Seuraa 

En ole imettänyt enää reiluun kuukauteen mut rinnoista tulee puristettaessa maitoa. En nyt oo paljoo puristellu, ihan vaan sen verran et testasin et tuleeko. Maito olikin keltaista!!! Onkohan se ihan ookoo? En imetä eli sikäli ei haittaa mut väri yllätti kyllä minut. En oo pumpannu rintoja ollenkaan imetyksen loputtua, kun imetys väheni pikkuhiljaa itsestään eikä tuntunut olevan pumppaustarvetta.

Kommentit (10)

Imetyksen lopettamisen jälkeen tuli kellertävää maitoa, sitten vetisempää. Maitoa tuli vielä 1v 4kk lopettamisen jälkeen. Sitten tuli pieni tauko, kun tulin raskaaksi, ja taas on alkanut maitoa tihkua.

Kiva kuulla et muillakin maito on ollu keltaista. Ei minusta se oo outoa et maitoa tulee, arvelinkin et sitä voi tulla vielä piiiitkänkin ajan jälkeen mutta tuo väri yllätti! Kaipa se väri on sitten ookoo tai ollaan tosiaan kaks friikkiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kun taas tuossa testasin, että vieläkö maitoa tulee puristamalla niin tulihan sitä. Ja kyllä se sellaista keltaista on eli eiköhän se ihan normaalia ole. Niin tai sitten meitä on kaksi friikkiä ; )

Maitohan on keltaista siinä imetyksen alkuvaiheessakin ja se on just sitä ravinteikasta oikeaa äidinmaitoa se :)

Minulla tuli aika pitkään maitoa jos puristin suihkussa, testasin vain että kauankohan sitä tulee ja yllättävän kauan tuli..en muista mutta kuukausia siinä meni..

Minä lopetin imetyksen n. puoli vuotta sitten. Vielä jokin aikaa sitten rinnoista tuli puristamalla hieman maitoa. Eli melko kauan tätä touhua saattaa kestää, ei siis kannata huolestua. On ymmärtääkseni ihan NORMAALIA!!!

et maistoin tuota " outoa" maitoa ja se maistui ihan kamalalta, suolaiselta, ei ollenkaan samalta kuin " imetysmaito" . Mistähän se johtuu? Epäilen vahvasti et oisin raskaana, voiko se vaikuttaa, siis raskaus? Eipä sillä kyllä väliä vaikka maistuis mille, kun en enää imetä ja sit on varmaan taas tuoretta tavaraa, jos ja kun se toinen tulokas tulee...

Hei,

minulle tuli imetyksen lopettamisen jälkeen maitoa puristettaessa puolisen vuotta, sitten se lakkasi, ja nyt, kun lopetin e-pillerit (aion vaihtaa kuparikierukkaan mutta nyt olen ilman ehkäisyä) maitoa on alkanut tulla uudestaan! Todella outoa. En (kai?) voi olla raskaana, koska olen ollut kesäleskenä ja menkat on tulleet kerran miehen lähdettyä muualle, kaipa nuo hormonit vaan meni sekaisin.

meinaan itse kun en ole voinut imettää alun alkaenkaan ja yhtäkkiä kun poika oli about vuoden ja kaveri sai vauvan multa alko tulee maitoa. ja sitä tulee edelleenkin, nyt jo melkein 8kk tullut... tosin neuvolassa oli vähän ihmeissään että kuis nyt noin uudelleen alkaa tulemaan..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat