Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kertokaa mitä ihmettä teen kun aviomieheni laukeaa lähestulkoon joka kerta ihan liian nopsaan? seksiä on noin 2-4kertaa viikossa mutta nyt on tullu vähennettyä jonkun verran kun tulee aina niin paha mieli kun ite ei kerkeä mukaan. olen meinaan vähä hitaasti syttyvää sorttia. eilenkin kun tuli sellanen extempore pano sohvalla ja tuntu niin helkkarin hyvältä mutta taas kävi niin kun kävi. sit ku sanoin et en niinku ihan kerenny mukaan nii äijä tuumaa vaan et harmi!! voi jeesus ku sapetti!! meillä 2 alle 2 vuotiasta lasta niin et on joskus aika hankala päästä tunnelmaan jo pelkän äsymyksenki takia. mutta kertokaa hyviä vinkkejä!!!

Kommentit (10)

n tulee nopeasti.

Masturbointiakin pitää harjoitella, ja seksiä miehen kanssa. Sitä VOI oikeasti opetella eri tapoja. Täältäkin on saanut lukea, että on naisia jotka ei KOSKAAN ole runkanneet eivätkä saanet orkkua. Silloin ainakin pitää harjoitella.

Kyllä mulla orgasmit muuten tulee ja kaikenlaista on aina tullut " harjoiteltua" , ja jännittelen yhdynnässä lihaksia ihan miehenkin nautinnoksi, mutta ei se itselleni tuo mitään orgastisia tuntemuksia... Harmi. :) Ois niin kätevää, jos pelkkä yhdyntä toisi orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On erittäin yleistä, että mies laukeaa nopeasti, tai ainakin nopeammin kuin nainen. Nainen tarvitsee keskimäärin 20+ minuuttia yhtäjatkoista kiihotusta, ennenkuin hän voi laueta.

Nopeitten miesten toimintalista:

* tyydytä ENSIN naisesi, ennenkuin hyppäät pukille tai

* lauettuasi JATKA silti rakastelua, kun naisesi ei ole vielä valmis. Anna ihanaa suuseksiä tai hyväile käsin tai dildolla naisesi orgasmiin.

* ennen yhdyntää runkkaa ensimmäinen satsi nopeaan ulos, seuraavalla kerralla ei yleensä tule yhtä nopeasti tai

* nainen runkkaa tai hoitelee suuseksillä ensimmäisen satsin.

Naisena en voi kuvitella montaa yhtä pahaa turn-offia kuin että rakastellessa yhtäkkiä pitäis " olla vaan hiljaa" . Tai että mies, saatuaan, vaan kääntää kylkeä!

Nopeudessa ei ole muuta varsinaista pahaa kuin yksi, mutta se on iso paha. Jos naisesi jää kerta kerran jälkeen tyydyttämättä, seksistä tulee pikkuhiljaa ongelma. Seksin kiinnostus lakkaa. Jos tämä ihmetyttää, miehet voisivat miettiä, miltä tuntuisi harrastaa seksiä, ja kerta toisensa jälkeen joutua lopettamaan silloin kun ei vielä itsestä siltä tunnu!

Nopeitten miesten naisille toivotan tsemppiä, kärsivällisyyttä ja onnea - älkääkä unohtako, että teillä on myös oikeus nautintoon!

Meillä mies antaa mulle merkin just ennen kuin siltä tulee ja silloin tiedän olla ihan paikallani hetken ja sitten vaan odotellaan, että hänellä menee orkku ohi. Sitten jatketaan taas kunnes mies antaa merkin, että nyt pitää olla hetki paikoillaan.

Toinen, mikä meillä auttaa on se, että mies säännöllisesti runkkaa liiat paineet pois. Eli jos on menny kaksikin päivää ilman, että laukeaa, niin seuraava yhdyntä on tosi ikävää kun koko ajan pitää keskeyttää homma. Ja minultahan siinä ensinnä tunnelmat menee kun toinen on kokoajan, että " stop, elä liiku" . Eli minä säännöllisesti komennan miestä runkkamaan, jollen ehdi itse häntä helpottamaan, heh...

Kuulostaa kiintoisalta. En itse saa koskaan yhdynnässä orgasmia, kesti se sitten minuutin taikka puoli tuntia, vaikka hyvältä muuten tuntuisikin, ja lihakset on kyllä ihan kunnossa.

Mies laukeaa ihan liian nopeasti ja esileikkien aikana ei välttämättä päästä edes itse asiaan.. ei olla kyllä löydetty ratkasua siihen muuta kun just toi " stop, nyt ei saa liikkuu" mutta siinä menee itselläkin ihan ohi ja kaikki alkaa taas alusta.. tää on varmaanki ikävä ongelma mikä pitää vaan kestää :( ehkä vanhempana miehet alkaa oppia... tai siis ajan myötä.. :) ..mutta mä oon ainakin ite ajatellu et oon niin kyvä sängyssä että mies ei pysy housuissa kauaa, ni kyllä se siitä :)

kesän jatkoja! :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat