Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (23)

Xandris:

Lainaus:

ip-osoitteiden perusteellakaan se ei onnistu aina, jos kirjoittaja on kirjoittanut vaikkapa kirjaston päätteellä. Itse asun talossa, jossa on taloyhtiön nettiyhteys, ja ip-osoite on kaikilla asukkailla sama (kuulemma). Näitä piisaa.

Eli jos mun naapurissa sattuisi asumaa njoku pervo ja poliisit saisivat luvan selvittää kaikki kyseisen ip-osoitteen sähköpostit jne, niin munkin mailit saisi katsoa? Ei sillä että mulla mitään salattavaa olisi, mietin vaan tuota oikeutta yksityisyyteen jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tiettyihin uskontokuntiin kohdistuvaa pilkkaa sekä toki noita irc-gallerian ihmisten arvosteluja ja välillä ihan pimeitä viestejä muuten. Mutta sitä miekin mietin että onko nyt kumminkaan mitään perusteita..?

ip-osoitteiden perusteellakaan se ei onnistu aina, jos kirjoittaja on kirjoittanut vaikkapa kirjaston päätteellä. Itse asun talossa, jossa on taloyhtiön nettiyhteys, ja ip-osoite on kaikilla asukkailla sama (kuulemma). Näitä piisaa.

Mutta hyvä olisi, että henkilökohtaiset herjaukset ja tosiaan pedofilia ja paritus saataisiin pois netistä. Se vain on melko toivoton urakka, noita harrastavat yksilöt osaavat kiertotiet.

Ps: Aihe vapaa ei ole ns. chat-tyyppinen palsta. Mutta tämä nyt oli tietysti sivuseikka ap:n aloituksessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat