Seuraa 

Viikonlopulle uusi pino, ed on niin pitkä

-m-

Sivut

Kommentit (23)

Heippa. Testasin siis ensimmäisen kerran sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin tuli haalea plussa Aconilla.

2 päivää myöhemmin selkeä plusssa Aconilla. Eli siis raskausviiva tuli jo heti näkyviin.

OIREET: Nämä yleensä kiinnostavat kaikkia :)

Väsymys, itkuherkkyys (oire josta mies arvasi jo ennen testiä että olen raskaana), tänään ensimmäisen kerran, huokaisin helpotuksesta ´kun päivällä kävin suihkussa ja otin liivit pois, niin rinnat toosi kipeät.

Nyt mennään viikolla rv 5+6

Päivä kerrallaan, elokuun alkuun olen tilannut ultran :)

Plussa onnea kaikille

Totta se taitaa olla! Onnea myös muille plussanneille!

Minä vasta yritän saada ovistestiin kahta kunnon viivaa: kp 12 menossa. Lämmöt pomppasi tänä aamuna ylös, mutta en usko että ovis olisi jo ollut, kun ovistesteissäkin on viimeiset 5 päivää näkynyt juuri ja juuri erotettavissa oleva hieman punertava viiva. Voisikohan tuo lämmönnousu johtua nyt siitä, että nukahtin mittarin kanssa ja luin sen vasta reilun tunnin päästä...? Ja hikoilin myös ihan sikana, koska meidän makuuhuoneessa on ihan tajukuuma. Saisi jo helteet loppua!

Näin muuten tässä yksi yö sellaista unta, että tein positiivisen raskaustestin. No ei siinä mitään, mutta sen testiviivan väri suorastaan tulvi yli ja tahrasi joka paikan. Muistan kuinka punainen väriaine valui sormille ja siitä pissapurkkiin. Huh, mikä uni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onnea taas plussanneille.

ON: ei mitään oireita edelleenkään. Mieskin sanoi, että kait sä nyt kahden raskauden jälkeen tiiät ootko raskaana vai et. HÖH, noi ukkelit ei tajuu mitään. Sanoin, että kaks ihan erilaista raskautta ja kuopuksestakin ekaks nega ja vasta kp35 plussa. Olihan tuo vähän ihmeissään.

Ajattelin siis testata vasta ma tai ti ellei se pirulainen ennen sitä ilmesty. Nyt siis kp32.

-m-

Ensinnäkin onnea kaikille jo plussanneille ja plussaonnea kaikille muille!

Meillä kuumeillaan kolmosta. Itse olen 28 ja mies 34. Nyt on jo tosi piinalliset hetket menossa kun on kp 27/24-29. Ei ole täysin kuukautiset säännöllistyneet edellisen synnytyksen jälkeen mutta alkaa jo pikku hiljaa toivo heräillä plussasta =). Nyt on varsinaisesti toinen yritys kk menossa ja olin jo varautunut että kestää raskautuminen kun edellisistäkin plussannut n.6 kk yrityksen jälkeen. Meillä tuo kakkonen on 10 kk vanha ja vielä imetänkin muutaman kerran vrk:ssa. Vauvakuume nosti päätään jo silloin 10 kk sitten kun sairaalasta päästiin kotiin (heh). Onko muita joilla myös mahdollisesti tulossa suht pieni ikäero jos nyt tärppää? Tilasin netistä testejä ja toivon että tulisivat huomenna postissa. Sitten kyllä on pakko testata ;).

Puhuit Branco eilen, että tänään testailisit. Miten kävi?? Toivottavasti tuli plussaa!

Tuuli: hyvä tietää preditorista tuo... en siis testaa ennenkuin ensi viikon loppupuolella... Mitenköhän hermot jaksaa odottaa - hemskutti?!

Kovin on kaikilla piinahetket käsillä! Jännää. Kaikille peukkuja bdbdbdbdbdbdbd :)

Tänä aamupäivällä oli kuvotusta, johon mies: että vieläkö epäilet??? (ei taida tietää että sekin voi olla menkkaoire). Mutta sekin jäi sitten siihen.

-m-

Peipposka jo tuossa kyselikin, että miten mulle kävi? Mut niinku otsikkokin jo kertoo, niin en oo vielä testannu... Piinaan itseäni nyt kerrankin oikein kunnolla ;) Alavatsaa välillä juilii oikein kunnolla, mut ei tuu ees tuhrua. Sikäli hyvä asia !! Jospa sitten huomenna jaksais ajella apteekkiin, tää päivä menikin auringossa kölliessä.

Plussaonnea kaikille! Ja jo plussanneille onnittelut!

Branco

Viime viikolla tilasin netistä herkkiä raskaustestejä... Ajattelin että niiden tuleminen saattaisi kestää, mutta tulikin jo parin päivän päästä.

Nyt on kauhee hinku päästä jo testaileen vaikka kp vasta 24/30. Vielä viikon verran pitäisi malttaa. Mitään oireita ei kyllä edelleenkään ole ja jos samaa rataa mennään kuin esikoisen kanssa, niin ei niitä tulekkaan!

Onnittelut vielä plussanneille ja toivottavasti kohta päästään kaikki odotus puolelle!

taidan uskaltaa sanoa jo olevani raskaana. 5 testiä tehty ja tulokset:

acon10 kp 29/31: selvä haamu

mammaksin herkällä testillä kp 30/31: haalea haamu

mammaksin testillä kp 31/31 haalea haamu ja samana iltana biocardin testillä: selvä haamu

Tänään biocardin testi kp 33/31: hailakka plussa (ei voi sanoa mitenkään haamuksi)

Kai mun on jo uskottava =) Taidan jo mennä kurkkimaan tuonne odotuspuolelle. Toivottavasti tulette kaikki perässä bdbdbdb

Moro Maalismurmelit!

Pakko tulla kirjottelee, kun tämä vauvakuume on niin hillitön. Listalle oon ilmottautunu mukaan, mut koskaan en oo keskusteluihin osallistunu. Pinot oon kyllä käyny joka päivä lukemassa (varmaan miljoona kertaa...)

Tässä jännittäviä päiviä elellään nyt kp 30/28(-32). Toi 32 oli toissakierron pituus, yleensä kyllä kierto ihan säännöllinen 28. Huomenna varmaan testailen, jos vielä aihetta löytyy.

Plussia kaikille toivottelee +++++++++

Branco

Eli moi kaikille=) Olen 25 mies 27, naimissa 3.6.06 alkaen=)

Me kuumeillaan kovasti toista lasta, poika syntynyt 08/04:)

Nyt olis menossa kp 26/28-32, pitäisi malttaa tuonne ens viikon lopulle olla testaamatta, testaan ehkä perjantaina jos täti ei sitä ennen tule.. (parempi, et pysyy poissa)

+++++++onnea kaikille++++++++++ =)

No plussahan se sieltä pätkähti ! Olo on aika epätodellinen... Mutta niin onnellinen :) !!

~Onnellinen Branco~

ps. Pakko oli tähän viikonlopun pinoon laittaa plussa-uutinen, kun täällä siitä testaustestakin kirjottelin....

Pitkästä aikaa koneella, lyhyt " esittely" . Eli meille kovasti toivotaan jo neljättä lasta. Yritystä on takana jo useampi kuukausi, ainakin tammikuusta asti " virallisesti" . Toivottavasti nyt tärppäisi jo...

Menossa kp23/29-31. Tässä kierrossa oli ainakin ovis, lämmöt nyt nousseet ja kaikki muutkin oireet oli ajoissa. Itselläni siis oviksen jälkeen n. viikko menee ja sitten lämmöt (koko ajan) koholla sen 0.5 astetta. Viime kierto oli megapitkä, eikä lämmöt nousseet olleskaan. Päättelin, ettei ovista siis tapahtunut. No, nyt odotellaan eli piinaillaan vielä viikko!!

Onnea hirmuisesti kaikille jo plussanneille. Kevät-vauva on kyllä ihana:)

Niin kuin kaikki vauvat.

Anqz: Onnea plussasta! Vautsi! Kyllä tuon testimäärän jälkeen voi jo aika varmaksi sanoa :)

alcar: yritä jaksaa piinata itseäsi tosiaan vielä viikko. Mikään ei ole niin hanurista, kuin testata liian aikaisin ja saada nega.

Muille: paljon plussaonnea ja tädin saaneille tsemppiä ensi kiertoon! Huhtivauvelit on nekin ihania :) Ja sitäpaitsi huhtikuussa on jo lumetkin lähteneet ja ruoho alkaa pikkuhiljaa tuoksumaan ja luonto heräilee ihanasti.

OM: kp 28/~29 käynnissä ja testaan ensi viikolla, ellei täti ehdi ennen. Hemmitinmoinen piinailu siis käynnissä!

Raskaustestikyssäri: onko teillä kokemuksia Predictor testeistä? Oli aika hassunnäköinen kuvassa ja en löytänyt siitä mistään merkintää mikä HCG-määrä jne. ovatko siis hyviä?

Anzq: Onnea plussasta!!!

Str@wberry: toivottavasti nyt onnistaa paremmin, hirmuisesti tarraliimaa matkaan mukaan.

ON: EI NIIN MITÄÄN OIREITA. Eilen olin menossa jo ostamaan testiä, mutta lähiapteekki oli just mennyt kiinni. Nyt täällä on kaks piinailijaa, miestäkin nimittäin jännittää, hih hii.

Ehkäpä sitten alkuviikosta testailen, nyt nimittäin jo pelottaa tuo testaus. Tipun todella korkealta, jos näyttää negaa. Menossa kp33/28-35

-m-

Axe: meillä ei edelleenkään varsinaista yritystä, keskeytyksellä edetty ja pari mojovaa lipsahdusta mieheltä saa meitsin piinailemaan. Tossa eilen mies tokaisi, että sitä saa mitä tilaa. Hän on jotenkin täysin varma mun raskautumisesta. Itse en niinkään, kun ei oikeesti ole mitään oireita (paitsi niitä samoja kun ennen tätiä). Teillähän ollaan jo roimasti yli puolivälin, tsemppiä loppukuille.

-m-

Itse olen täällä nyt todella kummissani. Nyt kp 23/25 ja luget lopetin pe ja nyt alkoi tuhruttaan ihan semmosta " suklaata" vähäsen. Aconin early detection viimeksi tänään aamulla haalea plussa.

Nyt en sitten tiedä, että johtuuko tää vuoto vaan siitä, että kroppa ei heti tajua kehittää omaa keltarauhashormonia kun luget loppui ja pääsee vuotaan ja ylipäänsä säilyykö mahdollinen raskaus silloin.

Toisaalta nää voi olla ihan normaalit menkat (vaikka alkaa tosi oudosti mulle, eikä ikinä näin aikaisin) ja plussa tuosta muuttuu hiljalleen negaksi.

Viimeksi tosin kävi juuri näin kun Lugeja söin. Haaleaa plussaa näytti ja oli valemenkat ja silti olin raskaana. Tosin se raskaus ei päättynyt ok.

Inhottavaa nyt vaan jälleen olla epätietoisuudessa ja jatkaa testailua, että mihin suuntaan viiva muuttuu. Toisaalta. En testaa jos vuoto muuttuu runsaaksi.

Predictor ei ole kauhean herkkä. Muistaakseni herkkyys on 50 sitä jotain yksikköä. Predictorilla testaisin vasta kun menkat reilusti yli viikon myöhässä.

Täällä vieläkin siitä perjantain varmasta plussasta onnessaan. Melkein meinaa poru tulla kun sitä miettii... ;)

Tsemppiä vielä piinaileville ja tädin yllättämille plussatuulia ensi kiertoon.

Itsellä tuhrua tullut n. ruokalusikallisen verran. Katsoo nyt kuinka käy.

Jännittää ja toisaalta masentaa. Mutta menkoilta tää ei vielä näytä...

ilmoilen kun asia selkinee ja tulen kuitenkin seurailemaan muiden edistystä. :)

Kaikille hirmusti plussaonnea!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat