Vierailija

siskoni ja sen mies eivät tule enää meille ja monta muuta. On kärkäs sanoon ja yleensä ihan turhasta. Olen ikävässä välikädessä.

Kommentit (6)

Miten miehesi suhtautuu, kun häntä moitit tuollaisesta? Normaaleihin käytöstapoihin ei kuulu töräytellä loukkaavia kommentteja tosta vaan. Tuskin hän muillekaan kuin sinun sukulaisillesi kommentoi yhtä räväkästi? Vai kuinka on?

Voisitko hoitaa sukulaissuhteita omin päin? Siis kyläilemällä ilman miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos koet, että syy selkeästi miehessäsi, niin keskustelkaa asioista. Vaadi, että miehesi käyttäytyy asianmukaisesti tai visiteeraat itseksesi ja pyydät sukuasi kylään, kun miehesi on töissä tms.

jatkuva lipsauttelu ja naljailu kertoo jotain tyypistä, ei ole mitään kunnioitusta toisia kohtaan. Mun ex oli samantyyppinen naljailija. Kaikesta piti huomauttaa ja olla ilkeä. Oli niin tallukka että ei edes tajunnut loukkaavansa muita. Äitini suuttui kun ei ikinä juonut kahvia ja maistellut äidin leipomuksia, isäni ei tykännyt kun ex aina kertoi paljonko oli maksanut mistäkin kodin vempeleestä ja laitteesta ja samalla haukkui isäni auton, stereot, ruohonleikkurin, kiukaan... Siskolleni mollasi miesvalintaansa ja minulle kiukutteli painostani. Ihan kaikesta jurputti ja oli itse olevinaan NIIN Mr. Perfect.

Tämä ex olikin työläisperheestä, ammattikoululainen ja varsinainen pikku pyrkyri. Tai siis piti esittää että hyvin menee. No, meni niin hyvin että tämä lihava vaimo lähti ja otti lapset mukaansa, nyt mulla ja lapsilla on oikein rattoisa elämä, mukava (omistus)asunto, hyvä työpaikka ja hoitopaikat lapsille. Ja tuo Mr. Perfect ruikuttaa oven takana ja naljailee postiluukusta käsin kun ei saa puhelinnumeroa selville, huh.

Ihan oman olemattoman egon pönkitystä (tai yritystä...) tuollainen jupina ja marina.

Vierailija:

Lainaus:

Jos koet, että syy selkeästi miehessäsi, niin keskustelkaa asioista. Vaadi, että miehesi käyttäytyy asianmukaisesti tai visiteeraat itseksesi ja pyydät sukuasi kylään, kun miehesi on töissä tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat