin, ja nyt kahdentoista tunnin päästä nukkuu edelleen. Herää varmaan sopivasti katsomaan iltapäivällä jalkapalloa. Että vituttaa.

Kommentit (7)

Hänelle nukkuminen oikein kunnolla on varmasti jotain kivaa. Luultavasti hän ei saa yleensä levätä rauhassa. Anna hänen siis nyt tehdä sitä kivaa!

jotain kivaa. Jos miehesi mielestä jonkin kivan tekeminen on nukkumista niin anna nukkua. Tee sinä jotain mikä on sinun mielestäsi kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja saako hän omia vapaa päiviä jolloin sinä olet töissä jolloin voi huilata?Hän voi olla todella väsynyt jos ei koskaan saa levätä ja silloin ei myöskään olisi hauskaa teilläkään yhdessä. Ymmärään etä sinua ottaa päähän, mut anna hänen levätä jos ei koskaan muulloin voi....

Ymmärrän miestäsi, että haluaa vapaapäivänään levätä, mutta toisaalta teilä yhteinen aika vähissä sitten. Ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa kun vähentää töitä...

Mulla on kyllä omina vapaapäivinäni ihan tarpeeksi aikaa puuhata yksin. Vähän vaikea olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota näkee vain pari tuntia iltaisin.

ap

Työ ei ole mitenkään fyysisesti rankka. Tiedän kyllä miten helvetisti joskus väsyttää töiden jälkeen, kun oon itse tehnyt varsin fyysistäkin työtä jolloin oli sekä fyysisesti että henkisesti poikki työpäivän jälkeen. Mut siitä huolimatta jos tietäisin että koko kuussa on vain pari yhteistä päivää, en helvetti soikoon nukkuisi yli kahtatoista tuntia ja kuluttaisi loppuiltapäivää jalkapalloa katsoen (tai jonkun vastaavan oman harrastuksen parissa). En etenkään jos olisin etukäteen vielä sanonut, että hei tehdään jotain kivaa ens lauantaina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat