Vierailija

Moi!

Minulta poissuljettiin noin viikko sitten se mahdollisuus, että olisi tukos syvissä laskimoissa. Lääkäri epäili, että kysymyksessä olisi pinnallinen laskimotukos. Hän ei antanut kuitenkaan mitään hoito-ohjeita tai lääkitystä, koska olen raskaana. Onko joku saanut apua kyseiseen vaivaan?

Kiitos

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heräsin ahdistukseen ennen puoltayötä.

Onneksi pääsin Hykksiin ja tajusin soittaa ambulanssin. Siksi on mielestäni tärkeää jakaa kaikkea maallikkotietoa.

Vierailija:

Lainaus:

Olitko raskaana silloin, kun sulla oli trombi? T: 5

Se oli sun mielipide ja kuultiin jo. Anna sä ap:n kuulla vaan kaikki mahdollisuudet. Mitä se sulle kuuluu. Vaihda sivua, jos rupee kuminauha kiristämään päätä.

tukos syvässä laskimossa eli se oli niin kutsuttu trombi... Ole onnellinen jos selviit hiruroidilla siitä. Mä jouduin pistämään kaksi kuukautta veren ohennuspiikkejä kasvavaan vatsaan... Onneksi pikku kaveri otettiin kuukautta ennen pois, ku mulla oli vatsa niin rustoilla ettei piikki menny enään läpi, vaikka olis kuinka painanu... Onnea sinulle!

Minustakin on aika asiatonta alkaa omista huonoista kokemuksista jauhaa- varsinkin kun kyseessä ei ole sama tilanne.

Aiheellista on varmasti toiselle lääkärille puhua asiasta ja hankkia jotain hoitoa.

voidetta jota hierotaan kipeälle alueelle muutaman kerran päivässä. Itselläni voide auttoi kolmessa päivässä, mulla oli ollut n. kahden viikon ajan tosi kipeä laskimotukos pohkeessa. Myös särkylääkettä voi ottaa jos särkee kovasti. Jos jalassa näkyy jotain, näytä sitä terkkarille seuraavalla neuvolakäynnillä jos olet vielä huolissasi. Tuon Trombosol-voiteen neuvoi mulle lääkäri.

Vierailija:

Lainaus:

voi että mua ärsyttää sun kaltaset tyypit, jotka ei vastaa itse kysymyksiin vaan ainoastaan tulevat kertomaan miten paljon kamalampaa heillä on ollut ja muut saisivat olla kiitollisia ollessaan onnellisia. sun voinneistashan ei kysytty, etkä sä edes ap:lle mitään apuja antanut. kunhan halusit huomiota.

te oma aloitus aiheesta.

ja en ole muuten itse myöskään helpolla päässyt, mutta pikkasen rajaa..

Itse haluaisin ainakin tietää kaiken mahdollisen ja olisin kiitollinen kaikista " asiantuntevista" vastauksista. Toivottavasti ylläolevan viestin kirjoittaja ei ollut ap.

Terveisin trombin kokenut ja siitä hengissä selvinnyt.

En tosiaankaan halua pelotella mutta mielestäni on syytä vaatia tarkempia tutkimuksia.

Synnytyksessä on tulpan vaara.

Vaadi kunnon hoitoa ja lääkäriä paikalle kun synnytät.

T. Se keuhkoembolian kokenut

Olin yliopistollisessa sairaalassa tutkimuksessa. Ja siellä lääkäri nimenomaan totesi, että toi Hiruroid ei sovi raskauden aikana. Lieneekö koulukuntaeroja? Pitänee soittaa neuvolaan maanantain koittaessa. Kiitos kommentista. Tietäiskö joku vielä jotain?

t. Ap

Joo mäkin olin ihan ihmeissäni, ku mulla on oli neljä vuotta sitten trombi jalassa. ja nyt pari viikkoa sit jalka kipeyty ja tupos samasta kohtaa. Ni lääkäri otti verikokeet ja sanos, et siitä selvitetään ensin jotain ennen ,ku lähdetään ottamaan ultraäänikuvia...

Apteekissa oikein varta vasten suositteli tuota noihin tukoksiin ja minua vaivaaviin levottomiin jalkoihin. Ja kyllähän sen tuotetiedoissakin sanotaan, että saa käyttää raskauden ja imetyksen aikana.

Anteeksi, että ärsytin... toivottavasti saat unta silti illalla...........

Hyvä ettet ole päässyt helpolla. Olet sen varmasti ansainnut!!!!

Vierailija:

Lainaus:

Moi!

Minulta poissuljettiin noin viikko sitten se mahdollisuus, että olisi tukos syvissä laskimoissa. Lääkäri epäili, että kysymyksessä olisi pinnallinen laskimotukos. Hän ei antanut kuitenkaan mitään hoito-ohjeita tai lääkitystä, koska olen raskaana. Onko joku saanut apua kyseiseen vaivaan?

Kiitos

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

voi että mua ärsyttää sun kaltaset tyypit, jotka ei vastaa itse kysymyksiin vaan ainoastaan tulevat kertomaan miten paljon kamalampaa heillä on ollut ja muut saisivat olla kiitollisia ollessaan onnellisia. sun voinneistashan ei kysytty, etkä sä edes ap:lle mitään apuja antanut. kunhan halusit huomiota.

te oma aloitus aiheesta.

ja en ole muuten itse myöskään helpolla päässyt, mutta pikkasen rajaa..

Itse haluaisin ainakin tietää kaiken mahdollisen ja olisin kiitollinen kaikista " asiantuntevista" vastauksista. Toivottavasti ylläolevan viestin kirjoittaja ei ollut ap.

Terveisin trombin kokenut ja siitä hengissä selvinnyt.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat