Vierailija

miksi?

Sivut

Kommentit (37)

mutta minusta tytöt vain ovat paljon suloisempia. Minulla ei myöskään olisi mitään yhteistä jonkun toimintaelokuvia katselevan jalkapallofanin kanssa. Siksi olen toivonut tyttöjä.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla 2 tytärta, jos tulisi vievä vauva, toivoisin edelleen tyttöä. Jotenkin vaan oon sellainen " tyttöjen äiti" , itestä tuntuu siltä.

Mulla yksi tyttö ja kaksi ihanaa poikaa! ;) Toivon nelosesta tyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Naisena halusin kauheasti että olisi edes yksi tyttö jonka kanssa tehdä naisten juttuja ja jolle voi ostella kauniita vaatteita. ´Moni varmaan ymmärtää. Mutta toisaalta haluaisin kyllä vielä pojankin. Kaksi tyttöä on jo...ja vielä kaksi lasta olisi jossain vaiheessa tilauksessa.

Susta tulee sit sellainen äiti,joka huokailee tyttärelleen " miksi et voi olla kuten muut tytöt" ja " sä varmaan haluaisit olla mies" kuten mun äitini teki, kun olin oma itseni.

Vierailija:

Lainaus:

mutta minusta tytöt vain ovat paljon suloisempia. Minulla ei myöskään olisi mitään yhteistä jonkun toimintaelokuvia katselevan jalkapallofanin kanssa. Siksi olen toivonut tyttöjä.

draamaa, jota lähipiirini älykkäätkin naiset tuntuvat haluavan kehittää. Siksi minulla on jotenkin parempi kuva miehistä kuin naisista ja toivon poikia. Olen myös itse hyvin naisellinen, melkeinpä liiankin, ja toivoisin poikien äitiyden auttavan minua tuomaan esiin myös maskuliinista puoltani. Mutta samapa tuo.

Tuli poika. Seuraavastakin toivoin poikaa, että olisi kaveri isolleveljelle. Tuli tyttö. Sitä seuraavista sitten toivoinkin tyttöjä ja toiveeni toteutui. Minulla on nyt yksi poika ja neljä tyttöä. Viimeisille lapsille oli tytönnimikin valmiina ja vaatteet tietysti. Pojan nimeä en keksisi vieläkään. Myös huonejako on ollut helpompi, kun on samaa sukupuolta pienellä ikäerolla. Ja minä myös todellakin koen olevani tyttöjen äiti. Tyttöjen jutut ovat minulle läheisempiä kuin poikien.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta minä en itsekään ole mikään kynsilakoista kaakattava naikkonen, viihdyn oikein hyvin miesten keskuudessa. Mun ympäristössäni on tosi paljon miehiä, myös työpaikalla ja perheessä. Hyvä niin! Jaksan jonkin aikaa " naisten juttuja" mutten tosiaankaan kuin sen kohteliaisuusajan verran.

Mietin tässä vain...

Itse odotin esikoisesta poikaa - lapsikatraan isoveljeä. Keskimmäisestä ei ollut niin väliä, mutta tuli isoveljelle pikkuveli. Kolmonenkin tehtiin, kun toivoimme kolmea lasta, ei siksi että joukosta puuttui tytär. Tytär kuitenkin tuli ja onhan se ollut ihanan rikastuttavaa, että on useampia sukupuolia lapsissa.

Minusta erityisesti poikien äitiys on kuitenkin ollut avartavaa, kun on tullut " miesten maailma" huomattavasti tutummaksi. Tyttären kanssa elän vain lähinnä omaa lapsuuttani uudelleen.

kivoja vaatteita, joita on pidetty just se kuukausi tai kaksi, on niille kiva saada lisaakin kayttoa...

ei kai se ole sen kummempi syy, kuin etta joku vaan tuntee olevansa tyttojen aiti tai poikien... monelle se on kuitenkin haihtuva juttu, vaikka sielta sitten se " vaara " sukupuoli ulos putkahtaisikin...

Meillä vanhin on tyttö ja sen jälkeen on tullut 3 poikaa. Nyt tuntuu, että olisi taas tytön vuoro...siihen sitten voisi lopettaa. Jos tulee taas poika voi olla että vielä kerran kokeillaan tulisiko se tyttö sieltä sittenkin...;- )

että toiset haluavat vain poikia ja toiset vain tyttöjä ja toiset tyttöjä ja poikia. Miksi tällä palstalla ei voida käsittää sitä, että me ihmiset olemme toiveinemme erilaisia. Aina pidetään selittelynä ja ties minä. Tämä sama asia tulee täällä esille melkein jokaisessa mielipidekeskustelussa tyyliin: " jos väitätte ajattelevanne erilailla kuin minä, valehtelette" . Hiukan avarakatseisuutta, kiitos rakkaat siskot.

T: Tytön ja pojan äiti (joka toivoi kuopuksesta tyttöä, mutta elämä yllätti ja tuli suloinen poika)

Koen etten pärjäisi tytön kanssa. Suurin osa ongelmista liittyy murrosikään. En halua tapella meikkaamisista, sopivasta pukeutumisesta, poikaystävistä jne. Tytöt ovat usein myös kierompia selkäänpuukottajia kuin pojat. En tulisi toimeen " pikku prinsessan" kanssa, sen sijaan poikamainen tyttö olisi helpompi.

Ei pojatkaan tietenkään mitään ongelmattomia enkeleitä ole, mutta uskon tulevani niiden ongelmien kanssa paremmin toimeen.

Vierailija:

Lainaus:

Mietin tässä vain...

Itse odotin esikoisesta poikaa - lapsikatraan isoveljeä. Keskimmäisestä ei ollut niin väliä, mutta tuli isoveljelle pikkuveli. Kolmonenkin tehtiin, kun toivoimme kolmea lasta, ei siksi että joukosta puuttui tytär. Tytär kuitenkin tuli ja onhan se ollut ihanan rikastuttavaa, että on useampia sukupuolia lapsissa.

Minusta erityisesti poikien äitiys on kuitenkin ollut avartavaa, kun on tullut " miesten maailma" huomattavasti tutummaksi. Tyttären kanssa elän vain lähinnä omaa lapsuuttani uudelleen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat