Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt kyllä alko tehdä mieli, kun on niin kaunis ilmakin. Kaveri on kuulemma varannut mulle 5 siiderii ja kuulemma pakko tulla :D Voinko sitten huomenna imettää, vaikka juon tänään alkoholia? Ja sit vielä, mulla on vielä vähän iso maha, onko noloo? Minkalaiset vaatteet laittaisin? Mä veisin vauvan mun mutsille, asuu tossa ihan lähellä. t. äiti 18v

Kommentit (31)

Synnytyksestä vähä yli viikko ja toi alapää ei varmaan oo viel iha kondikses. Vai ootteko te jo viikon päästä synnytyksestä ollu yhdynnässä?

Ettei ala siellä suihkuamaan. Kiva ois olla jos paita olis rintojen kohilta ihan märkä. Enkä rupee mitään suojuksii laittaa, ku ne ei tod. oo mitään kauheen seksikkäitä. t. äiti 18v

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo niin mä ajattelinki laittaa mustan topin (ei erotu maha niin selvästi) Sit mulla ois semmonen korsetti sinne alle, kannattaisko laittaa? Niin ja sit lyhyt farkkuhame ja korkeet korot :)

kyllä mäkin lähtisin jos vaan olis mahollisuus. Mulla sitä ei oo ollu ja vaavi nyt 7kk...viime viikonloppuna join yhen siiderin ja olin ihan huppelissa (en oo juonu 2vuoteen, esikoinen on 2,7v)

eli sinuna en kyllä ottas viittä siideriä varsinki jos meinaat aamulla jo imettää. Voithan toki lypsää pulloihin maitoo, et äitis voi antaa niistä huomenaamullakin vielä.

t.äippä 24v

Kaveriporukan paras nimittäin :D Yleensä juon kirkasta ja melkein raakana. Nyt sit vähän hillitymmin. Olisitte kuitenkin kysyny mun ikää, joten laitoin sen jo valmiiks :) t. äiti 18v

Mulla ei oo miestä, joten ihan hyvin voin pokata jonku jätkän :) Jos rahat loppuu, ni ainahan mä voin käydä mutsin luona syömäs, niinku yleensä teenki. Oon nimittäin tosi huono kokki :D Tää maha vähä hävettää, et huoliikohan kukaan jätkä mua?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat