Seuraa 

Mistä voisi johtua ruskea vuoto joka alkoi viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa(eli viime lauantaina ja menkkojen alkamispäivä ollut aina tarkalleen maanantai)? Synnytin joulukuussa ja sen jälkeen hankin ehkäisyrenkaan about 3kk sitten. Muutamat kuukautiset olleet siis renkulan käytön aloittamisen jälkeen säännölliset, mutta kummastuttaa tuo sunnuntainen kun eka tuli ruskeaa koko päivän ja sitten illasta ihan verta ja nytten taas tullut koko viikko ruskeaa limaista niukkaa vuotoa. Kuuluuko hormooniehkäisyn sivuvaikutuksiin tämmöinen? Ensi maanantaina pitäisi siis menkat alkaa normaalisti. Voiko renkaan käyttöön liittyä tulehduksia? Olen kyllä pessyt usein alapäätä ja renkulaa...

Kommentit (2)

On nimittäin ollut aika hiljaista petirintamalla lapsen syntymän jälkeen. Välillä raivostuttaa miksi edes käytän koko ehkäisyä kun menee ihan hukkaan nekin rahat. :/ Ja nytten tämä vuotokin...Pitää kait seurata loppuuko se menkkojen jälkeen. Jos ei niin silloin kai joku tulehdus kyseessä...? Olen kuullut vaan että hormoniehkäisyyn liittyisi noita epämääräisiä vuotoja, mutta ihan uutta minulle kun ekoja kuukausia käytän tämmöistä ehkäisyä. Ei ole pitempää kokemusta vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat