Vierailija

Toivottamalta näyttää tilanne, jatkuvaa riitaa, ei jakseta toista yhtään!! Samoista asioista riidellään joka päivä, ei tästä tule mitään. Olisin valmis eroamaan muuten, mutta pelkään että miten jaksan yh:na. Ja kun välillä kuitenkin on niitä parempia aikoja, väkivaltaa ei ole eikä muita ongelmia, muita kuin se iso ongelma että ihan jatkuvasti tulee erimielisyyttä joka asiasta. Miten tästä upikujasta pääsee pois?? Onko ainut vaihtoehto eroaminen? Kun olisi joku paikka minne voisi mennä muutamaksi viikoksi, ettei tarvitsisi nähdäkään sitä ukkoa niin sekin helpottaisi, mutta kun ei ole!

Kommentit (5)

Mutta ei tästä mitään tule jos kumpikaan ei muutu. Ihan jatkuvaa riitaa. Lapsetkin kärsii kun vanhemmat jatkuvasti riitelee. Sellaista kinaamista ja toisen haukkumista ihan koko ajan. ap

Mikä teidät saa riitelemään? Oletteko väsyneitä? Onko ollut isoja pettymyksiä töissä, harrastuksissa, talon rakentamisessa..ihan missä vaan?

Mistä se riitely johtuu? Kumpi aloittaa? Miksei kumpikaan lopeta? Pahaaoloa tai väsymystä te siinä puratte. Selvitä syy, jotta voit tehdä asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos mies ei terapiaan lähde, niin entäs parisuhdekurssille. Käy katsomassa erilaisista vaihtoehdoista esim. Kataja ry:n sivuilla (googlettamalla löytyy).

Kävimme talvella Rikasta minua -kurssin ja vaikutus suhteeseen oli huomattava. Avasi molempien silmiä ja auttoi näkemään taas niitä kumppanin hyväkin puolia.

Kyllä siinä molempien panostus tarvitaan! Jos toinen ei suostu mihinkään muutoksiin, parisuhde on ja pysyy umpikujassa, ja tilanne vain pahenee :-(

Vastatkaapa MOLEMMAT seuraaviin:

Oletko onnellinen näin, kun riitelette koko ajan?

Mitä ajattelet siitä, millaisen lapsuuden annatte lapsillenne riitelemällä koko ajan? Onko sillä väliä?

Kuinka paljon olen itse valmis muuttamaan nykyisiä menettelytapojamme, esim. riidellessä, jotta perheeseen saataisin kotirauha?

Olisiko lapsille parempi, että heillä olisi kaksi rakastavaa vanhempaa, jotka vielä kunnioittaisivat toisiaan (edes jonkin verran) ja siksi eroaisivat; jotta lapsilla olisi turvallisempi, onnellisempi kasvuympäristö?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat