Vierailija

Kaamea valitus tälläkin palstalla, että välikausihaalareita ja ulkoilupukuja ei saa muka enää mistään, kun ne on myyty kaupoista loppuun.

Miksi minä sitten viimeksi tänään näin kaupoissa alennuksessa ko. vaatteita vaikka kuinka. Jesper Juniorissa oli Reiman ulkoiluvaatteet -20%, Jonathanit 30-50%, Motion Wearit -50-70%. Itse ostin pojalle ensi kevääksi vedenpitävän kaksiosaisen ulkoilupuvun -70%.

Tytölle löytyi nätti vedenpitävä kaksiosainen ulkoilupuku Exitistä, -50%

Tottahan se valikoima on pienempi, mutta näin olen menetellyt jo 5 vuotta, ostanut seuraavaksi kevääksi ulkoiluvaatteet kesäalesta. Vielä ei ole kertaakaan jäänyt ostamatta, eikä ole tarvinnut ostaa mitään rumaa.

Kommentit (12)

Vedenpitävät, alasaumat teipattu. Väri harmaa/vaalean siniset korosteet.

Ja tätä ei ole tarkoitettu mainokseksi, samankaltaisia aleprossia näkyi muistakin tuotteista. Kunhan nyt juuri nuo sattui haaviin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ostan myös ulkoiluvaatteet ja kengätkin pitkälti edellisen sesongin alesta. Pienet lapset kun viis veisaavat siitä, onko ulkohaalarin väritys viimeisintä huutoa... itse kun en kisaa muiden äitien kanssa siitä, onko pinkin sävy tämän vai viime vuoden mallia ;=)

Mutta miten mahtaa olla maaseudulla ja pienemmissä kaupungeissa?

J&J on hyvä liike, mutta sillai hassu, ettei sieltä tavallaan KANNATA ostaa normaalihintaan, sen verran usein siellä on ale ja hurjilla aleprosenteilla.

ap

Kai se on niin, että ihmiset tulkitsee " vaatteiden olevan loppu" kaupoista, jos just niiden mielimää vaatetta ei löydy oikeaa kokoa just viereisestä kaupasta.

Tai mistä mä tiedän, millaiset valikoimat jossakin Perämiukkulassa on, siellä voi oikeastikin olla niin vähän niitä välikausivaatteita myynnissä, että ne loppuu kesken.

Mutta noin pääsääntöisesti kauppiaat myy mielellään tavaraa ja ansaitsee rahaa. Jos joku tuote jatkuvasti loppuu kesken ja asiakkaat siitä valittaa, niin seuraavana keväänä sitä hommataan enemmän myyntiin. Niin se vain on, arvon av-mammat!

jotka ei osaa suunnitella mitään viikkoa kauemmas. Mitä järkeä on ostaa vaikka satasenkin ulkoiluhaalari, kun sen saa alesta puoleen hintaan? Lasten kasvun ennustaminen ei todellakaan ole vaikeaa.

Totta kai jokainen saa pistää rahansa mihin haluaa, mutta ainakin itse panen ylijäämärahan mieluummin vaikka matkusteluun ja lasten kanssa harrastamiseen kuin täyshintaisiin vaatteisiin!

Vierailija:

Lainaus:

Kai se on niin, että ihmiset tulkitsee " vaatteiden olevan loppu" kaupoista, jos just niiden mielimää vaatetta ei löydy oikeaa kokoa just viereisestä kaupasta.

Mutta ainakin täällä meidän pikku kaupungissa on muutama hassu lasten vaatteita myyvä liike ja niistä oikeasti lasten ulkoiluvaatteet myytiin tosi vähiin keväällä. Jotain hajakokoja oli, rumimmista vaatteista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat