Vierailija

.

Kommentit (8)

Monilla on perhe ja se on etusijalla ja ystäviin pidetään yhteyttä ihan oikeasti jos ehtii ja muistaa. Eikä siinä sen kummempaa. Mä en ainakaan jaksa motkottaa yhtään jos ystäväni ei muistanut tai ehtinyt tulla vaikka puhetta oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä ole ensimmäinen kerta, kun hänen piti tulla, mutta sitten ei hänestä kuulukkaan mitään, tai kuuluu, mutta sitten seli-seli-seli-seli...

AP

Lainaus:

Jos puhutaan tuolla lailla epämääräisesti milloin voisi tulla kylään, niin kuivuvat varmasti kokoon.

"joo mä tuun sit käymään" tarkoittamatta sitä sen kummemmin. En ota kantaa onko hyvä vai paha, mutta en minä ainakaan odottaisi ketään sata varmasti tuollaisen "sitten kun loma alkaa" heiton perusteella.

Sitä paitsi mulle toi 1-2 tunnin ajomatka on pitkä, tuollaiseen kyläilyreissuun saan varata käytännössä koko päivän. (ajelen työmatkoja paljon, lomalla ei tosiaan huvita istua auton ratissa)

Minusta ap veti nyt herneen nenään turhan helposti. Anna ystäväsi päättää itse lomansa aikatauluista. Jos tuohon kaatuu niin et ole kummoinen ystävä sinäkään

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat