Vierailija

Kuuluuko tämä asiaan ?

Kommentit (9)

Mulla tulee myös tosi heikko olo ja pää kipeäksi, jos rajoitan liikaa hiilareita. Kokeiltu on. Se sijaan parhaiten voin kun vältän sokeria ja valkoista vehnää, mutta syön esim. ruisleipää runsaasti. -7-

Saan krapulan parista viinilasillisesta, kun olin leikkauksessa, oksensin vuorokauden, vaikka sain pahoinvointilääkettä ym. Ehkä se tästä tasoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oli ihan sietämätön olo. Nostin pariksi päiväksi hiilareiden määrää (söin mysliä, viipaleen täysjyväleipää yms.) ja laskin sitten taas minimiin. Tän jälkeen ei tullut mitään vieroitusoireita ja olo on ollut siitä lähtien mitä mahtavin, paras ainakin 10 vuoteen. Olen ollut alle 50g/pv hiilareilla jo pari kuukautta eikä pitempikään väli syömisissä laske verensokeria. Eli voin olla syömättä koko päivän ja silti on pirteä, energinen ja nälätön olo.

Muista juoda paljon, vissyä mieluiten niin ei mene kivennäistasapaino sekaisin, vähintään 2 litraa päivä.

2 viikkoa kärvistelin, sitten lopetin kun olo niin hirveä. Söin vihanneksia, join paljon vettä, join kivennäisvettä, mutta silti ihan hirveä olo. Ei se kaikille sovi :(

Mä siirryin omaan versiooni siitä, jossa jätin pois valkoiset jauhot ja sokerin. Syön siis leipää (hiivatonta eikä mitään perus hiivaleipää) ja perunoita.

ja sain elämäni kauheimman " krapulan" ! Koko päivän makasin lattialla, oksetti ja päätä särki jumalattomasti! Loppu se kuuri kyllä ensimmäiseen päivään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat