Vierailija

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija:

Lainaus:

Voin kuvitella, että autoilunne oli aika rasittavaa touhua, jos autoa startatessa jo alkaa suihinoton vonkaaminen joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja minun aloituksesta..Niin moottoritiellä kuin sitten pienemmillä " mökki-teillä" (ei nyt mihinkään ruuhka-aikaan kuitenkaan ;)). Käsi vain miehen etumukselle hetkeksi ja vetskari auki..Meillä on pakettiauto joten edessä on kaksi penkkiä ja niiden välissä niin paljon tilaa että siinä mahtuu olemaan polvillaan.

Nykyisin kyllä mietityttää paljon tuo, kun itseltä on otettava turvavyö pois ja muutenkin riskit aika suuret että mies ajaa kolarin kun ajatukset jossain ihan muualla. Eli nykyisin aika harvinaisempaa tuo, nuorempana tuli tehtyä tuota aika paljon!

Aika karseeta pelleilyä liikenteessä. Mitäs jos tapatte jonkun toisen? Ajatte päälle, kun mies vaikka vahingossa laittaa silmät kiinni tms?

Joskus ruuhkassa (meillä oli pakettiauto, muutama vastaantulija tajusi :)) ja monesti maantiellä. Niin olen toiminut, että ensin otan miestä kädestä, katselen häntä sivusilmällä, hymyilen... Mies innostuu, kun pakko on kuitenkin pitää katse tiessä, mutta alkaa vilkuilla mitä kummaa aion. Imen ehkä hellästi sormia. Sitten kumarrun sivelemään kullia housujen päältä, kyllä se jo siinä vaiheessa seisoo :) Omia turvavöitä ei ole pakko irrottaa.

Siinähän mies nojailee taaksepäin ja itse otan suihin. Suurin hankaluus on mielestäni mahtua miehen ja ratin väliin kunnolla! Toki mies pudottaa nopeuksia ja aika usein päädymme jonnekin sivutielle hoitamaan homman loppuun.

Joskus reissuun lähtiessämme jätän jo valmiiksi mekon alta pikkuhousut pois :) ja annan miehen käden eksyä pilluun kuin vahingossa.

Suosittelen tällaista matkaohjelmaa esim. niihin ketoihin, kun olette juuri vieneet lapset mummolaan hoitoon!

Kyllä vain kolme-neljä vuotta sitten Ruotsissa matkalla exäni kesämökille etelä-Ruotsiin. Oltiin Thierpin kohdalla ja mentiin ex-sulhan isipapan Jaguaarilla ihan hirveitä lukemia motarilla. Huh... ei tulis heti mieleen tehä uudelleen...

Mies alkoi ehdottaa ja hänellä alkoi seistä jo ajatuksesta. Okei vähän vaikeetahan se pipuli sieltä on kaivaa mutta kun sen saa ulos ni eikun lutkuttamaan. Mä tein loppuun saakka vauhdissa, joka ehkä typerää mutta siinä se meni ihan hyvin. Ei auttanut kun niellä ne mällit!

En osaa sanoa toimisko homma yhtä hyvin toisin päin. Luultavasti ei kun naisen värkit on niin piilossa.

t: se joka teki pervoparvot papan jaggessa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat