Vierailija

että pulskilla vanhemmilla pulskat tenavat. Ruokaremonttiin koko perhe.

Kamalan näköistä, kun n.5-vuotiaalla pojalla maha roikkuu uikkareitten päällä ja selluliittimakkarat jaloissa.

Eikö nykypäivänä tule niin paljon infoa terveellisestä ruasta ja liikunnasta, että lapset pelastuisi lihavuuden kirolta ja kansantaudeilta.

Lapset eivät voi valita, vastuu vanhemmilla!

Kommentit (7)

En kylläkään juuri rannalla käy enkä kyttäile ihmisiä muutenkaan, mutta kyllä tämän huomaa jo ihan omassa tuttavapiirissä. Hassua kun jotkut syyttävät lihavuudesta geenejä ja sitten perheessä on äiti ja isä ja koira pulskia... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kyllä ihan päinvastoin... Minä olen meidän perheen ylipainoinen (n. 30 kg). Olen sairastanut mm. syövän, johon olen syönyt lääkettä jo 15 vuotta ja syön lopun elämäni. Meidän lapset (4) ovat " alipainoisia" neuvolankäyrissä. Meillä herkutellaan kerran viikossa ja poikkeus päivät ovat synttärit ym. juhlat. Ei tee mieli mennä rantsulle, jos siellä on noin ahdasmielisiä immeisiä, et kytätään toisia. Me kun mennään rannalle niin pidetään omaa hauskaa, omalla porukalla ja jätetään muiden tuijottelu vähemmälle... : /

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat