Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapsi 2v6kk, menee elokuusta päiväkotiin, 5h päivät (9.30-14.30) ja minä teen 4h päivässä töitä (20h viikossa eli puolikasta päivää).

Pieni pk, yhteensä ehkä 25 lasta joista 10 nk. pienten ryhmässä, johon iloinen ja reipas poikani menee.

Mulla oman alan työ ja pää alkoikin jo kotona hajoamaan, eli kaipaan älyllistä toimintaa.

Voisitteko selittää mulle te tämänlaisen systeemin arvostelijat, että mikä tässä voisi olla mun lapselle huonoa?? Mulle ei tosiaan mikään.

Kommentit (2)

Miehelläni on joustavat työajat joten itse tein vähän pidempää työviikkoa kuin sinä, 30 h, mutta lapsen hoitopäivät siis jäivät vastaaviksi kuin teillä. Lapsi viihtyi, oppi nopeasti paljon kaikkea uutta, juoksi joka aamu innosta kiljuen hoitokavereiden luo ja jutteli heistä illat pitkät. Minulle teki tosi hyvää saada vähän muutakin ajateltavaa, tylsistyneestä ja laiskistuneesta äidistä tuli taas älyllinen olento, joka kykeni olemaan lapselleen sellainen äiti kuin haluaakin olla. Ja kyllähän sekin virkisti mieltä, ettei tarvinnut enää venyttää penniä kun käteen jäi miltei viisinkertaisesti se, mitä hoitovapaalla. =) Teillä lapsi vielä noin paljon vanhempi, eli järjestely toimii varmasti loistavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat